Komunikaty PR

Świąteczny Stream Charytatywny. Maraton dobrych uczynków i grania w gry

2024-12-11  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Dwornik
Ogólnopolski Operator Oświaty

ul. Jana Gorczyczewskiego 2/7
60-554 Poznań
fundaraising|operator.edu.pl| |fundaraising|operator.edu.pl
+48 533 978 513
https://operator.edu.pl
Do pobrania docx ( 0.12 MB )

Tuż przed świętami, w weekend 14 i 15 grudnia 2024 roku youtuber Kronos i fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty zapraszają na kolejną edycję gamingowego święta rozrywki i dzielenia się dobrem. Cel – jak zawsze charytatywny. Wsparcie dla psychologów dziecięcych ze szkół i przedszkoli.

To już czwarta edycja charytatywnego wydarzenia, na które graczy i widzów zapraszają Paweł Maliszewski z kanału gamingowego Kronos Gra i fundacji OOO. Maraton potrwa dwa dni, od 10 rano do 10 wieczorem. 

– W sobotę 14 grudnia pogramy w grę Fishing Planet. Będziemy wspólnie z widzami łowić ryby, zorganizujemy turniej z nagrodami i będziemy opowiadać wędkarskie i morskie ciekawostki – wylicza Paweł „Kronos” Maliszewski. – Z kolei drugiego dnia, w niedzielę 15 grudnia, pojedziemy w trasę Euro Truck Simulator 2. Pozwiedzamy Europę, opowiemy świąteczne ciekawostki kosmiczne i zaprosimy na koncert życzeń karaoke.

Świąteczny Stream Charytatywny to nie tylko oglądanie, ale również możliwość aktywnego udziału. Każdy widz może dołączyć do rozgrywki, wziąć udział w konkursach na żywo, albo połączyć się na dedykowanym kanale Discorda. Żeby porozmawiać, opowiedzieć ciekawostkę, albo wspólnie pośpiewać kolędy.

Cel tegorocznego streamu świątecznego to zebranie pieniędzy na doposażenie gabinetów psychologicznych w ponad 60 przedszkolach i szkołach podstawowych w pomoce do pracy z emocjami. Ten obszar specjaliści wskazują, jako najpilniejszy do zaopiekowania.

Stream poprowadzą: Paweł „Kronos” Maliszewski i Bartłomiej Dwornik

  • Transmisję oglądać można na kanale: https://www.youtube.com/@KronosGra/streams
  • oraz na stronie fundacji: https://operator.edu.pl/pl/stream-charytatywny/
  • Licytacje charytatywne i skarbonka: https://zrzutka.pl/z/giving-grudzien/

 

Partnerami streamu, fundatorami fantów na licytacje i nagród w konkursach dla widzów są TIM.pl, KRUK SA, Geis PL, Talkersi, Kolejkowo, GG Gadu Gadu, Decathlon i Reporterzy.info.

* * *

Szczegółowe informacje w materiale prasowym, zamieszczonym w sekcji DO POBRANIA

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ogólnopolski Operator Oświaty
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia ŚLAD PAPIEŻY W HISTORII I LOSACH ŚWIATA Biuro prasowe
2024-12-11 | 15:00

ŚLAD PAPIEŻY W HISTORII I LOSACH ŚWIATA

Papiestwo – najstarsza instytucja na świecie, która od wielu lat kształtuje losy milionów ludzi. Jedni widzą w nim symbol duchowego przywództwa i moralnego
Styl życia Galeria Zaspa zaprasza do Słodkiej Krainy Świętego Mikołaja
2024-12-10 | 13:00

Galeria Zaspa zaprasza do Słodkiej Krainy Świętego Mikołaja

Grudzień to magiczny czas, w którym każdy odlicza dni do Świąt i wypatrywania pierwszej gwiazdki, a wraz z nią pojawienia się dobrotliwego jegomościa z prezentami. Ale kto
Styl życia ŚWIĄTECZNE WARSZTATY I MOC POMAGANIA DOBROCZYNNY WEEKEND W OFFIE
2024-12-10 | 11:00

ŚWIĄTECZNE WARSZTATY I MOC POMAGANIA DOBROCZYNNY WEEKEND W OFFIE

Warsztaty artystyczne dla dzieci, świąteczne dekoracje, zbiórka artykułów plastycznych oraz morze wsparcia dla lokalnych fundacji od OFFowej społeczności –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IMM Szkolenie

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką

Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.

Finanse

Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków

Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.

Handel

Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną

Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.