Zagraj mecz na słynnym stadionie Camp Nou
Zarówno miłośnicy klubu FC Barcelona, jak i klocków LEGO mogą teraz zbudować stadion Camp Nou w całej swojej okazałości, tworząc spektakularny model składający się z 5 509 części, który z pewnością zajmie honorowe miejsce w domu każdego fana.
Zestaw niezwykle szczegółowo odwzorowuje rzeczywistą budowlę – zawiera całe boisko, trybuny, tunel, z którego wychodzą zawodnicy, a nawet figurkę trenera drużyny. Tablica wyników nawiązuje do doniosłego derbowego zwycięstwa 5:0, a motto FC Barcelony „Més que un Club” dumnie prezentuje się na trybunach.
Jordi Balsells, Dyrektor Barça Licensing & Merchandising, komentuje: „Camp Nou jest jednym z symboli klubu FC Barcelona. Jesteśmy zatem bardzo dumni z możliwości wspólnego stworzenia z Grupą LEGO reprodukcji stadionu, którą fani będą mogli zbudować od zera oraz która reprezentuje dom wszystkich Cules.”
Fani mogą zwizualizować sobie skalę prawdziwego stadionu podczas budowania, gdy będą spoglądać na boisko poprzez tunel dla zawodników, będąc gotowymi do rozpoczęcia meczu przed trybunami, które mogą pomieścić do 99 354 osób. Trybuny wokół boiska mogą być podzielone na cztery sekcje, umożliwiając szersze spojrzenie na całość zestawu i docenienie detali. Dodatkowe elementy to między innymi wejście na stadion dla VIP-ów oraz liczne naklejki i flagi służące do udekorowania stadionu.
Rok Zgalin Kobe, Projektant Zestawów LEGO, komentuje: „Stworzenie Camp Nou w formie klocków LEGO było naprawdę przyjemnym wyzwaniem. Od ożywienia trybun po wyobrażanie sobie zawodników wychodzących z tunelu na boisko – cały czas praktycznie czuć atmosferę szalonej gry”.
Zarówno doświadczeni budowniczy, jak i fani FC Barcelony z pewnością będą czerpać przyjemność z oszałamiającej skali tego zestawu, który po ukończeniu budowy może z dumą być ustawiony na półce jako najcenniejsze trofeum. Zestaw LEGO® Camp Nou – FC Barcelona jest dostępny w sprzedaży w sklepach LEGO oraz na stronie w rekomendowanej cenie detalicznej 1499,99 PLN.
CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.