Komunikaty PR

Sprzęt OLYMP będzie kompatybilny z aplikacją treningową SOLO Workout

2023-10-12  |  01:00
Biuro prasowe

Notowany na NewConnect dostawca kompleksowych rozwiązań dla branży fitness OLYMP SA. ma umowę z Heavy Kinematic Maschines sp. z o. o., producentem SOLO Workout. To rozwiązanie technologiczne pozwala na przekształcenie każdej maszyny treningowej w inteligentny sprzęt fitness. W praktyce oznacza to, że urządzenia współpracują z aplikacją mobilną, system gromadzi dane dotyczące ćwiczeń i w czasie rzeczywistym przekazuje statystyki do użytkowników. Otwiera to nowe możliwości dla klientów siłowni, ale też właścicieli klubów.

- Współpraca z SOLO Workout to wejście na kolejny poziom rozwoju sprzętu treningowego OLYMP. Kompatybilność urządzeń z aplikacją niesie wymierne korzyści dla użytkowników, którzy w czasie rzeczywistym mogą ocenić efektywność treningów dzięki zaawansowanym statystykom. To również ułatwi prace trenerom, ale też zarządcom siłowni, którzy mają dostęp do informacji o zużyciu poszczególnych maszyn oraz ewentualnych awariach  –  komentuje Sylwia Czepiżak, prezes OLYMP SA.

Środki na implementację systemu i wprowadzenie na rynek maszyn OLYMP wyposażonych w urządzenia umożliwiające połączenie z aplikacją wspierającą treningi pochodzić mają z trwającej właśnie emisji akcji z prawem poboru. Szczegółowe cele emisyjne zostały opisane w Memorandum Informacyjnym dostępnym na stronach: https://www.dminc.pl/oferta-publiczna/olymp/ oraz https://olymp1972.com/relacje-inwestorskie/ofertapubliczna/

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy zdecydowało o emisji maksymalnie 19,98 mln akcji. Każdy Akcjonariusz OLYMP posiadający akcje na koniec 18 września 2023 r. (dzień prawa poboru został ustalony na 20 września 2023 r.) otrzymał jedno jednostkowe prawo poboru na każdą posiadaną akcję. Każde jednostkowe prawo poboru uprawnia do objęcia trzech akcji nowej emisji. Cena emisyjna jednej akcji wynosi 0,55 zł.  Zapisy na akcje wynikające z posiadanych praw poboru potrwają do 13 października br. W tym samym terminie inwestorzy mogą składać zapisy dodatkowe, w których akcje zostaną przydzielone jeśli nie wszystkie prawa poboru zostaną wykorzystane.

W 2022 roku spółka OLYMP osiągnęła 2,8 mln zł przychodów względem 2,1 mln zł rok wcześniej. W I połowie br. spółka wypracowała 2,4 mln zł przychodów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.