Komunikaty PR

Szoper Everli na misji zakupowej

2023-10-30  |  06:10
Biuro prasowe

Dla wielu zakupy kojarzą się z czasem spędzonym w kolejkach, przeszukiwaniem regałów, czy walką o miejsce parkingowe. Jesień, z jej kapryśną pogodą, potrafi dodatkowo uprzykrzyć ten proces. A gdyby tak zakupy spożywcze można było robić z domu, spędzając czas z dziećmi, przy ciepłym kubku herbaty?

Takie rozwiązanie proponuje Everli — platforma umożliwiająca zakupy spożywcze online
w największych sieciach handlowych w cenach takich samych jak w sklepach
. Firma działa obecnie w ponad 40 miastach w Polsce, oferując dostęp do tysięcy produktów z takich sieci handlowych jak Kaufland, Auchan czy Carrefour. Ponadto zakupy można robić w mniejszych delikatesach i sklepach lokalnych oraz specjalistycznych

Zakupów dokonują doświadczeni Szoperzy, którzy dobierają produkty pod kątem zadowolenia klientów - są szkoleni, by wybrać najlepsze owoce czy zaproponować najlepsze alternatywy dla niedostępnych produktów. Podczas składania zamówienia możemy zaznaczyć odpowiednią opcję, aby Szoper skontaktował się z nami w razie potrzeby i skonsultował ewentualny zamiennik. Dzięki temu, zakupy realizowane przez Everli nie różnią się jakością od tych, które zrobilibyśmy osobiście.

Jak to działa?

Podczas rejestracji zostaniemy poproszeni o podanie standardowych danych, łącznie
z adresem dostawy. W zależności od tego, gdzie mieszkamy, do wyboru będziemy mieć inne sklepy w okolicy. Po zarejestrowaniu się i wyborze ulubionego sklepu cały proces zakupów jest niezwykle intuicyjny. Możemy robić zakupy korzystając zarówno ze strony WWW, jak
i z przyjaznej aplikacji mobilnej
. Co ważne, im częściej korzystamy z Everli, tym lepiej system dostosowuje się do naszych preferencji, sugerując produkty i marki dopasowane do naszych upodobań, a my oszczędzamy jeszcze więcej czasu.

Przy finalizacji zamówienia mamy kilka opcji do wyboru w przypadku niedostępności konkretnego produktu: możemy pozwolić Szoperowi na samodzielne wybranie zamiennika, zdecydować o całkowitym pominięciu produktu lub wyrazić chęć omówienia go przez telefon. Po potwierdzeniu adresu i wybraniu dogodnej dla nas godziny dostawy wystarczy zapłacić Blikiem lub kartą. Potem pozostaje już tylko czekać. W umówionym czasie przed naszymi drzwiami zjawi się Szoper z torbami pełnymi zakupów.     
 

Sprytna oszczędność

Z Everli nie tylko oszczędzamy czas, ale również pieniądze. Każdy rodzic wie, jak trudno jest skupić się na zakupach, gdy obok kręci się dziecko marzące o nowej zabawce czy słodyczach. Robienie zakupów online pozwala uniknąć impulsywnych decyzji oraz spontanicznych wyborów, co w efekcie pozytywnie wpływa na nasz domowy budżet.

Zakupy w Everli to też szansa na bezpośrednie korzyści finansowe. Wiele sieci handlowych dostępnych na platformie oferuje promocje identyczne z tymi w sklepach stacjonarnych. Ale to nie wszystko - możemy też korzystać z dedykowanych zniżek w postaci ofert Cashback, które pozwalają zaoszczędzić jeszcze więcej w porównaniu z tradycyjnymi zakupami.

Jeśli nasze zakupy przekroczą wartość 350 zł, dostawa jest całkowicie bezpłatna. A jeśli planujemy robić zakupy regularnie, warto zastanowić się nad subskrypcją Everli Plus. Dzięki niej mamy nielimitowane darmowe dostawy zakupów, brak opłat serwisowych oraz specjalne zniżki i promocje tylko dla subskrybentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.