Komunikaty PR

Sportowy lockdown, czyli jak dbać o zdrowie i kondycję w nowej normalności?

2020-11-24  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl

Pandemia Covid-19 w Polsce po raz kolejny wpłynęła na działalność branży fitness. Jednak kluby i siłownie, mimo poważnych ograniczeń, szybko wypracowały nowe rozwiązania. Ofertę dla aktywnych Polaków mają również firmy, które oferują sprzęt do treningów w domu.

Na kolejny w tym roku sportowy lockdown część klubów i siłowni zdążyła się nieco przygotować, dokonując szybkich zmian w grafikach i zakresie prowadzonej działalności. Swoją ofertę zmieniają także producenci, dostawcy i dystrybutorzy branży fitness, a na fali rosnącej popularności usług online, nowe rozwiązania związane ze sportem wdrażają także polskie startupy.

Domowe rozwiązania

Nowe potrzeby aktywnych Polaków szybko zidentyfikowała polska firma IMG, dystrybutor profesjonalnego sprzętu sportowego i właściciel marki Gipara Fitness. Firma, nie mogąc dostarczać urządzeń do zamkniętych klubów i siłowni, postawiła na klientów indywidualnych i wprowadziła do oferty profesjonalny sprzęt do zastosowań domowych. Uwzględniając różne możliwości lokalowe ćwiczących oraz stopień zaawansowania treningów, IMG przygotowała zestaw Space SET, z którym można wykonać 35 różnych ćwiczeń na wszystkie partie ciała. Space SET jest kompaktowy, można go przechowywać w szufladzie i zabrać ze sobą w podróż. Dla sympatyków treningów z ciężarami, powstał Iron SET, designerska wersja klasycznych ciężarów. Najbardziej wymagających zainteresuje G-wall - domowa wersja siłowni, która pozwala ćwiczyć zaledwie na 1 m kw. domowej przestrzeni.

Ponadto do każdej z serii urządzeń zostały przygotowane aplikacje treningowe, które pomagają zaplanować i realizować ćwiczenia oraz kontrolować postępy.

Technologia i fitness

Obecnie trening w domu nie stanowi problemu – wystarczy motywacja, telefon, tablet lub komputer i internet. W sieci dostępne są setki polskich i zagranicznych kanałów z ćwiczeniami. Wyzwaniem może się jednak okazać znalezienie wśród nich treningu prowadzonego przez trenera, którego styl prowadzenia zajęć czy dobór ćwiczeń odpowiada osobie ćwiczącej. Rozwiązaniem tego problemu zajął się polski startup FitAdept. Firma od kilku lat skupia się na rozwijaniu nowych technologii dla branży fitness. W marcu br., w momencie, gdy z powodu pandemii koronawirusa większość Polaków musiała zrezygnować z dotychczasowych form aktywności, uruchomiła platformę do umawiania i prowadzenia indywidualnych treningów on-line, a także narzędzie do optymalizacji planów treningowych. Użytkownicy FitAdept mogą uczestniczyć w zróżnicowanych zajęciach, o odpowiednim dla siebie poziomie intensywności, prowadzonych przez profesjonalnych trenerów. Startup oferuje także dostęp do telewizyjnej platformy treningów i materiałów związanych ze zdrowym trybem życia: ćwiczeniami, dietami czy aktywnym spędzaniem czasu.

Bezpiecznie i w zgodzie z naturą

Nowa rzeczywistość przewartościowała priorytety wielu Polaków, którzy teraz bardziej niż kiedykolwiek chcą dbać o siebie, ale i o środowisko. Zmieniając formułę aktywności w domu lub ćwicząc na siłowni chcemy już nie tylko bezpiecznych rozwiązań, ale i takich które minimalizują negatywny wpływ na środowisko naturalne. W odpowiedzi na te właśnie potrzeby firma IMG, która od kilku lat ma w swojej ofercie i promuje ekologiczne urządzenia, opracowała matę treningową ERGO-ECO z trzciny cukrowej. Mata, którą po zużyciu można poddać recyklingowi, sprawdzi się nie tylko w klubach, ale i w domowych przestrzeniach.

IMG oferuje także ubrania wyprodukowane z butelek PET oraz urządzenia cardio z linii ECO-POWR, wytwarzające energię elektryczną, które poza dodatkową zachętą do systematycznych ćwiczeń angażują Polaków w minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko.

W drodze do dobrej formy

Aplikacje, platformy treningowe, zestawy akcesoriów, także tych eco oraz profesjonalny sprzęt. Wszystko sprawdzi się w domowych siłowniach. Nie możemy tylko zapomnieć, że kluczowe w dbaniu o kondycję i zdrowie są po prostu systematyczne ćwiczenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport 46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa Biuro prasowe
2024-09-05 | 15:15

46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa

Badania amerykańskich naukowców pokazują, że osoby pijące więcej wody częściej deklarują, że są szczęśliwe. Jednocześnie co trzeci respondent przyznaje, że regularne
Sport Jak wrócić do formy po wakacjach?
2024-08-27 | 13:00

Jak wrócić do formy po wakacjach?

Wakacje, na które zawsze czekamy z utęsknieniem powoli dobiegają końca. Okres letni to czas relaksu, odpoczynku i często “rozluźnienia” naszych zwyczajów
Sport Tarczyński sponsorem Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się w Polsce
2024-08-12 | 12:30

Tarczyński sponsorem Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się w Polsce

Firma Tarczyński została jednym ze sponsorów Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się 7-8 września w Krotoszynie, stolicy polskiego sumo. W ramach świadczeń sponsorskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.