Komunikaty PR

Startuje 10. edycja „Recepty na Sukces” z inicjatywy Gedeon Richter Polska

2024-06-07  |  11:00
Biuro prasowe

Firma Gedeon Richter Polska rusza z jubileuszową edycją programu „Recepta na Sukces”. W jego ramach w maju wystartowała kampania pod hasłem „REALIZUJ SIĘ. Spotkajmy się na drodze do Twojej kariery”. Celem projektu jest wsparcie studentów szczególnie kierunków medycznych w ich rozwoju osobistym i zawodowym oraz dostarczanie im niezbędnych do tego narzędzi. Tegoroczna edycja podejmuje temat wpływu sztucznej inteligencji na naukę i zawody medyczne, a poprzez platformę stworzoną przez Gedeon Richter Polska, otwiera studentów na nowe możliwości i najnowocześniejsze technologie.

W dzisiejszym świcie ciągłe dostosowywanie się do postępującej technologii i współpraca między dziedzinami jest kluczowa, aby osiągnąć maksymalne korzyści dla pacjentów i społeczeństwa. Program „Recepta na sukces”, który już od 10 lat realizuje firma farmaceutyczna Gedeon Richter Polska, corocznie podejmuje inną tematykę, aby w jak najszerszym stopniu wspierać rozwój studentów i absolwentów w szczególności kierunków medycznych. Od kilku lat AI zyskuje na popularności i zmienia niemal każdy aspekt ludzkiego życia, dlatego więc tak ważnym stało się by przyszli lekarze i farmaceuci byli przygotowani do funkcjonowania w nowej rzeczywistości. Misją tegorocznej edycji jest zatem zwrócenie uwagi na to, jak sztuczna inteligencja wpływa na farmację, medycynę, nauki pokrewne oraz jak rozwijać swoje kompetencje, mając na uwadze rolę AI w dziedzinach medycznych.

Już od 10 lat towarzyszymy młodym lekarzom i farmaceutom w stawianiu pierwszych kroków na ich zawodowej ścieżce. Dzięki programowi „Recepta na Sukces” możemy pomóc studentom w odkrywaniu ich potencjału, inspirować ich oraz wspierać ich w realizacji założonych celów. W tegorocznej odsłonie kampanii skupiamy się na temacie szczególnie aktualnym, czyli na sztucznej inteligencji, która ma wpływ również na branżę farmaceutyczną. Naszym celem jest zachęcanie studentów i absolwentów do poszerzania swoich kompetencji, rozwoju osobistego oraz przystosowania się do dynamicznie zmieniających się warunków. Studenci to nasz przyszłość, dlatego tak ważne jest dla nas, aby wspierać ich na ścieżce kariery – mówi Aneta Grzegorzewska, dyrektor ds. korporacyjnych i relacji zewnętrznych w Gedeon Richter Polska.

REALIZUJ SIĘ. Spotkajmy się na drodze do Twojej kariery

Z raportu „Gen Z o sobie i otaczającym ich świecie: Insighty o generacji bez generalizacji” wynika, że dla osób urodzonych w latach 1997-2012 samorozwój jest kwestią priorytetową. Dla 52% ankietowanych stanowi on wartość nadrzędną[1]. Tegoroczna kampania wprost nawiązuje do tej wartości, jednocześnie inspirując, wspierając i motywując do rozwoju zawodowego, również w zakresie AI. Drugi człon hasła, czyli „Spotkajmy się na drodze do Twojej kariery” odzwierciedla konkretne działanie podejmowane przez Gedeon Richter Polska, jakim jest „Akademia Recepty na Sukces”. Jest to dedykowany landing page, poprzez który firma dzieli się z odbiorcami wiedzą z zakresu sztucznej inteligencji. W jego ramach firma prowadzi również interaktywny quiz „Piszę się na to!”, który pomoże przyszłym i obecnym studentom w podjęciu wyboru swojej przyszłej specjalizacji. Jego celem jest pomoc w zdefiniowaniu pasji, zainteresowań oraz preferencji, aby mogli oni podjąć bardziej świadome decyzje.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: https://receptanasukces.com/

oraz na kanale YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DF0MRYaA47k

 


[1] https://swps.pl/nauka-i-badania/nasze-dzialania/badania-i-wdrozenia/35313-jakie-sa-polskie-zetki-raport-ekspercki-o-mlodej-generacji

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu wśród kierujących zespołami? Biuro prasowe
2024-06-21 | 13:00

Jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu wśród kierujących zespołami?

Spadek z 47% w styczniu 2020 do 22% w maju 2023 roku – tak prezentuje się odsetek osób kierujących zespołami, które uważają, że pracodawca dba o ich wellbeing[1]. Problem
Zdrowie SiDLY nawiązują partnerstwo z jedną z wiodących sieci aptecznych w Polsce.
2024-06-06 | 11:40

SiDLY nawiązują partnerstwo z jedną z wiodących sieci aptecznych w Polsce.

Ponad 60 tysięcy osób korzysta już z opaski telemedycznej, aplikacji oraz systemu opracowanego przez polski startup SiDLY. Rozwiązanie umożliwia zdalną diagnostykę i monitorowanie
Zdrowie Polakom przestaje być do śmiechu. Bezzębie odbiera Polakom pewność siebie
2024-05-28 | 13:00

Polakom przestaje być do śmiechu. Bezzębie odbiera Polakom pewność siebie

Szeroki uśmiech z wiekiem coraz bardziej gaśnie, a zaciśnięte usta wstydliwie skrywają „dziurawy” problem. Ponad połowa Polaków ma braki w uzębieniu, zarówno

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polscy mali i średni przedsiębiorcy wciąż ostrożnie podchodzą do ekspansji zagranicznej. Potrzebują więcej wsparcia finansowego i doradczego

Chociaż relacja eksportu polskich wyrobów i usług do PKB stale rośnie – między 2012 a 2021 rokiem zwiększyła się z 44,3 do 60,7 proc. – to wciąż niewielki odsetek mikro-, małych i średnich firm współpracuje z zagranicą – wynika z danych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Menedżerom brakuje wiedzy i pieniędzy do uruchomienia działalności eksportowej. Od 2008 roku wspiera ich w tym Enterprise Europe Network – powołana przy Komisji Europejskiej sieć organizacji otoczenia biznesu, której działalność w Polsce koordynuje PARP.

Bankowość

Zmiany w sektorze finansowym od 1 lipca. Będą dotyczyć ubezpieczeń oferowanych przez banki

Banki i oddziały instytucji kredytowych najpóźniej do 1 lipca br. muszą się w pełni dostosować do wymogów nowej rekomendacji U, przyjętej przez Komisję Nadzoru Finansowego w ubiegłym roku. To pakiet wytycznych opracowanych, aby uregulować sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w ramach współpracy zakładów ubezpieczeń z bankami. – Standardy działalności w obszarze bancassurance się zmienią – zapowiada Krystian Wiercioch, zastępca przewodniczącego KNF. Jak ocenia, wprowadzenie nowej rekomendacji nie powinno jednak wpłynąć na koszty produktów ubezpieczeniowych oferowanych przez banki do kredytów. Klienci mogą się za to spodziewać ich szerszego zakresu i pokrycia większej liczby ryzyk.

Konsument

Przepisy dotyczące tzw. nowej żywności nie nadążają za tempem badań. Na rynku pojawia się coraz więcej innowacyjnych produktów opracowanych w laboratoriach

Tak zwane mięso z in vitro cieszy się dużym zainteresowaniem. Ma zbliżone właściwości sensoryczne i odżywcze do tradycyjnego mięsa, nie przyczynia się do degradacji środowiska i ocenia się, że za kilka–kilkanaście lat może być istotnym sposobem na pozyskiwanie białka zwierzęcego. Nad rozwojem takiego mięsa hodowanego komórkowo w laboratorium pracuje w tej chwili wiele start-upów i ośrodków naukowych, ale ten rynek wciąż jeszcze czeka wiele wyzwań. Te największe dotyczą budowania świadomości konsumentów oraz dalszego doprecyzowania przepisów, m.in. w obszarze novel food, czyli innowacyjnej, nowo opracowywanej żywności, która powstaje przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.