Komunikaty PR

Subskrypcje w jednym miejscu. VeloBank łączy siły z Mastercard

2024-05-23  |  10:00
Biuro prasowe

Już co piąta transakcja klientów VeloBanku, opłacona kartą w internecie, to płatność za subskrypcje.  W gąszczu abonamentów można stracić kontrolę nad tym, ile i komu płacimy. Dlatego VeloBank wraz z Mastercard przygotował rozwiązanie, które odpowiada na potrzeby klientów. Znajdą oni w jednym miejscu listę dostawców i płatności, dzięki czemu są w stanie odpowiednio nimi zarządzać u merchantów. Przeglądanie subskrypcji opłacanych kartą VeloBanku jest dostępne z poziomu bankowości mobilnej i internetowej. Nowa funkcjonalność jest bez opłat oraz dostępna dla posiadaczy kart debetowych i kredytowych wydanych do rachunku w VeloBanku.

Subskrypcja to powtarzalna płatność pobierana z rachunku karty, w ramach różnego typu abonamentów. Klienci VeloBanku najczęściej płacą regularnie za popularne platformy streamingowe, jak Netflix, Amazon Prime, TVN czy HBO MAX. Na drugim miejscu są sklepy typu Google Play czy Apple Store. Podium zamykają market places, jak np. Empik. Popularnością cieszą się również platformy streamingowe, w których dostępna jest muzyka, jak np. Spotify czy książki lub audiobooki, jak np. Legimi czy Audioteka. Na tej liście znajdują się również software’y, jak Microsoft.

- Model płatności za subskrypcje spopularyzował się w pandemii, bo płacąc co miesiąc, mieliśmy dostęp do ulubionych filmów, seriali czy muzyki, co w momencie gdy zamknięte były np. kina, było kluczowe. Od tego momentu ten model biznesowy jest coraz popularniejszy. Dowodem tego jest nie tylko rosnąca liczba platform streamingowych, ale i zaufanie klientów do serwisów oferujących takie usługi. W związku z tym wychodzimy naprzeciw potrzebom użytkowników bankowości w VeloBanku i dajemy im możliwość łatwego przeglądania subskrypcji. To daje lepszą kontrolę nad wydatkami i ułatwia zarządzanie płatnościami – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.

- W Mastercard stawiamy na opracowywanie i wdrażanie narzędzi, które spełniają oczekiwania konsumentów, czyli są bezpieczne i wygodne. Możliwość kontrolowania posiadanych subskrypcji, zgromadzenia ich w jednym miejscu i przeglądania z poziomu aplikacji bankowej, daje klientom VeloBanku lepszą kontrolę nad tym, kiedy i za co pobrane zostaną środki z konta, a tym samym efektywne zarządzanie swoimi wydatkami – komentuje Małgorzata Domagała, dyrektorka odpowiedzialna za produkty i rozwiązania Mastercard na Polskę, Czechy i Słowację.

Aby skorzystać z oferowanej funkcjonalności wystarczy jednorazowo połączyć kartę VeloBanku, podając jej dane, z rachunkiem w wybranym serwisie streamingowym. Płatność pobierana jest automatycznie i nie wiąże się z żadnymi prowizjami. To nie jedyne zalety usługi. Dzięki niej klient może przeglądać listę dostawców, z którymi zawarł umowę. W jednym miejscu ma pełną informację, ile wydaje na swoje abonamenty oraz którymi kartami je opłaca, a także zbliżających się terminach płatności. Dodatkowo dzięki wygodnym filtrom, może sprawdzać i kontrolować wydatki na swoje subskrypcje.

Aby włączyć bez opłat usługę, wystarczy, że klient indywidualny zaloguje się do bankowości elektronicznej, kliknie w „usługi”, „subskrypcje”, a następnie ją uruchomi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.