Steinhof wprowadza do oferty bagażniki rowerowe VETURO
Firma Steinhof, znana przede wszystkim z produkcji haków holowniczych oraz klocków hamulcowych, wprowadza do oferty nową linię produktową. Bagażniki rowerowe VETURO to z jednej strony rozszerzenie oferty w gamie akcesoriów montowanych na haku holowniczym, z drugiej odpowiedź na rosnące potrzeby w zakresie rekreacji na świeżym powietrzu. Bagażniki dostępne są w kilku wersjach, które różnią się ładownością oraz ilością stanowisk na rowery.
Platformy rowerowe są bez wątpienia rozwiązaniem najbezpieczniejszym w eksploatacji. Ten sposób transportu wykluczył ryzyko zarysowania tylnej klapy, jak w przypadku wieszaków rowerowych. Nie trzeba również podejmować dużego wysiłku, który towarzyszy wnoszeniu bagażnika na dach. Ponadto podczas użytkowania nie odczujemy niedogodności związanych z oporem powietrza, jaki występuje w przypadku tradycyjnych rozwiązań wykorzystujących dach samochodu.
Bagażniki rowerowe VETURO od Steinhof dostępne są w kilku wersjach – w najwyższej pomieszczą aż cztery rowery, o całkowitej ładowności wynoszącej 60 kg. Sam bagażnik montowany do haka holowniczego waży ok. 19 kg. W ofercie dostępna jest również wersja na dwa oraz trzy rowery, o ładowności odpowiednio 30 kg oraz 45 kg. Każdy bagażnik można również odchylać w dół, dzięki czemu możliwe jest otwieranie klapy bagażnika wraz z rowerami.
W ofercie Steinhof znajdują się bagażniki rowerowe Veturo o numerach katalogowych: SMB-Veturo 2, SMB-Veturo 3, SMB-Veturo 4. Konstrukcja zabezpieczona jest za pomocą zamka na kluczyk dołączony do zestawu. W tylnej części bagażnika, niezależnie od wybranej wersji, znajdują się tylne światła pozycyjne, stopu oraz kierunkowskazy. Zasilane są za pomocą wtyczki 13-PIN od gniazda haka holowniczego.
„Wprowadzenie do oferty bagażników rowerowych VETURO to dla nas ważny krok w zakresie zwiększenia atrakcyjności oferty w gamie akcesoriów i wyposażenia dodatkowego. Chcemy pokazać, że haki holownicze mogą mieć różne zastosowania, przede wszystkim rekreacyjne. Bagażnik VETURO to konstrukcja lekka, estetycznie wykonana, łatwa w zamontowaniu oraz bezpieczna dla samochodu i innych pojazdów. Jesteśmy przekonani, że bagażniki będą cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród miłośników rowerów, którzy docenią ich walory użytkowe” – mówi Anna Michałków z działu marketingu firmy Steinhof.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.