Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
SIGNIUS S.A., dostawca zaawansowanych rozwiązań do zdalnego podpisywania dokumentów, nawiązał współpracę z Superpolisą Ubezpieczenia. Dzięki wdrożeniu platformy SIGNIUS Professional jedna z największych multiagencji w Polsce zyskuje pełne wsparcie w zakresie zdalnego podpisywania umów i obiegu dokumentów cyfrowych. Umożliwi to agentom i pośrednikom szybkie i bezpieczne zawieranie umów o współpracy, aneksów oraz umów handlowych z dostawcami i kontrahentami. Wdrożenie podpisów elektronicznych ułatwi tym samym Grupie Superpolisa pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy.
SIGNIUS S.A. dynamicznie rozwija portfolio klientów firmowych, umacniając swoją pozycję jako dostawca rozwiązań do podpisów elektronicznych w kluczowych sektorach gospodarki. Jednym z wiodących obszarów, w których e-podpisy cieszą się szczególnym zainteresowaniem, jest branża ubezpieczeniowa. Jeszcze w tym roku spółka poinformowała o nawiązaniu współpracy z największym niemieckim podmiotem oferującym ubezpieczenia zdrowotne – AOK, w zakresie dostarczania rozwiązań do elektronicznego pieczętowania dokumentów. Tym razem z usług SIGNIUS skorzystała jedna z trzech największych multiagencji w Polsce.
– Podpisy elektroniczne stają się standardem w branży ubezpieczeniowej, gdzie codziennie wymienia się ogromne ilości dokumentów wymagających podpisu. Dzięki platformie SIGNIUS agenci ubezpieczeniowi Grupy Superpolisa zyskują narzędzie, które pozwala na bezpieczne, szybkie i ekologiczne zarządzanie dokumentacją. To rozwiązanie odpowiada na potrzeby tak dynamicznego sektora, jakim jest branża ubezpieczeniowa, w której liczy się efektywność, elastyczność i sprawna obsługa formalności – mówi Jack Piekarski, wiceprezes SIGNIUS S.A.
- Grupa Superpolisa współpracuje z ponad 4000 agentów, a w swojej Grupie zrzesza 11 spółek. W procesie podpisywania umów z pośrednikami i agentami ubezpieczeniowymi niezwykle istotny jest sprawny obieg rozbudowanych dokumentów, wymagających częstych aktualizacji. Wykorzystanie platformy SIGNIUS Professional pozwala na pełną digitalizację tego procesu, umożliwiając sprawniejsze zawieranie umów. Dodatkowo minimalizuje potrzebę drukowania i archiwizacji papierowych wersji dokumentów, co oznacza znaczne oszczędności czasu i kosztów, a także redukcję zużycia papieru – podkreśla Maciej Przybyszewski, Członek Zarządu Superpolisa Ubezpieczenia.
Grupa Superpolisa od lat inwestuje w nowoczesne technologie, umacniając swoją pozycję lidera w cyfryzacji usług. Wdrożenie platformy SIGNIUS Professional to kolejny krok Grupy Superpolisa w kierunku cyfryzacji procesów biznesowych, umożliwiający zdalne, szybkie i bezpieczne podpisywanie umów z agentami, pośrednikami oraz kontrahentami.
Z ostatniego badania przeprowadzonego przez Krajową Izbę Rozliczeniową oraz Związek Banków Polskich wynika, że kwalifikowany podpis elektroniczny jest coraz częściej wykorzystywany przez Polaków w życiu codziennym. Aż 65 proc. respondentów deklarujących korzystanie z e-podpisu stosuje go głównie do celów prywatnych. Co istotne, 36 proc. badanych wskazało, że podpis elektroniczny jest szczególnie przydatny przy zawieraniu umów na usługi ubezpieczeniowe. Wyniki te podkreślają rosnącą popularność e-podpisów w sektorze ubezpieczeń oraz potrzebę ich wdrażania przez firmy działające w tej branży, które chcą zwiększać wygodę i bezpieczeństwo formalności dla swoich klientów.
***
SIGNIUS S.A. oferuje szerokie spektrum rozwiązań zgodnych z rozporządzeniem unijnym eIDAS: nowoczesną platformę do zdalnego podpisywania dokumentów podpisem kwalifikowanym i zaawansowanym, kwalifikowaną pieczęć elektroniczną, zdalną wideoweryfikację klienta i znacznik czasu. Tworzy innowacyjne technologie napędzające transformację cyfrową i wspierające rozwój przedsiębiorstw. Centrala Spółki mieści się w Poznaniu, a biura sprzedaży w Warszawie i Berlinie.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.