Wolt oficjalnym partnerem Legii Warszawa
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Wolt, firma specjalizująca się w szybkich dostawach jedzenia i usługach z obszaru quick delivery, w obecnym sezonie będzie oficjalnym partnerem klubu Legia Warszawa. W związku ze współpracą, w aplikacji Wolt dostępny będzie Legia FanStore, skąd kibice będą mogli zamówić wszelkie niezbędne gadżety do kibicowania z dostawą pod same drzwi tuż przed meczem.
Kibice stołecznego klubu, w sezonie 2022/2023 przywitają nowego partnera – markę Wolt. W ramach współpracy, poprzez aplikację Wolt będzie można zamawiać niezbędne akcesoria kibica z oficjalnego sklepu Legii Warszawa, m.in. szaliki, koszulki, bluzy czy flagi i proporczyki z dostawą już w 35 minut od złożenia zamówienia. Marka Wolt uruchamia także promocję na dostawy jedzenia realizowane za pomocą aplikacji. Nowi użytkownicy platformy uzyskają zniżkę 4x15 zł na pierwsze zamówienia.
„Legia Warszawa to nie tylko jeden z najbardziej utytułowanych klubów sportowych w Polsce, ale także silna, rozpoznawalna marka ze znacznym gronem fanów. Chcemy, by każdy kibic miał możliwość w łatwy i wygodny sposób zamówić ulubione dania i napoje na czas trwania meczu. Ponadto, za sprawą Wolt fani Legii Warszawa będą mieli jeszcze prostszy i szybszy dostęp do oficjalnych gadżetów, które wzmacniają poczucie utożsamienia się z klubem. Są też nieodzownym wsparciem w przeżywaniu emocji podczas meczu” – mówi Krzysztof Dłużniewski Marketing Manager Wolt Poland.
Wolt po raz pierwszy został sponsorem drużyny sportowej w Polsce. W ramach współpracy zostanie uruchomiony oficjalny sklep Legii Warszawa w aplikacji Wolt i specjalna oferta promocyjna na dostawy jedzenia. Na kibiców będą czekać także aktywacje z atrakcyjnymi nagrodami do wygrania.
„Cieszymy się, że grono partnerów Legii Warszawa wzbogaciło się o uznanego w branży przedstawiciela nowoczesnych usług delivery. Od wielu miesięcy klub konsekwentnie poszerza dostępność swoich produktów na różnych platformach, dzięki czemu nasi kibice zyskują pełen komfort wyboru i szybkość realizacji. Wolt jest rosnącą marką na rynku, oferującą w atrakcyjnej i przyjaznej formie przeprowadzenie procesu sprzedaży, a nasz model współpracy zakłada proaktywne propozycje dla społeczności klubu” – dodaje Dyrektor Komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.