ŚWIĄTECZNE WARSZTATY I MOC POMAGANIA DOBROCZYNNY WEEKEND W OFFIE
Warsztaty artystyczne dla dzieci, świąteczne dekoracje, zbiórka artykułów plastycznych oraz morze wsparcia dla lokalnych fundacji od OFFowej społeczności – OFF Piotrkowska Center zaprasza na charytatywny weekend, który odbędzie się 14 i 15 grudnia. To będzie czas, w którym świąteczne przygotowania połączą się z realną pomocą dla potrzebujących.
– Przygotowania do świąt to idealny moment, by podzielić się dobrem i zaangażować społeczność OFFa w działania na rzecz tych, którzy tego potrzebują – podkreśla Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFF Piotrkowska Center. –Zapraszamy całe rodziny do wspólnej zabawy i niesienia pomocy – dodaje.
W sobotę i w niedzielę, w godzinach od 10.00 do 18.00 w przestrzeni „za różowymi drzwiami” (na pierwszym piętrze dawnej przędzalni) odbędą się warsztaty artystyczne dla dzieci, podczas których mali pomocnicy Mikołaja będą mogli samodzielnie stworzyć ozdoby świąteczne i własnoręcznie przygotowane prezenty: torby bawełniane, kubki ceramiczne czy drewniane pudełeczka ozdobione w technice decoupage. Organizatorzy zapewniają wszelkie potrzebne materiały, a udział w warsztatach jest bezpłatny, jednak przez cały czas ich trwania prowadzona będzie zbiórka, z której dochód zostanie przeznaczony na wsparcie Fundacji Słonie na Balkonie, pomagającej dzieciom w kryzysie psychicznym. Dodatkowo podczas wydarzenia zbierane będą artykuły plastyczne, które zostaną wykorzystane przez podopiecznych fundacji w czasie zajęć arteterapii.
Świąteczne pomaganie w OFF nie kończy się na warsztatach – do dobroczynnej inicjatywy dołączają także restauracje w OFF Piotrkowska Center. Spółdzielnia przekaże część dochodu ze sprzedaży wybranych potraw na rzecz Fundacji Happy Kids i przeprowadzi zbiórkę karmy dla zwierząt w schronisku. Restauracja Doki przekaże dochód ze sprzedaży deserów na wsparcie zbiórki dla Bruna Osłowskiego, pięciolatka z Łodzi, chorującego na dystrofię mięśniową Duchenne’a, który potrzebuje kosztownej terapii genowej. Z kolei Drukarnia przeznaczy dochód ze sprzedaży pierogów na cele Fundacji „DOM w Łodzi”.
Szczegóły na temat wydarzenia i zapisów na warsztaty można znaleźć na profilach OFF Piotrkowska Center w mediach społecznościowych.
ŚLAD PAPIEŻY W HISTORII I LOSACH ŚWIATA
Świąteczny Stream Charytatywny. Maraton dobrych uczynków i grania w gry
Galeria Zaspa zaprasza do Słodkiej Krainy Świętego Mikołaja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.
Finanse
Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.
Handel
Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną
Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.