Komunikaty PR

Steelfab 2020. Promotech umacnia się na rynkach Zatoki Perskiej

2020-02-02  |  17:22
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl

Innowacyjne urządzenia do mechanizacji spawania były hitem oferty Promotechu na tegorocznych targach Steelfab 2020 w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Udział w imprezie był też okazją do nawiązania kontaktów na zupełnie nowych rynkach.

Odbywające się w Sharjah styczniowe targi Steelfab to najważniejsza impreza branży spawalniczej na Bliskim Wschodzie. Tegoroczna, 16. już wystawa skupiła blisko 300 wystawców z 21 krajów, z różnych stron świata, prezentujących maszyny i urządzenia do cięcia i obróbki metali.

Do udziału w targach Promotech przygotowywał się już od sierpnia 2019, a swoje narzędzia zaprezentował przy stoisku swojej spółki-córki - Promotech Middle East, obsługującej sprzedaż maszyn we wszystkich krajach regionu Zatoki Perskiej. Na targach obecny był też przedstawiciel Promotech Fabrication Machinery, spółki-córki Promotechu z Indii. 

- W Emiratach Arabskich jesteśmy znanym dostawcą maszyn dla branży metalowej – mówi Bohdan Zaleski, wiceprezes ds. sprzedaży Promotechu. -  Również w krajach Zatoki Perskiej zdobyliśmy już sporą rozpoznawalność. Dzięki temu możemy stawiać coraz większe wymagania naszym dystrybutorom na tamtych rynkach, z którymi współpraca ma swoją specyfikę: charakteryzuje się ciągłą rotacją kadry firm dealerskich, zarówno niższego, jak i średniego szczebla. Dla nas oznacza to dużą niestabilność kompetencyjną, zasobową oraz częste zmiany priorytetów sprzedażowych w tych firmach. Dlatego tak ważne jest, by mieć na miejscu swoich ludzi, szybko i skutecznie reagujących na zachodzące zmiany.

Jak co roku, firma pokazała w Sharjah cały asortyment swoich seryjnie produkowanych urządzeń - m.in. wiertarki, ukosowarki czy urządzenia do automatyzacji spawania i cięcia metalu.

- Jednak największe zainteresowanie wzbudziły tym razem wózki do mechanizacji spawania oraz nowy stojak z oscylatorem OSC8. Widać wyraźnie jak z roku na rok temat mechanizacji spawania staje się coraz istotniejszy na tych rynkach – podkreśla Bohdan Zaleski.

Targi były nie tylko kolejną okazją do spotkania ważnych dla spółki partnerów z regionu Zatoki Perskiej, ale także do nawiązania zupełnie nowych kontaktów na nowych rynkach takich jak: Irak, Tanzania czy Pakistan.

- Odbyliśmy dużo bardzo obiecujących rozmów. Szczególnie ciekawie zapowiada się współpraca z nowymi partnerami z Kuwejtu i Arabii Saudyjskiej - dodaje wiceprezes Zaleski.

Po trzech latach samodzielnej działalności na rynkach Zatoki Perskiej, Promotech Middle East ma już dobrą rozpoznawalność i reputację. I nie poprzestaje na tym – spółka stara się wychodzić naprzeciw wyzwaniom i szansom rynkowym, jakie pojawiają się w tamtym regionie.

- Dlatego w tym roku będziemy powiększać naszą ekipę w PME – zapowiada Bohdan Zaleski. – Obecnie mamy tam dwóch handlowców, ale jak najszybciej chcielibyśmy powiększyć ten zespół do pięciu osób. A trzeba podkreślić, że dobór kompetentnych i odpowiedzialnych ludzi w tym regionie to prawdziwe wyzwanie, dużo większe niż w Polsce, czy w Europie. 

Obecnie spółka jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby – o dużo większej powierzchni biurowej i magazynowej.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-01-23 | 11:00

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Wybór właściwego sprzętu spawalniczego to kluczowy element każdej firmy zajmującej się obróbką metali. Wśród wielu dostępnych na rynku rozwiązań szczególnie
Przemysł Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
2024-12-27 | 17:30

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Adaptico to firma z siedzibą w Katowicach, która zajmuje się dystrybucją produktów i systemów zwiększających bezpieczeństwo w zakładach pracy. Firma
Przemysł Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Prawo

Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami

Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.

Polityka

Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna

W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.