Zagraj mecz na słynnym stadionie Camp Nou

Zarówno miłośnicy klubu FC Barcelona, jak i klocków LEGO mogą teraz zbudować stadion Camp Nou w całej swojej okazałości, tworząc spektakularny model składający się z 5 509 części, który z pewnością zajmie honorowe miejsce w domu każdego fana.
Zestaw niezwykle szczegółowo odwzorowuje rzeczywistą budowlę – zawiera całe boisko, trybuny, tunel, z którego wychodzą zawodnicy, a nawet figurkę trenera drużyny. Tablica wyników nawiązuje do doniosłego derbowego zwycięstwa 5:0, a motto FC Barcelony „Més que un Club” dumnie prezentuje się na trybunach.
Jordi Balsells, Dyrektor Barça Licensing & Merchandising, komentuje: „Camp Nou jest jednym z symboli klubu FC Barcelona. Jesteśmy zatem bardzo dumni z możliwości wspólnego stworzenia z Grupą LEGO reprodukcji stadionu, którą fani będą mogli zbudować od zera oraz która reprezentuje dom wszystkich Cules.”
Fani mogą zwizualizować sobie skalę prawdziwego stadionu podczas budowania, gdy będą spoglądać na boisko poprzez tunel dla zawodników, będąc gotowymi do rozpoczęcia meczu przed trybunami, które mogą pomieścić do 99 354 osób. Trybuny wokół boiska mogą być podzielone na cztery sekcje, umożliwiając szersze spojrzenie na całość zestawu i docenienie detali. Dodatkowe elementy to między innymi wejście na stadion dla VIP-ów oraz liczne naklejki i flagi służące do udekorowania stadionu.
Rok Zgalin Kobe, Projektant Zestawów LEGO, komentuje: „Stworzenie Camp Nou w formie klocków LEGO było naprawdę przyjemnym wyzwaniem. Od ożywienia trybun po wyobrażanie sobie zawodników wychodzących z tunelu na boisko – cały czas praktycznie czuć atmosferę szalonej gry”.
Zarówno doświadczeni budowniczy, jak i fani FC Barcelony z pewnością będą czerpać przyjemność z oszałamiającej skali tego zestawu, który po ukończeniu budowy może z dumą być ustawiony na półce jako najcenniejsze trofeum. Zestaw LEGO® Camp Nou – FC Barcelona jest dostępny w sprzedaży w sklepach LEGO oraz na stronie w rekomendowanej cenie detalicznej 1499,99 PLN.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.