STR8 rozpoczyna współpracę z drużyną Dziki Warszawa

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Marka STR8 należąca do greckiego koncernu Sarantis rozpoczęła właśnie współpracę z debiutującym w rozgrywkach Suzuki 1 Liga klubem Dziki Warszawa. Umowa została podpisana na cały sezon 2020/2021.
Współpraca obejmuje działania eventowe i digitalowe. W ramach działań eventowych, marka STR8 stała się patronem pokazu wsadów, który odbył się w sobotę, 26 września podczas inauguracji sezonu Suzuki 1 Liga w stołecznej Hali Koło. Gwiazdą pokazu był wicemistrz świata, Piotr „Grabo” Grabowski.
- STR8 to znana i ceniona na rynku marka, której twarzą jest najlepszy koszykarz NBA tego sezonu – Giannis Antetokounmpo. Jej motto - „Go for Great” - idealnie pasuje do naszej walecznej drużyny, która w tym roku, debiutując w Suzuki 1 Liga, ma zamiar grać o najwyższe cele – mówi Michał Szolc, prezes drużyny Dziki Warszawa.
Działania digitalowe obejmują patronat marki STR8 nad wyborami najlepszego zawodnika Dzików Warszawa podczas wszystkich trzydziestu spotkań rozpoczętego właśnie sezonu. Aktywności zostaną przeprowadzone w mediach społecznościowych klubu.
(fot. Maciej Biały)

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.