Styropol wrócił na polski rynek! | Nowe życie marki z tradycjami!

Elwira Jastrzębska
Communicatio PR
Pl. Konesera 10a
03-736 Warszawa
elwira|communicatiopr.com| |elwira|communicatiopr.com
501731234
https://www.linkedin.com/company/27242958/admin/
Dla osób związanych z branżą materiałów termoizolacyjnych nazwa Styropol z pewnością brzmi znajomo. Od 1991 roku był to bowiem jeden z największych producentów styropianu w Polsce. Z tą marką łączy nas z wspólna historia. Dla naszej firmy ma ona dużą wartość i chcieliśmy mieć ją w portfolio naszej grupy. Mamy nadzieję, że ten nowy rozdział w historii Styropolu będzie pełen sukcesów – komentuje Jarosław Przybyszewski, członek zarządu firmy STYROPOL Sp. z o.o., która jest częścią Grupy STB.
Co oferuje nowy Styropol?
Wśród produktów oferowanych pod marką Styropol jest obecnie 10 rodzajów płyt styropianowych, zarówno fasadowych, jak i przeznaczonych do izolacji dachów, podłóg, parkingów. Gwarancją ich jakości jest zastosowanie nowoczesnych maszyn, przeszkolona kadra, projektująca i nadzorująca proces produkcji i własne laboratorium badawcze, znajdujące się na terenie zakładu w Cięciwie (woj. mazowieckie), wyposażone w maszyny najwyższej klasy. Nieustannie prowadzone są także prace nad wdrożeniem nowych produktów.
Nasze płyty termoizolacyjne są produktami „made in Poland” o jakości na wysokim poziomie. Wszystkie wyroby badamy zarówno pod kątem parametrów termicznych jak i wytrzymałościowych. Dzięki szczegółowej kontroli doskonalimy naszą produkcję i możemy dać klientom gwarancję trwałości i bezpieczeństwa ich stosowania. Ściśle stosujemy się do najnowszych wytycznych norm PN-EN 13163 oraz PN-EN 13172, dbając o najdrobniejsze szczegóły – komentuje Marcin Jaczewski, Kierownik Produktu.
Ale na optymalnych rozwiązaniach technologicznych nie koniec. Jednym z najważniejszych celów Styropolu jest dbałość o zrównoważoną produkcję i stan środowiska naturalnego. Cały proces wytwarzania płyt termoizolacyjnych a w zakładzie w Cięciwie jest bowiem niskoodpadowy – odbywa się w obiegu zamkniętym.
Realizację planu reaktywacji marki Grupa STB rozpoczęła kilka miesięcy temu. Symbolicznym momentem na tej drodze był 6 kwietnia, kiedy do fabryki w Cięciwie przyjechały delegacje
Ministerstwa Rozwoju i Technologii, Ministerstwa Aktywów Państwowych i Powiatu Wołomińskiego oraz Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu.
To spotkanie dodało nam wiatru w żagle. Mimo tego, że sytuacja na rynku jest trudna z powodów makroekonomicznych, mamy nadzieję, że odbiorcy przyjmą markę Styropol z ciekawością i docenią wszystkie elementy nad którymi w ostatnich miesiącach pracowaliśmy: rzetelność, profesjonalizm i fachowe doradztwo w wyborze najlepszego produktu dobranego do potrzeb klientów – podsumowuje Jarosław Przybyszewski.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.