Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej
Partnerstwo Super-Pharm i Adyen ma poprawić doświadczenia zakupowe klientów sieci drogerii, zapewnić integrację płatności w internetowych kanałach sprzedaży Super-Pharm oraz umożliwić spółce bezproblemową ekspansję.
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, ogłosił partnerstwo z Super-Pharm. Współpraca obejmuje procesowanie płatności w aplikacji, na stronie internetowej firmy, a także pomoc spółce w ekspansji zagranicznej. Dotychczas Adyen wsparł już Super-Pharm w wejściu na rynek włoski.
Dzięki współpracy klienci korzystający z aplikacji Super-Pharm zyskali dostęp do nowych metod płatności, w tym Apple Pay i Google Pay. Zoptymalizowano proces finalizacji zakupów – teraz płatności BLIKIEM oraz kartami płatniczymi odbywają się natywnie. Dzięki temu proces jest bezproblemowy, co pozytywnie wpływa na konwersję. Dodatkowo integracja informacji z różnych kanałów sprzedaży w jednym miejscu umożliwia firmie lepsze wykorzystanie danych, a w efekcie najbardziej precyzyjne dostosowanie oferty do potrzeb klientów.
– Klienci coraz częściej cenią sobie wygodę obsługi i elastyczność na równi z jakością produktów. W Super-Pharm zapewnienie jak najlepszego doświadczenia klienta jest priorytetem, dlatego inwestowanie w technologie oferujące odpowiednie rozwiązania stało się naturalnym i niezbędnym krokiem. Ważne jest, aby zwracać uwagę na szczegóły: dostępność ulubionych metod płatności oraz bezproblemowa ścieżka zakupowa znacząco wpływają na zadowolenie klientów. Te zmiany przynoszą konkretne korzyści. Od początku współpracy liczba pozytywnie zakończonych transakcji wzrosła o kilka punktów procentowych – podkreśla Michał Przybysz, Dyrektor e-commerce Super-Pharm.
Możliwość wyboru preferowanej metody płatności oraz jej prostota są istotnymi aspektami procesu zakupowego. Z badania Adyen Retail Report 2024 wynika, że 55 proc. klientów zrezygnuje z zakupu przy kasie lub porzuci koszyk w sklepie internetowym, jeśli nie będą mogli zapłacić za produkt lub usługę w preferowany przez siebie sposób.
– Współpracujemy z Super-Pharm, aby dostarczać klientom drogerii najwyższej jakości doświadczenia zakupowe. Technologia, choć niewidoczna dla użytkownika, odgrywa kluczową rolę w podniesieniu komfortu zakupów, co w dzisiejszym konkurencyjnym rynku jest nieodzownym elementem sukcesu. Dzięki naszej platformie, Super-Pharm może nie tylko oferować szeroki wachlarz metod płatności, ale również łatwo integrować dane z różnych kanałów sprzedaży. To umożliwia lepsze zrozumienie potrzeb klientów i dostosowanie oferty w sposób, w którym naprawdę widać różnicę. Cieszymy się, że możemy wspierać Super-Pharm w drodze do dalszej ekspansji i podnoszenia standardów w branży kosmetycznej – dodaje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.
O Adyen
Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Notino, Żabka, Uber, H&M i Microsoft. Współpraca z Super-Pharm, opisana w niniejszym komunikacie prasowym, podkreśla ciągły rozwój Adyen z istniejącymi i nowymi klientami na przestrzeni lat. Więcej informacji można znaleźć na stronie Adyen.com.
O Super-Pharm
Super-Pharm to unikatowy koncept łączący drogerię, perfumerię, aptekę oraz salony optyczne. Nowoczesna platforma e-commerce oraz aplikacja mobilna zapewniają klientom najwyższą jakość doświadczeń zakupowych, także w kanale online. Sieć stawia na ekspansję sklepu internetowego na rynki zagraniczne i oferuje także swój szeroki asortyment we Włoszech.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność
Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.
Bankowość
Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.