STR8 rozpoczyna współpracę z drużyną Dziki Warszawa

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Marka STR8 należąca do greckiego koncernu Sarantis rozpoczęła właśnie współpracę z debiutującym w rozgrywkach Suzuki 1 Liga klubem Dziki Warszawa. Umowa została podpisana na cały sezon 2020/2021.
Współpraca obejmuje działania eventowe i digitalowe. W ramach działań eventowych, marka STR8 stała się patronem pokazu wsadów, który odbył się w sobotę, 26 września podczas inauguracji sezonu Suzuki 1 Liga w stołecznej Hali Koło. Gwiazdą pokazu był wicemistrz świata, Piotr „Grabo” Grabowski.
- STR8 to znana i ceniona na rynku marka, której twarzą jest najlepszy koszykarz NBA tego sezonu – Giannis Antetokounmpo. Jej motto - „Go for Great” - idealnie pasuje do naszej walecznej drużyny, która w tym roku, debiutując w Suzuki 1 Liga, ma zamiar grać o najwyższe cele – mówi Michał Szolc, prezes drużyny Dziki Warszawa.
Działania digitalowe obejmują patronat marki STR8 nad wyborami najlepszego zawodnika Dzików Warszawa podczas wszystkich trzydziestu spotkań rozpoczętego właśnie sezonu. Aktywności zostaną przeprowadzone w mediach społecznościowych klubu.
(fot. Maciej Biały)

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.