Komunikaty PR

Wolt oficjalnym partnerem Legii Warszawa

2023-02-10  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Wolt, firma specjalizująca się w szybkich dostawach jedzenia i usługach z obszaru quick delivery, w obecnym sezonie będzie oficjalnym partnerem klubu Legia Warszawa. W związku ze współpracą, w aplikacji Wolt dostępny będzie Legia FanStore, skąd kibice będą mogli zamówić wszelkie niezbędne gadżety do kibicowania z dostawą pod same drzwi tuż przed meczem.

 

Kibice stołecznego klubu, w sezonie 2022/2023 przywitają nowego partnera – markę Wolt. W ramach współpracy, poprzez aplikację Wolt będzie można zamawiać niezbędne akcesoria kibica z oficjalnego sklepu Legii Warszawa, m.in. szaliki, koszulki, bluzy czy flagi i proporczyki z dostawą już w 35 minut od złożenia zamówienia. Marka Wolt uruchamia także promocję na dostawy jedzenia realizowane za pomocą aplikacji. Nowi użytkownicy platformy uzyskają zniżkę 4x15 zł na pierwsze zamówienia.

 

Legia Warszawa to nie tylko jeden z najbardziej utytułowanych klubów sportowych w Polsce, ale także silna, rozpoznawalna marka ze znacznym gronem fanów. Chcemy, by każdy kibic miał możliwość w łatwy i wygodny sposób zamówić ulubione dania i napoje na czas trwania meczu. Ponadto, za sprawą Wolt fani Legii Warszawa będą mieli jeszcze prostszy i szybszy dostęp do oficjalnych gadżetów, które wzmacniają poczucie utożsamienia się z klubem. Są też nieodzownym wsparciem w przeżywaniu emocji podczas meczu” – mówi Krzysztof Dłużniewski Marketing Manager Wolt Poland.

 

Wolt po raz pierwszy został sponsorem drużyny sportowej w Polsce. W ramach współpracy zostanie uruchomiony oficjalny sklep Legii Warszawa w aplikacji Wolt i specjalna oferta promocyjna na dostawy jedzenia. Na kibiców będą czekać także aktywacje z atrakcyjnymi nagrodami do wygrania.

 

Cieszymy się, że grono partnerów Legii Warszawa wzbogaciło się o uznanego w branży przedstawiciela nowoczesnych usług delivery. Od wielu miesięcy klub konsekwentnie poszerza dostępność swoich produktów na różnych platformach, dzięki czemu nasi kibice zyskują pełen komfort wyboru i szybkość realizacji. Wolt jest rosnącą marką na rynku, oferującą w atrakcyjnej i przyjaznej formie przeprowadzenie procesu sprzedaży, a nasz model współpracy zakłada proaktywne propozycje dla społeczności klubu” – dodaje Dyrektor Komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Jak wrócić do formy po wakacjach? Biuro prasowe
2024-08-27 | 13:00

Jak wrócić do formy po wakacjach?

Wakacje, na które zawsze czekamy z utęsknieniem powoli dobiegają końca. Okres letni to czas relaksu, odpoczynku i często “rozluźnienia” naszych zwyczajów
Sport Tarczyński sponsorem Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się w Polsce
2024-08-12 | 12:30

Tarczyński sponsorem Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się w Polsce

Firma Tarczyński została jednym ze sponsorów Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się 7-8 września w Krotoszynie, stolicy polskiego sumo. W ramach świadczeń sponsorskich
Sport KRISHOME przedłużył o kolejne 2 lata wsparcie dla ligi wicemistrzów olimpijskich
2024-08-12 | 11:00

KRISHOME przedłużył o kolejne 2 lata wsparcie dla ligi wicemistrzów olimpijskich

Polska Liga Siatkówki i KRISHOME – polska marka stolarki i sieć salonów okiennych kontynuują sponsorską współpracę. Charakterystyczny pomarańczowy sygnet będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

NEWSERIA Partnerem Medialnym Forum Ekonomicznego

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Bez dobrowolnego wydłużenia aktywności zawodowej Polakom trudno będzie liczyć na wyższe emerytury. Obecni 30-latkowie dostaną jedną czwartą ostatniej pensji

Ustawowego podniesienia wieku emerytalnego w Polsce nie będzie – zapowiadają politycy rządzącej koalicji. To według ekspertów oznacza jednak, że trzeba inaczej zachęcać kobiety po 60. i mężczyzn po 65. roku życia do pozostawania na rynku pracy. – Wydłużenie aktywności zawodowej jest pewnym sposobem na podniesienie emerytur, ale tego się nie da zrobić siłowo, raczej trzeba szukać rozwiązań, żeby ludzie chcieli dalej pracować – podkreśla Agnieszka Łukawska, ekspertka w Instytucie Emerytalnym. Już dziś pracujący seniorzy mogą liczyć na szereg zachęt, m.in. zwolnienie z podatku, ale ekspertka zwraca uwagę dodatkowo na potrzebne zaplecze szkoleniowe, a także odpowiednią opiekę zdrowotną.

Transport

Branża logistyki coraz bardziej zautomatyzowana. Rozładunkiem towaru zajmują się autonomiczne wózki, a inwentaryzacją roboty stukrotnie szybsze niż człowiek

Do 2028 roku globalny rynek automatyzacji w logistyce wzrośnie o ponad 50 proc. – przewidują analitycy Markets and Markets. Wpłyną na to czynniki związane ze wzrostem kosztów pracowniczych, dążenie klientów do osiągania optymalnego zarządzania ich towarem, a także czynniki pozarynkowe, takie jak cele środowiskowe. Już dziś za rozładunek towaru odpowiadają coraz częściej inteligentne, autonomiczne wózki, a inwentaryzację można powierzyć robotom stukrotnie szybszym niż człowiek.

DlaWas.info

Firma

Tylko 2 proc. właścicieli zwierząt płaci za opiekę nad zwierzętami podczas ich nieobecności. Spodziewany szybki wzrost zapotrzebowania na takie usługi

Według badań CBOS średnio co drugi Polak mieszka pod wspólnym dachem z jakimś zwierzęciem domowym – najczęściej psem lub kotem. Rynek produktów i usług dla domowych pupili sukcesywnie się powiększa. Według rynkowych prognoz za kilka lat globalnie może być już wart blisko pół biliona dolarów. Szczególnie szybko ma się rozwijać segment opieki nad zwierzętami, który coraz częściej będzie wykorzystywać nowe technologie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.