Komunikaty PR

Wznieś się na wyżyny i weź udział w Suunto World Vertical Week.

2021-09-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Przeżyj niesamowitą przygodę i weź udział w pierwszej letniej edycji Suunto World Vertical Week. Popularne - wśród miłośników aktywności na świeżym powietrzu - wydarzenie odbędzie się w dniach 20 –26 września 2021 r. na całym świecie. Ty też możesz wziąć w nim udział i wygrać cenne nagrody!

Wrześniowy tydzień między 20-26.09 to międzynarodowe święto wszystkich miłośników sportów górskich, a także biegów i pieszych wędrówek - wszyscy ruszamy w górę! Po raz kolejny marka Suunto zaprasza do podjęcia górskiego wyzwania i wzięcia udziału w World Vertical Week. 

Zaplanuj trasę na wybranym szlaku górskim, którą możesz pokonać np. pieszo, na rowerze, czy wspinając się. Zdobywaj szczyty, przekraczaj własne granice, odkrywaj nowe miejsca i dziel się swoimi osiągnięciami. Co więcej, pokonując kolejne metry w górę, nie tylko zdobędziesz szczyt, ale masz również szansę wygrać jeden z trzech zegarków Suunto 9 Baro. Więcej informacji o konkursie znajdziesz w dalszej części artykułu. 

Aby wziąć udział w Suunto World Vertical Week, wystarczy otworzyć aplikację Suunto i kliknąć kartę Vertical Week w swojej skrzynce odbiorczej. Symbol dzwonka u góry ekranu przeniesie Cię do odpowiedniego obszaru, w którym uzyskasz wszelkie niezbędne informacje.

 

Suunto World Vertical Week

Suunto World Vertical Week to cykliczna impreza organizowana przez markę Suunto od 2016 roku na przełomie lutego i marca. Najbliższa edycja tego popularnego wydarzenia po raz pierwszy odbędzie się we wrześniu. Nowy termin to odpowiedź na apele społeczności Suunto, aby udowodnić, że ulubione sporty letnie mogą z łatwością konkurować ze sportami zimowymi. Która dyscyplina i który kraj zwycięży -  okaże się już niebawem!

Tradycyjnie po zakończeniu wydarzenia zsumowane zostaną wyniki wszystkich uczestników wyzwania i dowiemy się, który kraj wspiął się najwyżej, a także która dyscyplina sportu cieszyła się największą popularnością. 

 

Jak wziąć udział w konkursie Vertical Week?

Oprócz udziału w wydarzeniu możesz też wziąć udział w konkursie fotograficznym Vertical Week. Po pierwsze podejmij wyzwanie i ruszaj w teren w wyznaczonym terminie. Po drugie udokumentuj swoją górską przygodę. Po trzecie podziel się swoimi wynikami, korzystając z konkursowej nakładki na zdjęcie, którą znajdziesz w aplikacji Suunto. Na koniec udostępnij swoje wyniki na Instagramie, używając znaczników @suunto i #verticalweek.

Osiągnij cel, zainspiruj innych i wygraj jeden z trzech zegarków Suunto 9 Baro.

 

Mapy 3D i nawigacja

Podczas wyzwania zawsze możesz liczyć na wsparcie swojego zegarka Suunto 9 Baro. Już na etapie planowania swojej przygody masz możliwość skorzystania z nowoczesnych i dokładnych map 3D w swoim telefonie. Korzystając z podglądu 3D, dokładnie sprawdzisz, jakie podejścia czekają Cię na trasie. Dzięki temu plan wyprawy w pełni dostosujesz do własnych możliwości.

Ponadto po odbytych wyprawach zawsze możesz wrócić do podglądu swoich tras w formacie 3D, aby obudzić wspomnienia i znaleźć motywację do wyznaczania nowych celów.

Kolejnym udogodnieniem na trasie z pewnością będzie nowoczesna nawigacja zakręt po zakręcie (turn-by-turn navigation), która przekazuje bieżące wskazówki na temat wybranej trasy. Dzięki niej łatwiej dotrzeć do celu nawet podczas ekstremalnych wypraw. Na Twoim zegarku pojawiać się będą komunikaty kierujące prosto do celu np. “skręć w prawo”. 

Ruszaj w drogę i powodzenia — Adventure stars here!

 

-------

O firmie:  Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane. 

Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.

Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.
 

Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:

Amer Sports Poland Sp. z o.o.

ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.