Komunikaty PR

Superbrands 2021 – Romet marką najczęściej polecaną przez konsumentów

2021-03-24  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Marka Romet już po raz czwarty z rzędu została nagrodzona tytułem Superbrands, co jednoznacznie wzmacnia jej pozycję rynkową. Lider w produkcji rowerów otrzymał wyróżnienie w kategorii „Sport i akcesoria sportowe”. Co najważniejsze, wszyscy laureaci zostali wyłonieni w oparciu o niezależne badanie konsumenckie. Romet uzyskał najwyższą punktację, biorąc pod uwagę rozpoznawalność marki oraz skłonność do jej polecenia innym.

Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marek, które od 15 lat wyłania i nagradza te najsilniejsze oraz najchętniej polecane. W badaniu każdorazowo bierze udział ponad 10 tysięcy respondentów, których opinie w połączeniu z wynikami obrad Rady Marek wpływają na wybór laureatów. Radę tworzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, reklamy i PR. Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone w styczniu 2021 roku.

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands od 26 lat wyłania najsilniejsze marki na danym rynku – obecnie działa już w blisko 90 krajach.

Cieszymy się, że konsumenci doceniają naszą markę, ale również zdajemy sobie sprawę, że zaufanie idzie w parze z odpowiedzialnością, dlatego jako wiodący producent rowerów w Europie staramy się kształtować trendy w wielu segmentach. Intensywnie rozwijamy technologię produkcji, jesteśmy nowoczesną marką z atrakcyjną i rozwiniętą technologicznie ofertą rowerów, a obecnie zrobotyzowana fabryka pozwala nam produkować ramy w Polsce w oparciu o najwyższe światowe standardy. Ma to szczególne znaczenie w czasach, w których jakość, logistyka, cena, a przede wszystkim dostępność są tak istotne w biznesie branży rowerowej i również wpływają na budowanie stabilności oraz tożsamości brandu mówi Grzegorz Grzyb, wiceprezes zarządu Romet.

Rowery zyskały na znaczeniu szczególnie w czasach pandemii, gdy dystans społeczny stał się jednym z kluczowych pojęć codzienności. Na ich korzyść przemawia nie tylko możliwość jednoczesnego zadbania o swoją kondycję fizyczną, ale także zwiększone poczucie bezpieczeństwa w czasach pandemii. Z ostatniego badania* zrealizowanego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego wynika, że konsumenci zdecydowanie częściej kupują nowe rowery, a o ich wyborze decydują kolejno cena, design oraz jakość. Ponadto, PSR rekomenduje rower jako dobry środek transportu, a także najlepszy sposób na przemieszczanie się w mieście. Raport wskazuje również, że Romet jest najbardziej rozpoznawalną polską marką rowerową.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.