Strategiczna inwestycja dla Royal Canin od Logicor
Logicor ogłosił rozpoczęcie budowy strategicznego obiektu logistycznego dla producenta karmy dla zwierząt Royal Canin. Nowa inwestycja pomoże firmie rozwinąć działalność w Europie.
Omawiany projekt obejmuje zakup niezależnej działki i budowę nowoczesnego magazynu klasy A, który będzie sąsiadował z istniejącym obiektem Royal Canin w pobliżu Krakowa. Jest to strategiczny krok w rozwoju dla fabryki Royal Canin Niepołomice, która obecnie obsługuje 24 rynki europejskie i azjatyckie.
Obiekt o powierzchni 26 500 m2 zapewni firmie Royal Canin nową, elastyczną przestrzeń, która wesprze jej długoterminowy rozwój. W magazynie zostaną zastosowane zrównoważone rozwiązania, takie jak panele słoneczne do podgrzewania wody użytkowej, stacje ładowania pojazdów elektrycznych, systemy inteligentnych liczników czy instalacje szarej wody. W planie jest także uzyskanie certyfikatu BREEAM Very Good (lub równoważnego), zgodnie z polityką ESG firmy Logicor. Ponadto, obiekt będzie wyposażony w innowacyjne technologie, które w pełni zautomatyzują ruch na terenie magazynu.
Atutem obiektu będzie jego strategiczna lokalizacja – 22 km na wschód od centrum Krakowa, z bezpośrednim dostępem do autostrady A4.
Agnieszka Sadowska, CNE Supply Chain Director w Royal Canin Polska, powiedziała: „Przy stale wzrastającym popycie na produkty Royal Canin i naszych rosnących potrzebach na przestrzeń magazynową w Polsce, wkrótce osiągniemy limit w dotychczasowej lokalizacji w pobliżu Krakowa. Dzięki tej inwestycji zabezpieczymy przestrzeń dla przyszłego rozwoju naszej działalności, miejsce na nowe możliwości, lepszą efektywność i niższą emisję CO2."
Michał Ptaszyński, Country Manager Poland w Logicor, powiedział: „Klienci potrzebują doświadczonych partnerów realizując kompleksowe projekty, które łączą w sobie zakup gruntów, budowę obiektu i zarządzanie nieruchomością. Inwestycja dla Royal Canin Polska to nowoczesna, wydajna i zrównoważona powierzchnia magazynowa w pełni dostosowana do potrzeb rozwoju naszego Klienta. Projekt ten jest odzwierciedleniem perspektywicznej strategii Logicor – czyli nawiązywania długotrwałych partnerstw zapewniających elastyczną przestrzeń i tworzących unikalną wartość dla obu stron."

To już 20 lat Kongresu Pożarnictwa FIRE | SECURITY EXPO – Świętuj z nami jubileusz na PGE NARODOWY

Ruszyły zapisy do 3. edycji Poland Business Run Kids! Mali biegacze pobiegną dla 8-letniego Oliwiera

Emitel rozwija inteligentne systemy wodociągowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.