Komunikaty PR

Świat Książki w Katowickiej kręci się piętro niżej

2020-12-04  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Na poziomie -1 Galerii Katowickiej pojawił się nowy punkt. To Księgarnia Świat Książki, przeniesiona z innej lokalizacji w obiekcie. Odwiedzający znajdą tu ogromny wybór światowej i polskiej literatury, gry, muzykę, zabawki i artykuły papiernicze.

Ważna informacja dla wszystkich, którzy uwielbiają książki! Lubiana Księgarnia Świat Książki od 25 listopada działa na poziomie -1, obok sklepu TK Maxx. Nowości, hity wydawnicze i klasyka – od ambitnych tytułów dla wymagających, przez literaturę popularną, aż po książki dla dzieci, artykuły papiernicze i tekstylne, zabawki, gry oraz zestawy kreatywne i płyty muzyczne - to wszystko można znaleźć w Księgarni Świat Książki.

Księgarnia jest dobrze znanym, lubianym i cenionym punktem, którego szeroka i bogata oferta zawsze daje kolejny dobry powód, by wybrać się do położonej w samym centrum miasta Galerii Katowickiej.

Klienci Księgarni Świat Książki mogą skorzystać ze stałej akcji promocyjnej: „druga książka –50%”, która obejmuje nowości. Sieć, do której należy placówka w Katowickiej, wspiera Duże Rodziny – w księgarniach akceptowana jest Karta Dużej Rodziny, a jej posiadacze mają możliwość skorzystania ze specjalnych rabatów. Można tu także bezpłatnie odbierać zamówienia złożone w sklepie internetowym.

Księgarnia, podobnie jak pozostałe sklepy i lokale usługowe oraz cały obiekt, są przygotowane na funkcjonowanie zgodnie z najwyższymi standardami sanitarnymi.

- Naszym priorytetem nadal jest zapewnienie klientom i wszystkim pracownikom Katowickiej bezpieczeństwa podczas korzystania z oferty obiektu. Jest to szczególnie ważne teraz, w okresie przedświątecznym, gdy następuje powrót do pełnego funkcjonowania. Przestrzegamy wprowadzonych wcześniej procedur sanitarnych, gwarantujących najwyższy poziom bezpieczeństwa. W obiekcie obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa, dezynfekcja rąk, zachowanie dystansu oraz określone limity przebywania osób w sklepach i w samej Galerii. Klienci proszeni są również o przestrzeganie godzin dla seniorów. Dodatkowo regularnie odbywa się odkażanie wszystkich tzw. „hot spotów”, czyli często dotykanych powierzchni – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.