Komunikaty PR

Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej

2024-09-30  |  10:00
Biuro prasowe

Partnerstwo Super-Pharm i Adyen ma poprawić doświadczenia zakupowe klientów sieci drogerii, zapewnić integrację płatności w internetowych kanałach sprzedaży Super-Pharm oraz umożliwić spółce bezproblemową ekspansję.

Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, ogłosił partnerstwo z Super-Pharm. Współpraca obejmuje procesowanie płatności w aplikacji, na stronie internetowej firmy, a także pomoc spółce w ekspansji zagranicznej. Dotychczas Adyen wsparł już Super-Pharm w wejściu na rynek włoski.

Dzięki współpracy klienci korzystający z aplikacji Super-Pharm zyskali dostęp do nowych metod płatności, w tym Apple Pay i Google Pay. Zoptymalizowano proces finalizacji zakupów – teraz płatności BLIKIEM oraz kartami płatniczymi odbywają się natywnie. Dzięki temu proces jest bezproblemowy, co pozytywnie wpływa na konwersję. Dodatkowo integracja informacji z różnych kanałów sprzedaży w jednym miejscu umożliwia firmie lepsze wykorzystanie danych, a w efekcie najbardziej precyzyjne dostosowanie oferty do potrzeb klientów.

– Klienci coraz częściej cenią sobie wygodę obsługi i elastyczność na równi z jakością produktów. W Super-Pharm zapewnienie jak najlepszego doświadczenia klienta jest priorytetem, dlatego inwestowanie w technologie oferujące odpowiednie rozwiązania stało się naturalnym i niezbędnym krokiem. Ważne jest, aby zwracać uwagę na szczegóły: dostępność ulubionych metod płatności oraz bezproblemowa ścieżka zakupowa znacząco wpływają na zadowolenie klientów. Te zmiany przynoszą konkretne korzyści. Od początku współpracy liczba pozytywnie zakończonych transakcji wzrosła o kilka punktów procentowych – podkreśla Michał Przybysz, Dyrektor e-commerce Super-Pharm.

Możliwość wyboru preferowanej metody płatności oraz jej prostota są istotnymi aspektami procesu zakupowego. Z badania Adyen Retail Report 2024 wynika, że 55 proc. klientów zrezygnuje z zakupu przy kasie lub porzuci koszyk w sklepie internetowym, jeśli nie będą mogli zapłacić za produkt lub usługę w preferowany przez siebie sposób.

Współpracujemy z Super-Pharm, aby dostarczać klientom drogerii najwyższej jakości doświadczenia zakupowe. Technologia, choć niewidoczna dla użytkownika, odgrywa kluczową rolę w podniesieniu komfortu zakupów, co w dzisiejszym konkurencyjnym rynku jest nieodzownym elementem sukcesu. Dzięki naszej platformie, Super-Pharm może nie tylko oferować szeroki wachlarz metod płatności, ale również łatwo integrować dane z różnych kanałów sprzedaży. To umożliwia lepsze zrozumienie potrzeb klientów i dostosowanie oferty w sposób, w którym naprawdę widać różnicę. Cieszymy się, że możemy wspierać Super-Pharm w drodze do dalszej ekspansji i podnoszenia standardów w branży kosmetycznej – dodaje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.

 

O Adyen

Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Notino, Żabka, Uber, H&M i Microsoft. Współpraca z Super-Pharm, opisana w niniejszym komunikacie prasowym, podkreśla ciągły rozwój Adyen z istniejącymi i nowymi klientami na przestrzeni lat. Więcej informacji można znaleźć na stronie Adyen.com.

 

O Super-Pharm

Super-Pharm to unikatowy koncept łączący drogerię, perfumerię, aptekę oraz salony optyczne. Nowoczesna platforma e-commerce oraz aplikacja mobilna zapewniają klientom najwyższą jakość doświadczeń zakupowych, także w kanale online. Sieć stawia na ekspansję sklepu internetowego na rynki zagraniczne i oferuje także swój szeroki asortyment we Włoszech.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.