Subskrypcje w jednym miejscu. VeloBank łączy siły z Mastercard
Już co piąta transakcja klientów VeloBanku, opłacona kartą w internecie, to płatność za subskrypcje. W gąszczu abonamentów można stracić kontrolę nad tym, ile i komu płacimy. Dlatego VeloBank wraz z Mastercard przygotował rozwiązanie, które odpowiada na potrzeby klientów. Znajdą oni w jednym miejscu listę dostawców i płatności, dzięki czemu są w stanie odpowiednio nimi zarządzać u merchantów. Przeglądanie subskrypcji opłacanych kartą VeloBanku jest dostępne z poziomu bankowości mobilnej i internetowej. Nowa funkcjonalność jest bez opłat oraz dostępna dla posiadaczy kart debetowych i kredytowych wydanych do rachunku w VeloBanku.
Subskrypcja to powtarzalna płatność pobierana z rachunku karty, w ramach różnego typu abonamentów. Klienci VeloBanku najczęściej płacą regularnie za popularne platformy streamingowe, jak Netflix, Amazon Prime, TVN czy HBO MAX. Na drugim miejscu są sklepy typu Google Play czy Apple Store. Podium zamykają market places, jak np. Empik. Popularnością cieszą się również platformy streamingowe, w których dostępna jest muzyka, jak np. Spotify czy książki lub audiobooki, jak np. Legimi czy Audioteka. Na tej liście znajdują się również software’y, jak Microsoft.
- Model płatności za subskrypcje spopularyzował się w pandemii, bo płacąc co miesiąc, mieliśmy dostęp do ulubionych filmów, seriali czy muzyki, co w momencie gdy zamknięte były np. kina, było kluczowe. Od tego momentu ten model biznesowy jest coraz popularniejszy. Dowodem tego jest nie tylko rosnąca liczba platform streamingowych, ale i zaufanie klientów do serwisów oferujących takie usługi. W związku z tym wychodzimy naprzeciw potrzebom użytkowników bankowości w VeloBanku i dajemy im możliwość łatwego przeglądania subskrypcji. To daje lepszą kontrolę nad wydatkami i ułatwia zarządzanie płatnościami – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.
- W Mastercard stawiamy na opracowywanie i wdrażanie narzędzi, które spełniają oczekiwania konsumentów, czyli są bezpieczne i wygodne. Możliwość kontrolowania posiadanych subskrypcji, zgromadzenia ich w jednym miejscu i przeglądania z poziomu aplikacji bankowej, daje klientom VeloBanku lepszą kontrolę nad tym, kiedy i za co pobrane zostaną środki z konta, a tym samym efektywne zarządzanie swoimi wydatkami – komentuje Małgorzata Domagała, dyrektorka odpowiedzialna za produkty i rozwiązania Mastercard na Polskę, Czechy i Słowację.
Aby skorzystać z oferowanej funkcjonalności wystarczy jednorazowo połączyć kartę VeloBanku, podając jej dane, z rachunkiem w wybranym serwisie streamingowym. Płatność pobierana jest automatycznie i nie wiąże się z żadnymi prowizjami. To nie jedyne zalety usługi. Dzięki niej klient może przeglądać listę dostawców, z którymi zawarł umowę. W jednym miejscu ma pełną informację, ile wydaje na swoje abonamenty oraz którymi kartami je opłaca, a także zbliżających się terminach płatności. Dodatkowo dzięki wygodnym filtrom, może sprawdzać i kontrolować wydatki na swoje subskrypcje.
Aby włączyć bez opłat usługę, wystarczy, że klient indywidualny zaloguje się do bankowości elektronicznej, kliknie w „usługi”, „subskrypcje”, a następnie ją uruchomi.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.