Komunikaty PR

Sportowe emocje i dobra zabawa – Circle K na 43. Maratonie Warszawskim

2021-09-30  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcel Matuliński
Grayling Poland sp. z o.o.

Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/

Tegoroczna edycja 43. Maratonu Warszawskiego przeszła już do historii. Zacięta rywalizacja, ale też dobra zabawa charakteryzowała ten wyjątkowy bieg, który na jeden dzień zdominował serce stolicy. Wśród zawodników byli zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy, rodziny z dziećmi, ale też pracownicy Circle K, którzy w barwach firmy podjęli sportowe wyzwanie.

Wszyscy uczestnicy biegu otrzymywali dodatkowy zastrzyk energii i pozytywnych emocji w okolicach 30. km trasy Maratonu, na którym zlokalizowana była specjalna strefa Circle K – „Stacja Regeneracja”. Zawodnicy mogli posilić się tam wybranymi przekąskami – bogatymi w cukier, kolorowymi żelkami marki własnej Circle K, sycącymi, słodkimi bananami oraz ugasić pragnienie krystaliczną wodą. Dodatkowo mogli schłodzić się przy specjalnej ściance z mgiełką wodną, która okazała się niezastąpionym orzeźwieniem, jak również wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Wbiegając do strefy Circle K zawodnicy otrzymywali ogromne wsparcie w postaci gorącego dopingu, zapewnionego przez kibiców oraz grającego energiczną muzykę DJ-a. Wśród nich byli m.in. pracownicy Circle K, którzy jako wolontariusze tego dnia pomagali zarówno przy rozdawaniu przekąsek, jak i zagrzewaniu zawodników do dalszego biegu.

- Od lat jako firma angażujemy się w działania promujące sport. Cieszę się, że tym razem również mogliśmy towarzyszyć zawodnikom na trasie 43. Maratonu Warszawskiego – mówi Rafał Droździak, Szef Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska. –   Każdy kto wbiegał na „Stację Regenerację” mógł poczuć się wyjątkowo, nagrodzony morzem oklasków, motywujących okrzyków i dawką energetyzujących przekąsek. Gratuluję biegaczom sportowej rywalizacji oraz dziękuję wszystkim, którzy tego dnia byli razem z nami i dobrze się bawili – zarówno dopingując zawodników, ale też odwiedzając tłumnie Miasteczko Biegowe, gdzie przygotowaliśmy dodatkowe atrakcje dla odwiedzających.

Zawodnicy kończący bieg, jak również kibice i przechodnie mogli odwiedzić specjalną strefę Circle K w Miasteczku Biegowym, zlokalizowanym na Podzamczu przy Multimedialnym Parku Fontann. Strefa Circle K była otwarta dla wszystkich - na najmłodszych czekały animacje, z kolei odwiedzający mogli liczyć na drobne upominki, a biegacze – na odpoczynek w strefie relaksu.

Sport i troska o zdrowie są bliskie Circle K, dlatego firma zdecydowała się zostać oficjalnym Partnerem i wesprzeć 43. Maraton Warszawski. Na co dzień sieć stacji paliw Circle K napędza samochody najwyższej jakości paliwem oraz dodaje energii klientom aromatyczną kawą
i kultowymi Hot Dogami. Od lat angażuje się także w działania promujące sport. W ostatnim czasie Circle K motywowała swoich pracowników do podjęcia sportowych wyzwań, łącząc je z celami charytatywnymi. Zaangażowanie zespołu i świetna zabawa, która została przekuta w przekazanie środków finansowych na leczenie dzieci, były motywacją do dalszego działania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.