Komunikaty PR

Wznieś się na wyżyny i weź udział w Suunto World Vertical Week.

2021-09-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Przeżyj niesamowitą przygodę i weź udział w pierwszej letniej edycji Suunto World Vertical Week. Popularne - wśród miłośników aktywności na świeżym powietrzu - wydarzenie odbędzie się w dniach 20 –26 września 2021 r. na całym świecie. Ty też możesz wziąć w nim udział i wygrać cenne nagrody!

Wrześniowy tydzień między 20-26.09 to międzynarodowe święto wszystkich miłośników sportów górskich, a także biegów i pieszych wędrówek - wszyscy ruszamy w górę! Po raz kolejny marka Suunto zaprasza do podjęcia górskiego wyzwania i wzięcia udziału w World Vertical Week. 

Zaplanuj trasę na wybranym szlaku górskim, którą możesz pokonać np. pieszo, na rowerze, czy wspinając się. Zdobywaj szczyty, przekraczaj własne granice, odkrywaj nowe miejsca i dziel się swoimi osiągnięciami. Co więcej, pokonując kolejne metry w górę, nie tylko zdobędziesz szczyt, ale masz również szansę wygrać jeden z trzech zegarków Suunto 9 Baro. Więcej informacji o konkursie znajdziesz w dalszej części artykułu. 

Aby wziąć udział w Suunto World Vertical Week, wystarczy otworzyć aplikację Suunto i kliknąć kartę Vertical Week w swojej skrzynce odbiorczej. Symbol dzwonka u góry ekranu przeniesie Cię do odpowiedniego obszaru, w którym uzyskasz wszelkie niezbędne informacje.

 

Suunto World Vertical Week

Suunto World Vertical Week to cykliczna impreza organizowana przez markę Suunto od 2016 roku na przełomie lutego i marca. Najbliższa edycja tego popularnego wydarzenia po raz pierwszy odbędzie się we wrześniu. Nowy termin to odpowiedź na apele społeczności Suunto, aby udowodnić, że ulubione sporty letnie mogą z łatwością konkurować ze sportami zimowymi. Która dyscyplina i który kraj zwycięży -  okaże się już niebawem!

Tradycyjnie po zakończeniu wydarzenia zsumowane zostaną wyniki wszystkich uczestników wyzwania i dowiemy się, który kraj wspiął się najwyżej, a także która dyscyplina sportu cieszyła się największą popularnością. 

 

Jak wziąć udział w konkursie Vertical Week?

Oprócz udziału w wydarzeniu możesz też wziąć udział w konkursie fotograficznym Vertical Week. Po pierwsze podejmij wyzwanie i ruszaj w teren w wyznaczonym terminie. Po drugie udokumentuj swoją górską przygodę. Po trzecie podziel się swoimi wynikami, korzystając z konkursowej nakładki na zdjęcie, którą znajdziesz w aplikacji Suunto. Na koniec udostępnij swoje wyniki na Instagramie, używając znaczników @suunto i #verticalweek.

Osiągnij cel, zainspiruj innych i wygraj jeden z trzech zegarków Suunto 9 Baro.

 

Mapy 3D i nawigacja

Podczas wyzwania zawsze możesz liczyć na wsparcie swojego zegarka Suunto 9 Baro. Już na etapie planowania swojej przygody masz możliwość skorzystania z nowoczesnych i dokładnych map 3D w swoim telefonie. Korzystając z podglądu 3D, dokładnie sprawdzisz, jakie podejścia czekają Cię na trasie. Dzięki temu plan wyprawy w pełni dostosujesz do własnych możliwości.

Ponadto po odbytych wyprawach zawsze możesz wrócić do podglądu swoich tras w formacie 3D, aby obudzić wspomnienia i znaleźć motywację do wyznaczania nowych celów.

Kolejnym udogodnieniem na trasie z pewnością będzie nowoczesna nawigacja zakręt po zakręcie (turn-by-turn navigation), która przekazuje bieżące wskazówki na temat wybranej trasy. Dzięki niej łatwiej dotrzeć do celu nawet podczas ekstremalnych wypraw. Na Twoim zegarku pojawiać się będą komunikaty kierujące prosto do celu np. “skręć w prawo”. 

Ruszaj w drogę i powodzenia — Adventure stars here!

 

-------

O firmie:  Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane. 

Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.

Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.
 

Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:

Amer Sports Poland Sp. z o.o.

ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024 Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024

Grupa CMA CGM i CEVA Logistics, jej spółka zależna, zostały oficjalnym partnerem logistycznym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024. Współpracując od lutego 2023
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.