Komunikaty PR

W tym sezonie wsiądź na rower marki STORM – oszczędź czas i pieniądze za paliwo!

2022-03-25  |  11:00
Biuro prasowe

Rosnące ceny paliw, oszczędność czasu na dojazd do pracy czy szkoły, a także zdrowy tryb życia to tylko kilka powodów, dla których już teraz warto zastąpić samochód czy komunikację miejską, rowerem! Z pewnością będzie to spora ulga dla naszych portfeli oraz środowiska. Dlatego, jak co sezon, z rozwiązaniem i bogatą ofertą dopasowaną do potrzeb wielu Polaków przybywa polska marka STORM, zajmująca się od 2011 r. produkcją i montażem jednośladów. W ofercie firmy znajduje się około 20 modeli rowerów turystycznych i miejskich, ponad 40 modeli rowerów górskich i 3 modele rowerów dziecięcych - każdy zatem może wybrać coś dla siebie.  

Jazda na rowerze to od lat jedna z najpopularniejszych i najchętniej rozwijanych przez Polki i Polaków dyscyplin sportowych. Jak wynika z badania Instytutu ARC Rynek i Opinia moda na dwa kółka nie zmalała, mimo, że w roku pandemicznym o 12% spadł odsetek Polaków uprawiających aktywność fizyczną1. Na wciąż rosnące zainteresowanie jednośladami mają zapewne wpływ również koszty związane z cenami za paliwo. Jak pokazują prognozy cena za litr paliwa może sięgnąć nawet swój historyczny rekord 10 złotych! Dlatego już teraz warto rozejrzeć się za bardziej ekonomicznym środkiem transportu dla siebie, a być może i całej rodziny. 

  • Z roku na rok obserwujemy, że coraz więcej Polaków przesiada się na rower. Jednoślady stały się naturalnym wyborem jako środek transportu do pracy czy szkoły. Częściej też niż dotychczas rower jest wybierany rekreacyjnie, jako sposób na utrzymanie zdrowia i dobrej kondycji fizycznej. Taka forma aktywności jest odpowiednia niemal dla każdego, co więcej nie wymaga specjalnych przygotowań, a także regularności tak jak np. treningi na siłowni. Poza tym, rower to jednorazowa inwestycja - kupując go - liczymy na to, że będzie nam służył choć na parę lat. Jazda na rowerze jest zdecydowanie sportem na każdą kieszeń - wyjaśnia założyciel i właściciel marki STORM Adam Ziętek. I dodaje: Mając na uwadze potrzeby naszych konsumentów, tych dorosłych jak i młodszych, w swoim portfolio posiadamy szeroką ofertę rowerów turystycznych, górskich, miejskich jak i dziecięcych. Dbamy o dostępność naszych jednośladów, które do znalezienia są w szeroko rozwiniętej sieci punktów dystrybucyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. 

Rowery tej marki mogą znaleźć się w każdym domu, ponieważ polski producent prezentuje kilka kategorii jednośladów, na które składają się ciekawe modele dedykowane kobietom, mężczyznom, a także najmłodszym:  

  • Turystyczne (trekking) – to idealne rozwiązanie na długie wyprawy po utwardzonych drogach. Komfortowe siodełko, odpowiednio dobrane błotniki i bagażnik sprawdzają się nawet w ciężkich warunkach. Wśród najbardziej popularnych modeli znajdują się Marathon Lady i Marathon Man.  

  • Miejskie (cityline) – wyróżnia ich wyjątkowy design, kolory i wygoda – w ofercie znajdują się m.in. modele: Amsterdam, Paris, Barcelona, to tylko kilka przykładowych jednośladów, sprzedawanych w punktach dystrybucyjnych marki na terenie całej Polski.  

  • Górskie (MTB) – jedne z najbardziej popularnych kategorii rowerów w Polsce. Posiadają wzmacnianą ramę, prostą kierownicę i solidne hamulce mechaniczne lub hydrauliczne – w zależności od dobranych komponentów, przykładowe modele: Shark Lady, Shark Man, Queen, Spark itd. 

  • Dziecięce - dostępne w różnych kolorach, wykonane z aluminium lub ze stali, posiadają różne rozmiary kół.  

Przy wyborze roweru poza indywidualnymi preferencjami czy ceną, warto kierować się ofertą firm, które dbają o jakość i bezpieczeństwo swoich produktów.  

  • Odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość to główne wartości naszej marki. Od ponad 10 lat dbamy o to, aby każdy z wyprodukowanych jednośladów był sprawny pod kątem technicznym i charakteryzował się wysoką jakością zanim trafi w ręce klienta. Rzetelna i dokładna weryfikacja sprawności pojazdu to jeden z kluczowych etapów procesu produkcji. Jesteśmy odpowiedzialni za produkty, które sprzedajemy i za bezpieczną podróż naszych konsumentów, dlatego dbamy o szczegóły. Montujemy rowery od podstaw, na nowoczesnej linii produkcyjnej wyposażonej w bardzo dobrej jakości maszyny. Ponadto, nasze jednoślady składają się z wysokiej jakości komponentów - podkreśla właściciel marki STORM Adam Ziętek. 

Rower to także zmiana naszych codziennych nawyków, a właściwie naszego stylu życia. Zbliżająca się wiosna i obecna sytuacja na świecie zachęcają do wprowadzenia zmiany w naszej codzienności i inwestowania w zdrowie. Im więcej czasu na rowerze, tym lepsza kondycja fizyczna i samopoczucie. Jazda na rowerze obniża poziom stresu i wyzwala endorfiny, dzięki czemu czujemy się lepiej, pracujemy wydajniej i też szybciej się uczymy. Dlatego, warto zaopatrzyć się w jednoślady chociażby na początek miały służyć jedynie do celów rozrywkowych i rekreacyjnych.  

 

O STORM   

To jedna z wiodących polskich marek zajmująca się produkcją i montażem rowerów, działająca na rynku od 2011 roku. Siedziba firmy mieści się w południowej Wielkopolsce. Jej założycielem jest Adam Ziętek, który koordynuje proces produkcyjny rowerów i zarządza siecią ich dystrybucji na terenie całego kraju.  

Rowery marki STORM dostępne są w szeroko rozwiniętej sieci punktów dystrybucyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. W portfolio firmy znajdują się rowery: trekkingowe (turystyczne), MTB (górskie), miejskie oraz dziecięce dopasowane do potrzeb zarówno kobiet jak i mężczyzn, a także dzieci.   

Wszystkie rowery marki STORM produkowane są na nowoczesnej linii produkcyjnej wyposażonej w bardzo dobrej jakości maszyny służące do montażu rowerów. Do produkcji rowerów używane są komponenty wysokiej jakości. Każdy z wyprodukowanych jednośladów jest dokładnie sprawdzany zaraz po zakończeniu procesu produkcji pod kątem technicznym i jakościowym. Marka STORM znajduje się w TOP 5 polskich producentów rowerów - i z każdym rokiem jeszcze prężniej rozwija się na rynku.   

Więcej informacji na stronie: http://stormrowery.pl/   

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem Biuro prasowe
2024-07-03 | 17:30

Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem

Wraz z publikacją raportu zrównoważonego rozwoju za 2023 rok, ASICS ujawnia, jak priorytetowe traktowanie dobrostanu psychicznego i fizycznego pomaga napędzać jego agendę
Sport Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
2024-07-01 | 11:00

Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą

G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada
Sport VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC
2024-06-21 | 13:00

VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC

Francuska surferka Vahiné Fierro, zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 roku i będzie współpracować z Panasonic, aby zwrócić uwagę na konieczność zwiększenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.