Komunikaty PR

STACJE DEZYNFEKUJĄCE W KILKUDZIESIĘCIU SKLEPACH INTERMARCHÉ I BRICOMARCHÉ

2020-05-07  |  11:40
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Niezależni, polscy przedsiębiorcy prowadzący działalność pod szyldami Intermarché i Bricomarché wprowadzili dodatkowe rozwiązanie zwiększające  bezpieczeństwo klientów i pracowników. Muszkieterowie zamówili łącznie kilkadziesiąt stacji dezynfekujących – wszystkie z nich są już w sklepach.

Stacje do dezynfekcji rąk są zlokalizowane w strefie wejściowej do sklepów. Zawierają bezdotykowy dozownik z płynem antybakteryjnym wraz z informacją graficzną, jak go używać. Są tam także rękawiczki oraz kosz na zużyte środki ochronne.

Grupa Muszkieterów dokłada wszelkich starań, aby zarówno klientom, jak i pracownikom zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa. W trosce o zdrowie wszystkich osób, które przebywają na terenie sklepów Intermarché i Bricomarché zdecydowaliśmy się wprowadzić stacje do dezynfekcji rąk. Jesteśmy przekonani, że w obecnej sytuacji  kolejne środki ochronne znacznie wpływają na komfort kupujących oraz pracownikówkomentuje Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.

Muszkieterowie na bieżąco aktualizują procedury bezpieczeństwa oraz stosują się do zaleceń. Wśród wprowadzonych działań prewencyjnych są m.in.: zwiększona częstotliwość dezynfekcji powierzchni często dotykanych, takich jak koszyki i wózki zakupowe, taśmy kasowe, PIN-pady, klamki czy poręcze oraz zapewnienie maseczek ochronnych i / lub przyłbic pracownikom sklepów. W sklepach systematycznie wprowadzane są dodatkowe zabezpieczenia, takie jak m.in. ochronne płyty plexi w strefie kas, dzięki którym bezpośredni kontakt kasjerów z klientami jest ograniczony. Z kolei ekrany przy kasach, plakaty czy informacje przekazywane za pomocą radiowęzła, podkreślają konieczność zachowania bezpiecznej odległości oraz używania masek ochronnych i rękawiczek na terenie sklepu. Jednocześnie, by ułatwić klientom robienie zakupów oraz ograniczyć konieczność opuszczania domu, sieci Intermarché i Bricomarché zachęcają do korzystania z usług e-commerce oraz sukcesywnie rozszerzają ofertę dostępną online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi! Biuro prasowe
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch
Handel Xiaomi otwiera nowy salon w centrum handlowym Promenada!
2024-12-20 | 13:20

Xiaomi otwiera nowy salon w centrum handlowym Promenada!

Już dziś, 20 grudnia, o godzinie 10:30 odbyło się uroczyste otwarcie nowego salonu Xiaomi w centrum handlowym Promenada na poziomie +1. Nowoczesny sklep o powierzchni 170,05 m² zaprasza
Handel Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki
2024-12-20 | 12:45

Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki

Z Warszawy napływają niezwykłe informacje! Na Pałac Kultury wspinają się kultowy żabkowy Hot-Dog i Frytka Żanetka, zaskakując tym przechodniów. W tak humorystyczny i atrakcyjny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.