Komunikaty PR

Więcej rowerów elektrycznych, szosowych i nowe modele górskie w KROSS na 2021

2020-09-29  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

Szeroka gama rowerów elektrycznych, nowa konstrukcja modeli górskich oraz większa oferta rowerów szosowych. Polski KROSS zaprezentował nowości na sezon 2021

KROSS, lider rynku rowerowego w Polsce, jako jedna z niewielu firm w tym roku, przedstawił w Przasnyszu na konferencji dealerskiej nową kolekcję na kolejny sezon. Wśród nowości zaprezentowanych przybyłym gościom, pokazano 7 modeli rowerów elektrycznych: miejskich, crossowych i górskich a także kompletnie zmienioną serię Level skonstruowaną na nowej ramie. Polski producent rowerów poszerza także ofertę znanych i cenionych graveli z rodziny Esker. KROSS stawia na najwyższą jakość, więcej modeli dla każdego, przystępne ceny oraz podnosi poprzeczkę w obszarze obsługi klienta. Nadchodzący sezon w wykonaniu najbardziej rozpoznawalnej marki rowerowej w Polsce zapowiada się emocjonująco. 

Nowe modele, w tym cała gama rowerów elektrycznych, coraz szersza oferta, podnoszenie jakości i dalsza poprawa obsługi klienta – w ten sposób polski KROSS odpowiedzialnie szykuje się do nowego sezonu 2021. W tym roku te przygotowania odbywają się w cieniu pandemii oraz boomu na rowery, jakiego wcześniej w Polsce nie było. Z badań Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego wynika, że w ostatnich miesiącach aż 41% Polaków ograniczyło przejazdy różnymi środkami transportu na rzecz rowerów, w największym stopniu rezygnując z komunikacji publicznej oraz taksówek. Blisko co piąty Polak planuje w nadchodzących miesiącach zakup roweru a 4% populacji kupiło go w czasie pandemii. Światowa Organizacja Zdrowia zaleca rower jako najbezpieczniejszy w obecnych czasach środek transportu. 

Biorąc pod uwagę powyższe trendy a także bacznie obserwując rosnące zainteresowanie rowerami z napędem elektrycznym, KROSS przygotował na nowy sezon bardzo atrakcyjną ofertę dla klientów. W jej centrum znalazło się aż 7 nowych modeli rowerów elektrycznych w nowej kategorii Trans Hybrid. Jest wśród nich e-bike dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z tym rodzajem jednośladów, charakteryzujący się wysoką jakością i przystępną ceną. Są także modele crossowe, miejskie i dla fanów górskich wycieczek, także wspomagane silnikiem elektrycznym. 

KROSS zaoferuje także nowe modele rowerów z kategorii Level. Wśród nowości znalazły się: nowa rama, design, technologia i geometria a także nowa specyfikacja. W podstawowych modelach tej kategorii montowane będą napędy 2x9 a w wyższych (od 4.0) napędy typu 1x. 

Kolejną kategorią, na którą w nowym sezonie stawia KROSS jest rodzina Graveli. Wśród nich znajdą się dwa zupełnie nowe modele: Esker 7.0 oraz Esker 1.0. Wersja z 7.0 będzie dostępna z nową ramą karbonową. Vento, to segment w rodzinie rowerów szosowych, który także doczekał się odświeżenia, w tym nowych kolorów i grafiki.

Na nowości mogą także liczyć fani popularnych serii Trans, Kid’s oraz Hexagon. Oprócz usprawnień konstrukcyjnych KROSS zaoferuje w tych kategoriach rowery w nowych kolorach i grafikach. KROSS wprowadza również w kategorii Kid’s modele z serii Light. Rowery te charakteryzują się niską wagą w stosunku do swoich poprzedników. Linia Hexagon doczekała się zmian w osprzęcie a także nowych wersji kolorystycznych. Akcesoria do rowerów to równie mocny punkt w ofercie KROSS. W nadchodzącym sezonie firma zaoferuje nowe torby, plecaki, bidony, bagażniki, przyczepki rowerowe oraz chwyty na kierownicę. 

KROSS w przyszłym sezonie zaproponuje także najnowsze rozwiązania proklientowskie, które będą bezpośrednio powiązane ze sprzedawanymi modelami rowerów. Dzięki nim klienci będą mogli skorzystać ze wszystkich obecnych i nowych usług świadczonych przez producenta. Gotowe rozwiązania zostaną zaprezentowane na wiosnę.

W tym roku KROSS obchodzi 30-lecie istnienia na polskim rynku. W sierpniu 1990 roku, twórca i założyciel marki – Zbigniew Sosnowski otworzył w Przasnyszu swój pierwszy sklep rowerowy. 

W KROSS od zawsze wierzymy, że właściwe podejście, podejmowanie odważnych i czasem trudnych decyzji, daje firmie przewagę i działa na korzyść naszych klientów. Po 30 latach rozwijania polskiej, rodzinnej firmy rowerowej, KROSS jest największym producentem rowerów w Polsce, w tym rowerów elektrycznych. Eksportujemy nasze produkty do 50 krajów na całym świecie i mamy własną produkcję nowoczesnych ram karbonowych. Nasze rowery tworzymy także dla najlepszych sportowców, którzy zdobywają medale na Igrzyskach. Za nami sezon, który wymagał od nas wiele pracy, poświęcenia i stałego rozwiązywania pojawiających się problemów. Dzięki doświadczeniom i wyciąganiu wniosków z niełatwego sezonu naznaczonego pandemią, jesteśmy jeszcze lepiej przygotowani do kolejnego roku i rosnących potrzeb oraz wymagań naszych klientów – mówi Zbigniew Sosnowski, prezes i założyciel polskiego KROSSA. 

KROSS jako jedna z nielicznych firm, nie przerwał pracy w fabrykach w czasie pandemii, po to by w pełni odpowiedzieć na widoczne, rosnące zapotrzebowanie klientów. Dzięki temu rowery KROSS były cały czas dostępne. KROSS od 30 lat dostarcza polskim miłośnikom rowerów najlepsze produkty, w przystępnych cenach. W dobie pandemii, rower to bezpieczny środek transportu do pracy i szkoły oraz idealny towarzysz turystycznych wypraw. Dobrze przemyślana oferta KROSS na sezon 2021 odpowiada na zwiększone i zróżnicowane zapotrzebowanie Polaków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.