Superbrands 2021 – Romet marką najczęściej polecaną przez konsumentów
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka Romet już po raz czwarty z rzędu została nagrodzona tytułem Superbrands, co jednoznacznie wzmacnia jej pozycję rynkową. Lider w produkcji rowerów otrzymał wyróżnienie w kategorii „Sport i akcesoria sportowe”. Co najważniejsze, wszyscy laureaci zostali wyłonieni w oparciu o niezależne badanie konsumenckie. Romet uzyskał najwyższą punktację, biorąc pod uwagę rozpoznawalność marki oraz skłonność do jej polecenia innym.
Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marek, które od 15 lat wyłania i nagradza te najsilniejsze oraz najchętniej polecane. W badaniu każdorazowo bierze udział ponad 10 tysięcy respondentów, których opinie w połączeniu z wynikami obrad Rady Marek wpływają na wybór laureatów. Radę tworzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, reklamy i PR. Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone w styczniu 2021 roku.
Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands od 26 lat wyłania najsilniejsze marki na danym rynku – obecnie działa już w blisko 90 krajach.
Cieszymy się, że konsumenci doceniają naszą markę, ale również zdajemy sobie sprawę, że zaufanie idzie w parze z odpowiedzialnością, dlatego jako wiodący producent rowerów w Europie staramy się kształtować trendy w wielu segmentach. Intensywnie rozwijamy technologię produkcji, jesteśmy nowoczesną marką z atrakcyjną i rozwiniętą technologicznie ofertą rowerów, a obecnie zrobotyzowana fabryka pozwala nam produkować ramy w Polsce w oparciu o najwyższe światowe standardy. Ma to szczególne znaczenie w czasach, w których jakość, logistyka, cena, a przede wszystkim dostępność są tak istotne w biznesie branży rowerowej i również wpływają na budowanie stabilności oraz tożsamości brandu – mówi Grzegorz Grzyb, wiceprezes zarządu Romet.
Rowery zyskały na znaczeniu szczególnie w czasach pandemii, gdy dystans społeczny stał się jednym z kluczowych pojęć codzienności. Na ich korzyść przemawia nie tylko możliwość jednoczesnego zadbania o swoją kondycję fizyczną, ale także zwiększone poczucie bezpieczeństwa w czasach pandemii. Z ostatniego badania* zrealizowanego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego wynika, że konsumenci zdecydowanie częściej kupują nowe rowery, a o ich wyborze decydują kolejno cena, design oraz jakość. Ponadto, PSR rekomenduje rower jako dobry środek transportu, a także najlepszy sposób na przemieszczanie się w mieście. Raport wskazuje również, że Romet jest najbardziej rozpoznawalną polską marką rowerową.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.