Starbucks dołącza do oferty Wolt
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Wolt rozbudowuje swoje portfolio partnerów. Już od kwietnia poprzez Wolt możliwe jest zamawianie ulubionych pozycji z menu Starbucks. To kolejna uznana marka, która w ostatnim czasie wzbogaca ofertę Wolt.
Klasyczne, pełne kawowego aromatu Americano, a może kusząca słodyczą Caffe Mocha? Od kwietnia mieszkańcy Warszawy, Łodzi, Gdańska, Gdyni, Bydgoszczy, Poznania, Katowic, Krakowa, Wrocławia i Szczecina będą mogli zamawiać napoje oraz jedzenie z oferty Starbucks za pośrednictwem Wolt.
„Nasza współpraca z partnerami stale się rozwija. Powiększamy nasze portfolio, nie tylko o pojedynczą restaurację, ale także o całą sieć, co pozwala nam dostarczać jeszcze bardziej różnorodną ofertę. Dzięki współpracy z AmRest, operatorem m.in. marki Starbucks w Polsce, nasi klienci będą mogli skorzystać z usługi dowozu napojów i przekąsek z jednej z najpopularniejszych sieci kawiarni. Chcemy odpowiadać na różne gusta i potrzeby, między innymi poszerzając także ofertę śniadaniową” – mówi Krzysztof Dłużniewski, Marketing Manager Wolt Polska.
Klienci chętnie korzystają z opcji śniadaniowych i ciepłych napojów w ofercie dowozowej. Jednocześnie coraz częściej zwracają uwagę na dostępność alternatyw wegańskich i wegetariańskich – w przypadku kawy, częściej stawiają na alternatywy mleka, takie jak napoje roślinne. Dlatego też istotne jest zapewnianie szerokiej oferty produktowej, odpowiadającej na aktualne zmiany przyzwyczajeń konsumenckich.
„W ramach działań na rzecz rozszerzania menu naszych kawiarni o pozycje roślinne, od 3 stycznia 2023 roku, Starbucks w Polsce nie pobiera już opłat za roślinne alternatywy mleka. Dzięki temu nasi Goście mogą wybrać odpowiedni dla siebie napój bez dodatkowych kosztów, także w kanale delivery” – mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska.
W Polsce Wolt działa w 13 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Aplikację Wolt można pobrać z Google Play lub App Store.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.