Komunikaty PR

Wolt oficjalnym partnerem Legii Warszawa

2023-02-10  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Wolt, firma specjalizująca się w szybkich dostawach jedzenia i usługach z obszaru quick delivery, w obecnym sezonie będzie oficjalnym partnerem klubu Legia Warszawa. W związku ze współpracą, w aplikacji Wolt dostępny będzie Legia FanStore, skąd kibice będą mogli zamówić wszelkie niezbędne gadżety do kibicowania z dostawą pod same drzwi tuż przed meczem.

 

Kibice stołecznego klubu, w sezonie 2022/2023 przywitają nowego partnera – markę Wolt. W ramach współpracy, poprzez aplikację Wolt będzie można zamawiać niezbędne akcesoria kibica z oficjalnego sklepu Legii Warszawa, m.in. szaliki, koszulki, bluzy czy flagi i proporczyki z dostawą już w 35 minut od złożenia zamówienia. Marka Wolt uruchamia także promocję na dostawy jedzenia realizowane za pomocą aplikacji. Nowi użytkownicy platformy uzyskają zniżkę 4x15 zł na pierwsze zamówienia.

 

Legia Warszawa to nie tylko jeden z najbardziej utytułowanych klubów sportowych w Polsce, ale także silna, rozpoznawalna marka ze znacznym gronem fanów. Chcemy, by każdy kibic miał możliwość w łatwy i wygodny sposób zamówić ulubione dania i napoje na czas trwania meczu. Ponadto, za sprawą Wolt fani Legii Warszawa będą mieli jeszcze prostszy i szybszy dostęp do oficjalnych gadżetów, które wzmacniają poczucie utożsamienia się z klubem. Są też nieodzownym wsparciem w przeżywaniu emocji podczas meczu” – mówi Krzysztof Dłużniewski Marketing Manager Wolt Poland.

 

Wolt po raz pierwszy został sponsorem drużyny sportowej w Polsce. W ramach współpracy zostanie uruchomiony oficjalny sklep Legii Warszawa w aplikacji Wolt i specjalna oferta promocyjna na dostawy jedzenia. Na kibiców będą czekać także aktywacje z atrakcyjnymi nagrodami do wygrania.

 

Cieszymy się, że grono partnerów Legii Warszawa wzbogaciło się o uznanego w branży przedstawiciela nowoczesnych usług delivery. Od wielu miesięcy klub konsekwentnie poszerza dostępność swoich produktów na różnych platformach, dzięki czemu nasi kibice zyskują pełen komfort wyboru i szybkość realizacji. Wolt jest rosnącą marką na rynku, oferującą w atrakcyjnej i przyjaznej formie przeprowadzenie procesu sprzedaży, a nasz model współpracy zakłada proaktywne propozycje dla społeczności klubu” – dodaje Dyrektor Komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim

Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.

Prawo

Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.

Konsument

Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.