Komunikaty PR

Styropol wrócił na polski rynek! | Nowe życie marki z tradycjami!

2022-07-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Elwira Jastrzębska
Communicatio PR

Pl. Konesera 10a
03-736 Warszawa
elwira|communicatiopr.com| |elwira|communicatiopr.com
501731234
https://www.linkedin.com/company/27242958/admin/
Do pobrania doc ( 0.76 MB )

Dla osób związanych z branżą materiałów termoizolacyjnych nazwa Styropol z pewnością brzmi znajomo. Od 1991 roku był to bowiem jeden z największych producentów styropianu w Polsce. Z tą marką łączy nas z wspólna historia. Dla naszej firmy ma ona dużą wartość i chcieliśmy mieć ją w portfolio naszej grupy. Mamy nadzieję, że ten nowy rozdział w historii Styropolu będzie pełen sukcesów – komentuje Jarosław Przybyszewski, członek zarządu firmy STYROPOL Sp. z o.o., która jest częścią Grupy STB.

Co oferuje nowy Styropol? 

Wśród produktów oferowanych pod marką Styropol jest obecnie 10 rodzajów płyt styropianowych, zarówno fasadowych, jak i przeznaczonych do izolacji dachów, podłóg, parkingów. Gwarancją ich jakości jest zastosowanie nowoczesnych maszyn, przeszkolona kadra, projektująca i nadzorująca proces produkcji i własne laboratorium badawcze, znajdujące się na terenie zakładu w Cięciwie (woj. mazowieckie), wyposażone w maszyny najwyższej klasy. Nieustannie prowadzone są także prace nad wdrożeniem nowych produktów.

Nasze płyty termoizolacyjne są produktami „made in Poland” o jakości na wysokim poziomie.  Wszystkie wyroby badamy zarówno pod kątem parametrów termicznych jak i wytrzymałościowych. Dzięki szczegółowej kontroli doskonalimy naszą produkcję i możemy dać klientom gwarancję trwałości i bezpieczeństwa ich stosowania. Ściśle stosujemy się do najnowszych wytycznych norm PN-EN 13163 oraz PN-EN 13172, dbając o najdrobniejsze szczegóły – komentuje Marcin Jaczewski, Kierownik Produktu.

Ale na optymalnych rozwiązaniach technologicznych nie koniec. Jednym z najważniejszych celów Styropolu jest dbałość o zrównoważoną produkcję i stan środowiska naturalnego. Cały proces wytwarzania płyt termoizolacyjnych a w zakładzie w Cięciwie jest bowiem niskoodpadowy – odbywa się w obiegu zamkniętym. 

Realizację planu reaktywacji marki Grupa STB rozpoczęła kilka miesięcy temu. Symbolicznym momentem na tej drodze był 6 kwietnia, kiedy do fabryki w Cięciwie przyjechały delegacje 

Ministerstwa Rozwoju i Technologii, Ministerstwa Aktywów Państwowych i Powiatu Wołomińskiego oraz Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu. 

To spotkanie dodało nam wiatru w żagle. Mimo tego, że sytuacja na rynku jest trudna z powodów makroekonomicznych, mamy nadzieję, że odbiorcy przyjmą markę Styropol z ciekawością i docenią wszystkie elementy nad którymi w ostatnich miesiącach pracowaliśmy: rzetelność, profesjonalizm i fachowe doradztwo w wyborze najlepszego produktu dobranego do potrzeb klientów – podsumowuje Jarosław Przybyszewski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communicatio PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.