Komunikaty PR

Superbrands 2021 – Romet marką najczęściej polecaną przez konsumentów

2021-03-24  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Marka Romet już po raz czwarty z rzędu została nagrodzona tytułem Superbrands, co jednoznacznie wzmacnia jej pozycję rynkową. Lider w produkcji rowerów otrzymał wyróżnienie w kategorii „Sport i akcesoria sportowe”. Co najważniejsze, wszyscy laureaci zostali wyłonieni w oparciu o niezależne badanie konsumenckie. Romet uzyskał najwyższą punktację, biorąc pod uwagę rozpoznawalność marki oraz skłonność do jej polecenia innym.

Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marek, które od 15 lat wyłania i nagradza te najsilniejsze oraz najchętniej polecane. W badaniu każdorazowo bierze udział ponad 10 tysięcy respondentów, których opinie w połączeniu z wynikami obrad Rady Marek wpływają na wybór laureatów. Radę tworzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, reklamy i PR. Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone w styczniu 2021 roku.

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands od 26 lat wyłania najsilniejsze marki na danym rynku – obecnie działa już w blisko 90 krajach.

Cieszymy się, że konsumenci doceniają naszą markę, ale również zdajemy sobie sprawę, że zaufanie idzie w parze z odpowiedzialnością, dlatego jako wiodący producent rowerów w Europie staramy się kształtować trendy w wielu segmentach. Intensywnie rozwijamy technologię produkcji, jesteśmy nowoczesną marką z atrakcyjną i rozwiniętą technologicznie ofertą rowerów, a obecnie zrobotyzowana fabryka pozwala nam produkować ramy w Polsce w oparciu o najwyższe światowe standardy. Ma to szczególne znaczenie w czasach, w których jakość, logistyka, cena, a przede wszystkim dostępność są tak istotne w biznesie branży rowerowej i również wpływają na budowanie stabilności oraz tożsamości brandu mówi Grzegorz Grzyb, wiceprezes zarządu Romet.

Rowery zyskały na znaczeniu szczególnie w czasach pandemii, gdy dystans społeczny stał się jednym z kluczowych pojęć codzienności. Na ich korzyść przemawia nie tylko możliwość jednoczesnego zadbania o swoją kondycję fizyczną, ale także zwiększone poczucie bezpieczeństwa w czasach pandemii. Z ostatniego badania* zrealizowanego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego wynika, że konsumenci zdecydowanie częściej kupują nowe rowery, a o ich wyborze decydują kolejno cena, design oraz jakość. Ponadto, PSR rekomenduje rower jako dobry środek transportu, a także najlepszy sposób na przemieszczanie się w mieście. Raport wskazuje również, że Romet jest najbardziej rozpoznawalną polską marką rowerową.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Co drugi rowerzysta boi się jazdy po ulicy – badanie rankomat.pl Biuro prasowe
2024-03-26 | 01:00

Co drugi rowerzysta boi się jazdy po ulicy – badanie rankomat.pl

Tylko 56 proc. rowerzystów czuje się bezpiecznie podczas jazdy po ulicy razem z samochodami – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie multiporównywarki rankomat.pl. Mimo
Sport Na szczycie bez zmian - Wai Ching Soh i Valentina Belotti najszybsi w Rondo 1
2024-03-18 | 15:00

Na szczycie bez zmian - Wai Ching Soh i Valentina Belotti najszybsi w Rondo 1

Malezyjczyk Wai Ching Soh i Włoszka Valentina Belotti zwyciężyli w tegorocznym Biegu Na Szczyt Rondo 1 w Warszawie, broniąc tym samym tytułów sprzed roku. Najlepsi z Polaków
Sport Szczytny cel. Wyjątkowi uczestnicy. Nietuzinkowa trasa. XII Bieg Na Szczyt Rond
2024-03-13 | 13:00

Szczytny cel. Wyjątkowi uczestnicy. Nietuzinkowa trasa. XII Bieg Na Szczyt Rond

Już tylko kilka dni dzieli nas od wielkich sportowych emocji towarzyszących każdego roku wszystkim uczestnikom biorącym udział w charytatywnym Biegu Na Szczyt Rondo 1 w Warszawie. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Ochrona środowiska

Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie

Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.