Komunikaty PR

Super-Pharm liderem w branży dermokosmetyków

2020-11-23  |  07:00
Biuro prasowe

Wśród produktów kosmetycznych dostępnych na rynku jest jedna kategoria, która zdecydowanie zasługuje na miano najchętniej wybieranej przez konsumentki. To ulubieńcy dermatologów, pogromcy niedoskonałości, specjaliści od zadań specjalnych – dermokosmetyki. Ich największy wybór zapewnia Super-Pharm, w którym można znaleźć aż 40 marek, łącznie ponad 1000 dermoproduktów. Oferta drogerii wciąż się powiększa.

 

Skoncentrowane formuły, moc składników aktywnych, wysoka skuteczność potwierdzona badaniami to trzy cechy, które najlepiej przedstawiają dermokosmetyki. Nic dziwnego, że coraz częściej właśnie te produkty są wybierane przez klientów ceniących wysoką jakość i bezpieczeństwo. Dermatolodzy rekomendują używanie tych specjalistycznych kosmetyków do codziennej pielęgnacji, ponieważ niezawodnie radzą sobie z problemami skóry, wrażliwością, skłonnością do przesuszeń. Polki pokochały je przede wszystkim za właściwości nawilżające i odmładzające oraz za radzenie sobie z najtrudniejszymi problemami skóry.

 

Super-Pharm od wielu lat stawia na rozwój działu dermo i skrupulatnie rozbudowuje ten obszar o kolejne nowości, które pojawiają się na rynku. W ofercie sieci dostępne są dermoprodukty do pielęgnacji skóry twarzy, ciała, włosów, ochrony przeciwsłonecznej, a także dermokosmetyki do makijażu. Asortyment dopasowany jest dla wszystkich grup wiekowych – od niemowląt, przez nastolatków, często zmagających się ze zwiększonymi problemami skórnymi, aż po osoby dojrzałe, których skóra staje się bardziej wrażliwa i wymaga specjalistycznej ochrony.

 

Niekwestionowane bestsellery dostępne w Super-Pharm to: zwalczający niedoskonałości krem Effaclar Duo+ marki La Roche-Posay, antyperspirant roll-on Vichy Deo Anti – Transpirant 48H, rewitalizujący i wzmacniający włosy szampon Klorane Chinina. Na wyróżnienie zasługują także   produkty Tołpa z linii Sebio – matujący krem korygujący oraz peeling do twarzy. Poza wyżej wymienionymi  markami do najbardziej popularnych należą: Avene, Sesderma, Bioliq, Dermedic, Dermena, Institut Esthederm, Nuxe, Pharmaceris, Sunew Med, SVR oraz Uriage.

 

W ostatnich latach Super-Pharm zyskał opinię eksperta w dziedzinie dermokosmetyków. To dla nas duże wyróżnienie, ale również odpowiedzialność – nasi Klienci oczekują od nas szerokiego wyboru sprawdzonych i bezpiecznych dermokosmetyków dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. Chcąc sprostać tym oczekiwaniom nieustannie dopracowujemy naszą ofertę, uzupełniając ją o kolejne innowacyjne nowości. Nasz personel regularnie uczestniczy w szkoleniach, dzięki którym poszerza wiedzę i może jeszcze lepiej doradzać konsumentom w doborze dermoproduktów, które najlepiej odpowiedzą na ich potrzeby – mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager marki Super-Pharm.

 

Podczas wizyty w Super-Pharm do dyspozycji Klientów są wykwalifikowane dermokonsultanki, które odpowiedzą na pytania dotyczące każdego rodzaju cery, skóry i włosów. Ponad 1000 dermoproduktów 40 marek dostępne jest zarówno stacjonarnie, jak i na www.superpharm.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.