Komunikaty PR

Steelfab 2020. Promotech umacnia się na rynkach Zatoki Perskiej

2020-02-02  |  17:22
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl

Innowacyjne urządzenia do mechanizacji spawania były hitem oferty Promotechu na tegorocznych targach Steelfab 2020 w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Udział w imprezie był też okazją do nawiązania kontaktów na zupełnie nowych rynkach.

Odbywające się w Sharjah styczniowe targi Steelfab to najważniejsza impreza branży spawalniczej na Bliskim Wschodzie. Tegoroczna, 16. już wystawa skupiła blisko 300 wystawców z 21 krajów, z różnych stron świata, prezentujących maszyny i urządzenia do cięcia i obróbki metali.

Do udziału w targach Promotech przygotowywał się już od sierpnia 2019, a swoje narzędzia zaprezentował przy stoisku swojej spółki-córki - Promotech Middle East, obsługującej sprzedaż maszyn we wszystkich krajach regionu Zatoki Perskiej. Na targach obecny był też przedstawiciel Promotech Fabrication Machinery, spółki-córki Promotechu z Indii. 

- W Emiratach Arabskich jesteśmy znanym dostawcą maszyn dla branży metalowej – mówi Bohdan Zaleski, wiceprezes ds. sprzedaży Promotechu. -  Również w krajach Zatoki Perskiej zdobyliśmy już sporą rozpoznawalność. Dzięki temu możemy stawiać coraz większe wymagania naszym dystrybutorom na tamtych rynkach, z którymi współpraca ma swoją specyfikę: charakteryzuje się ciągłą rotacją kadry firm dealerskich, zarówno niższego, jak i średniego szczebla. Dla nas oznacza to dużą niestabilność kompetencyjną, zasobową oraz częste zmiany priorytetów sprzedażowych w tych firmach. Dlatego tak ważne jest, by mieć na miejscu swoich ludzi, szybko i skutecznie reagujących na zachodzące zmiany.

Jak co roku, firma pokazała w Sharjah cały asortyment swoich seryjnie produkowanych urządzeń - m.in. wiertarki, ukosowarki czy urządzenia do automatyzacji spawania i cięcia metalu.

- Jednak największe zainteresowanie wzbudziły tym razem wózki do mechanizacji spawania oraz nowy stojak z oscylatorem OSC8. Widać wyraźnie jak z roku na rok temat mechanizacji spawania staje się coraz istotniejszy na tych rynkach – podkreśla Bohdan Zaleski.

Targi były nie tylko kolejną okazją do spotkania ważnych dla spółki partnerów z regionu Zatoki Perskiej, ale także do nawiązania zupełnie nowych kontaktów na nowych rynkach takich jak: Irak, Tanzania czy Pakistan.

- Odbyliśmy dużo bardzo obiecujących rozmów. Szczególnie ciekawie zapowiada się współpraca z nowymi partnerami z Kuwejtu i Arabii Saudyjskiej - dodaje wiceprezes Zaleski.

Po trzech latach samodzielnej działalności na rynkach Zatoki Perskiej, Promotech Middle East ma już dobrą rozpoznawalność i reputację. I nie poprzestaje na tym – spółka stara się wychodzić naprzeciw wyzwaniom i szansom rynkowym, jakie pojawiają się w tamtym regionie.

- Dlatego w tym roku będziemy powiększać naszą ekipę w PME – zapowiada Bohdan Zaleski. – Obecnie mamy tam dwóch handlowców, ale jak najszybciej chcielibyśmy powiększyć ten zespół do pięciu osób. A trzeba podkreślić, że dobór kompetentnych i odpowiedzialnych ludzi w tym regionie to prawdziwe wyzwanie, dużo większe niż w Polsce, czy w Europie. 

Obecnie spółka jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby – o dużo większej powierzchni biurowej i magazynowej.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł tesa przedstawia tesa® 60418 Biuro prasowe
2024-11-28 | 12:00

tesa przedstawia tesa® 60418

Taśma tesa® 60418 posiada bardzo cienki materiał nośnika z poliestru, który w 85% składa się z materiału pochodzącego z recyklingu pokonsumenckiego, co stanowi 60% całego
Przemysł Nowe kompaktowe wózki czołowe
2024-11-28 | 11:15

Nowe kompaktowe wózki czołowe

Firma STILL Polska wprowadza na rynek nową serię wózków elektrycznych. Należące do portfolio Classic Line pojazdy RCE 15-20 są zoptymalizowane pod kątem dostępności,
Przemysł Zakup stali przez internet – jakie są zalety?
2024-11-21 | 13:00

Zakup stali przez internet – jakie są zalety?

W dobie dynamicznego rozwoju cyfryzacji zakupy online stają się standardem również w branżach przemysłowych. Coraz więcej firm decyduje się na zakup stali przez internet,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.