Komunikaty PR

Sportowe emocje i dobra zabawa – Circle K na 43. Maratonie Warszawskim

2021-09-30  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcel Matuliński
Grayling Poland sp. z o.o.

Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/

Tegoroczna edycja 43. Maratonu Warszawskiego przeszła już do historii. Zacięta rywalizacja, ale też dobra zabawa charakteryzowała ten wyjątkowy bieg, który na jeden dzień zdominował serce stolicy. Wśród zawodników byli zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy, rodziny z dziećmi, ale też pracownicy Circle K, którzy w barwach firmy podjęli sportowe wyzwanie.

Wszyscy uczestnicy biegu otrzymywali dodatkowy zastrzyk energii i pozytywnych emocji w okolicach 30. km trasy Maratonu, na którym zlokalizowana była specjalna strefa Circle K – „Stacja Regeneracja”. Zawodnicy mogli posilić się tam wybranymi przekąskami – bogatymi w cukier, kolorowymi żelkami marki własnej Circle K, sycącymi, słodkimi bananami oraz ugasić pragnienie krystaliczną wodą. Dodatkowo mogli schłodzić się przy specjalnej ściance z mgiełką wodną, która okazała się niezastąpionym orzeźwieniem, jak również wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Wbiegając do strefy Circle K zawodnicy otrzymywali ogromne wsparcie w postaci gorącego dopingu, zapewnionego przez kibiców oraz grającego energiczną muzykę DJ-a. Wśród nich byli m.in. pracownicy Circle K, którzy jako wolontariusze tego dnia pomagali zarówno przy rozdawaniu przekąsek, jak i zagrzewaniu zawodników do dalszego biegu.

- Od lat jako firma angażujemy się w działania promujące sport. Cieszę się, że tym razem również mogliśmy towarzyszyć zawodnikom na trasie 43. Maratonu Warszawskiego – mówi Rafał Droździak, Szef Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska. –   Każdy kto wbiegał na „Stację Regenerację” mógł poczuć się wyjątkowo, nagrodzony morzem oklasków, motywujących okrzyków i dawką energetyzujących przekąsek. Gratuluję biegaczom sportowej rywalizacji oraz dziękuję wszystkim, którzy tego dnia byli razem z nami i dobrze się bawili – zarówno dopingując zawodników, ale też odwiedzając tłumnie Miasteczko Biegowe, gdzie przygotowaliśmy dodatkowe atrakcje dla odwiedzających.

Zawodnicy kończący bieg, jak również kibice i przechodnie mogli odwiedzić specjalną strefę Circle K w Miasteczku Biegowym, zlokalizowanym na Podzamczu przy Multimedialnym Parku Fontann. Strefa Circle K była otwarta dla wszystkich - na najmłodszych czekały animacje, z kolei odwiedzający mogli liczyć na drobne upominki, a biegacze – na odpoczynek w strefie relaksu.

Sport i troska o zdrowie są bliskie Circle K, dlatego firma zdecydowała się zostać oficjalnym Partnerem i wesprzeć 43. Maraton Warszawski. Na co dzień sieć stacji paliw Circle K napędza samochody najwyższej jakości paliwem oraz dodaje energii klientom aromatyczną kawą
i kultowymi Hot Dogami. Od lat angażuje się także w działania promujące sport. W ostatnim czasie Circle K motywowała swoich pracowników do podjęcia sportowych wyzwań, łącząc je z celami charytatywnymi. Zaangażowanie zespołu i świetna zabawa, która została przekuta w przekazanie środków finansowych na leczenie dzieci, były motywacją do dalszego działania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem Biuro prasowe
2024-07-03 | 17:30

Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem

Wraz z publikacją raportu zrównoważonego rozwoju za 2023 rok, ASICS ujawnia, jak priorytetowe traktowanie dobrostanu psychicznego i fizycznego pomaga napędzać jego agendę
Sport Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
2024-07-01 | 11:00

Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą

G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada
Sport VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC
2024-06-21 | 13:00

VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC

Francuska surferka Vahiné Fierro, zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 roku i będzie współpracować z Panasonic, aby zwrócić uwagę na konieczność zwiększenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.