W tym sezonie wsiądź na rower marki STORM – oszczędź czas i pieniądze za paliwo!
Rosnące ceny paliw, oszczędność czasu na dojazd do pracy czy szkoły, a także zdrowy tryb życia to tylko kilka powodów, dla których już teraz warto zastąpić samochód czy komunikację miejską, rowerem! Z pewnością będzie to spora ulga dla naszych portfeli oraz środowiska. Dlatego, jak co sezon, z rozwiązaniem i bogatą ofertą dopasowaną do potrzeb wielu Polaków przybywa polska marka STORM, zajmująca się od 2011 r. produkcją i montażem jednośladów. W ofercie firmy znajduje się około 20 modeli rowerów turystycznych i miejskich, ponad 40 modeli rowerów górskich i 3 modele rowerów dziecięcych - każdy zatem może wybrać coś dla siebie.
Jazda na rowerze to od lat jedna z najpopularniejszych i najchętniej rozwijanych przez Polki i Polaków dyscyplin sportowych. Jak wynika z badania Instytutu ARC Rynek i Opinia moda na dwa kółka nie zmalała, mimo, że w roku pandemicznym o 12% spadł odsetek Polaków uprawiających aktywność fizyczną1. Na wciąż rosnące zainteresowanie jednośladami mają zapewne wpływ również koszty związane z cenami za paliwo. Jak pokazują prognozy cena za litr paliwa może sięgnąć nawet swój historyczny rekord 10 złotych! Dlatego już teraz warto rozejrzeć się za bardziej ekonomicznym środkiem transportu dla siebie, a być może i całej rodziny.
-
Z roku na rok obserwujemy, że coraz więcej Polaków przesiada się na rower. Jednoślady stały się naturalnym wyborem jako środek transportu do pracy czy szkoły. Częściej też niż dotychczas rower jest wybierany rekreacyjnie, jako sposób na utrzymanie zdrowia i dobrej kondycji fizycznej. Taka forma aktywności jest odpowiednia niemal dla każdego, co więcej nie wymaga specjalnych przygotowań, a także regularności tak jak np. treningi na siłowni. Poza tym, rower to jednorazowa inwestycja - kupując go - liczymy na to, że będzie nam służył choć na parę lat. Jazda na rowerze jest zdecydowanie sportem na każdą kieszeń - wyjaśnia założyciel i właściciel marki STORM Adam Ziętek. I dodaje: Mając na uwadze potrzeby naszych konsumentów, tych dorosłych jak i młodszych, w swoim portfolio posiadamy szeroką ofertę rowerów turystycznych, górskich, miejskich jak i dziecięcych. Dbamy o dostępność naszych jednośladów, które do znalezienia są w szeroko rozwiniętej sieci punktów dystrybucyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski.
Rowery tej marki mogą znaleźć się w każdym domu, ponieważ polski producent prezentuje kilka kategorii jednośladów, na które składają się ciekawe modele dedykowane kobietom, mężczyznom, a także najmłodszym:
-
Turystyczne (trekking) – to idealne rozwiązanie na długie wyprawy po utwardzonych drogach. Komfortowe siodełko, odpowiednio dobrane błotniki i bagażnik sprawdzają się nawet w ciężkich warunkach. Wśród najbardziej popularnych modeli znajdują się Marathon Lady i Marathon Man.
-
Miejskie (cityline) – wyróżnia ich wyjątkowy design, kolory i wygoda – w ofercie znajdują się m.in. modele: Amsterdam, Paris, Barcelona, to tylko kilka przykładowych jednośladów, sprzedawanych w punktach dystrybucyjnych marki na terenie całej Polski.
-
Górskie (MTB) – jedne z najbardziej popularnych kategorii rowerów w Polsce. Posiadają wzmacnianą ramę, prostą kierownicę i solidne hamulce mechaniczne lub hydrauliczne – w zależności od dobranych komponentów, przykładowe modele: Shark Lady, Shark Man, Queen, Spark itd.
-
Dziecięce - dostępne w różnych kolorach, wykonane z aluminium lub ze stali, posiadają różne rozmiary kół.
Przy wyborze roweru poza indywidualnymi preferencjami czy ceną, warto kierować się ofertą firm, które dbają o jakość i bezpieczeństwo swoich produktów.
-
Odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość to główne wartości naszej marki. Od ponad 10 lat dbamy o to, aby każdy z wyprodukowanych jednośladów był sprawny pod kątem technicznym i charakteryzował się wysoką jakością zanim trafi w ręce klienta. Rzetelna i dokładna weryfikacja sprawności pojazdu to jeden z kluczowych etapów procesu produkcji. Jesteśmy odpowiedzialni za produkty, które sprzedajemy i za bezpieczną podróż naszych konsumentów, dlatego dbamy o szczegóły. Montujemy rowery od podstaw, na nowoczesnej linii produkcyjnej wyposażonej w bardzo dobrej jakości maszyny. Ponadto, nasze jednoślady składają się z wysokiej jakości komponentów - podkreśla właściciel marki STORM Adam Ziętek.
Rower to także zmiana naszych codziennych nawyków, a właściwie naszego stylu życia. Zbliżająca się wiosna i obecna sytuacja na świecie zachęcają do wprowadzenia zmiany w naszej codzienności i inwestowania w zdrowie. Im więcej czasu na rowerze, tym lepsza kondycja fizyczna i samopoczucie. Jazda na rowerze obniża poziom stresu i wyzwala endorfiny, dzięki czemu czujemy się lepiej, pracujemy wydajniej i też szybciej się uczymy. Dlatego, warto zaopatrzyć się w jednoślady chociażby na początek miały służyć jedynie do celów rozrywkowych i rekreacyjnych.
O STORM
To jedna z wiodących polskich marek zajmująca się produkcją i montażem rowerów, działająca na rynku od 2011 roku. Siedziba firmy mieści się w południowej Wielkopolsce. Jej założycielem jest Adam Ziętek, który koordynuje proces produkcyjny rowerów i zarządza siecią ich dystrybucji na terenie całego kraju.
Rowery marki STORM dostępne są w szeroko rozwiniętej sieci punktów dystrybucyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. W portfolio firmy znajdują się rowery: trekkingowe (turystyczne), MTB (górskie), miejskie oraz dziecięce dopasowane do potrzeb zarówno kobiet jak i mężczyzn, a także dzieci.
Wszystkie rowery marki STORM produkowane są na nowoczesnej linii produkcyjnej wyposażonej w bardzo dobrej jakości maszyny służące do montażu rowerów. Do produkcji rowerów używane są komponenty wysokiej jakości. Każdy z wyprodukowanych jednośladów jest dokładnie sprawdzany zaraz po zakończeniu procesu produkcji pod kątem technicznym i jakościowym. Marka STORM znajduje się w TOP 5 polskich producentów rowerów - i z każdym rokiem jeszcze prężniej rozwija się na rynku.
Więcej informacji na stronie: http://stormrowery.pl/
CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.