Stara Mydlarnia zadebiutuje w Galerii Północnej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Północna już niebawem wzbogaci swoją ofertę o nowego najemcę z segmentu zdrowia i urody. Dział leasingu GTC podpisał właśnie umowę najmu z marką Stara Mydlarnia.
– Rozwój oferty lifestylowej, zwłaszcza o nowe marki kosmetyczne, jest jednym z ważniejszych aspektów naszej strategii leasingowej. Zależy nam bowiem na tworzeniu zróżnicowanego i szerokiego zestawu marek, a także dopasowanego do potrzeb lokalnego rynku, w którym każdy kupujący znajduje coś dla siebie – mówi Katarzyna Żuchowska, Leasing Manager w GTC S.A.
– Dlatego obok doskonale znanych na rynku sieciowych marek drogeryjnych i perfumeryjnych, które obecne są u nas od lat, coraz częściej w ofercie Północnej pojawiają się nowe, rodzime koncepty, które wyróżnia pomysł, jakość produktów oraz szeroki asortyment. Stara Mydlarnia, która coraz wyraźniej zaznacza się na polskim rynku centrów handlowych, jest tego najlepszym przykładem – dodaje.
Marka już dziś posiada 24 sklepy stacjonarne, w tym ulokowane w popularnych centrach handlowych m.in. w Krakowie, Bydgoszczy, Warszawie, Poznaniu, Gdańsku czy Rzeszowie. Lokal w Północnej będzie 25. na tej stale rozwijające się mapie.
Stara Mydlarnia to duża, rodzinna firma produkująca naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Ważną częścią jej działalności jest produkcja całkowicie ręcznie wyrabianych mydeł w blokach, muffinek, creamersów i kul do kąpieli - „hand made by Stara Mydlarnia". Marka łączy tradycję z nowoczesnymi rozwiązaniami, tworząc zdrowe i naturalne produkty.
Stara Mydlarnia oferuje kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów oraz produkty do aromaterapii ze starannie dobranymi składnikami, w większości pochodzenia naturalnego. W ofercie sklepu, który powstanie w galerii, klienci znajdą produkty takich serii jak chociażby: Eco Botanica, Eco Trendy, Eco Receptura, Home Spa, For Men czy Handmade. Ponadto w asortymencie pojawią się też akcesoria, produkty do aromaterapii czy zapachy do domu. Jak informuje marka, za otwarciem nowego lokalu w Północnej stoi rosnące zainteresowanie jej asortymentem.
– Stara Mydlarnia to marka, która stale się rozwija. Brand idealnie wpisuje się także w obecne trendy i rosnącą świadomość konsumenta. Fakt, że w jego ofercie znaleźć można naturalne produkty, kierowane do osób ceniących sobie ekologię i wysoką jakość, jest mocnym atutem najemcy. Wzbogaca także naszą ofertę kosmetyczną o kolejny wyróżnik. Jesteśmy przekonani, że będzie to udany debiut – mówi Katarzyna Żuchowska.
Dziś w Galerii Północnej klienci mogą znaleźć aż 21 sklepów z kategorii zdrowia i urody. Swoje lokale mają tu tak duże sieci jak m.in. Sephora, Rossmann, , Hebe, Inglot, Ziaja, Super-Pharm. Ponadto szeroka oferta tego typu dostępna jest w TK Maxx, HalfPrice, czy Sinsay.
Otwarcie Starej Mydlarni zaplanowano na lipiec. Debiut jest kolejnym w tym roku. W kwietniu w Północnej został otwarty mający aż 1,5 tys. m kw. sklep marki JYSK. Ponadto od początku 2024 roku leasing przedłużył umowy z 9 najemcami, opiewające łącznie na 1627 m kw. W gronie tym była także Sephora, która dodatkowo zwiększyła powierzchnię najmu z 286 m kw. do 320 m kw.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.