Sprzęt OLYMP będzie kompatybilny z aplikacją treningową SOLO Workout
Notowany na NewConnect dostawca kompleksowych rozwiązań dla branży fitness OLYMP SA. ma umowę z Heavy Kinematic Maschines sp. z o. o., producentem SOLO Workout. To rozwiązanie technologiczne pozwala na przekształcenie każdej maszyny treningowej w inteligentny sprzęt fitness. W praktyce oznacza to, że urządzenia współpracują z aplikacją mobilną, system gromadzi dane dotyczące ćwiczeń i w czasie rzeczywistym przekazuje statystyki do użytkowników. Otwiera to nowe możliwości dla klientów siłowni, ale też właścicieli klubów.
- Współpraca z SOLO Workout to wejście na kolejny poziom rozwoju sprzętu treningowego OLYMP. Kompatybilność urządzeń z aplikacją niesie wymierne korzyści dla użytkowników, którzy w czasie rzeczywistym mogą ocenić efektywność treningów dzięki zaawansowanym statystykom. To również ułatwi prace trenerom, ale też zarządcom siłowni, którzy mają dostęp do informacji o zużyciu poszczególnych maszyn oraz ewentualnych awariach – komentuje Sylwia Czepiżak, prezes OLYMP SA.
Środki na implementację systemu i wprowadzenie na rynek maszyn OLYMP wyposażonych w urządzenia umożliwiające połączenie z aplikacją wspierającą treningi pochodzić mają z trwającej właśnie emisji akcji z prawem poboru. Szczegółowe cele emisyjne zostały opisane w Memorandum Informacyjnym dostępnym na stronach: https://www.dminc.pl/oferta-publiczna/olymp/ oraz https://olymp1972.com/relacje-inwestorskie/ofertapubliczna/
Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy zdecydowało o emisji maksymalnie 19,98 mln akcji. Każdy Akcjonariusz OLYMP posiadający akcje na koniec 18 września 2023 r. (dzień prawa poboru został ustalony na 20 września 2023 r.) otrzymał jedno jednostkowe prawo poboru na każdą posiadaną akcję. Każde jednostkowe prawo poboru uprawnia do objęcia trzech akcji nowej emisji. Cena emisyjna jednej akcji wynosi 0,55 zł. Zapisy na akcje wynikające z posiadanych praw poboru potrwają do 13 października br. W tym samym terminie inwestorzy mogą składać zapisy dodatkowe, w których akcje zostaną przydzielone jeśli nie wszystkie prawa poboru zostaną wykorzystane.
W 2022 roku spółka OLYMP osiągnęła 2,8 mln zł przychodów względem 2,1 mln zł rok wcześniej. W I połowie br. spółka wypracowała 2,4 mln zł przychodów.
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.