Szybko, szybciej, najszybciej!
Lider usług hostingowych w Polsce ogłosił zakończenie ostatniego etapu modernizacji swoich połączeń w szkielecie sieci. Od teraz transfer odbywa się na 100 Gbitowych redundantnych połączeniach, które zapewniają wysoką przepustowość sieci. Niedawno home.pl poinformował także o inwestycji w superszybkie serwery do obsługi WordPress i PrestaShop, które wspierają zarządzanie wysoko wymagającymi stronami internetowymi, a także wpływają na szybsze ładowanie się witryn e-sklepów umieszczonych w home.pl. Tego rodzaju inwestycje pozwalają home.pl świadczyć swoje usługi bez zakłóceń i utrzymują firmę w gronie liderów branży nowych technologii.
W oparciu o regularnie prowadzony monitoring transferu danych, widzimy jego zwiększające się zapotrzebowanie Widoczny w analizach wzrost wyraźnie wskazuje na to, że polska sieć teleinformatyczna aktywnie się rozwija. Firma informuje, że w celu zapewnienia stabilnego i bezpiecznego funkcjonowania zarówno całej sieci home.pl, jak i witryn jej klientów, podjęła decyzję o wykorzystaniu zwielokrotnionego połączenia 100Gbit. Dzięki tej zmianie, klienci home.pl, mogą być pewni, że oferowane przez nich usługi i produkty będą zawsze dostępne.
Zrobiliśmy kolejny ważny krok w rozwoju naszej infrastruktury. Główne połączenia sieciowe zostały przełączone na redundantne połączenia 100Gbit. Był to ostatni etap prac, które mieliśmy zaplanowane na ubiegły rok – mówi Maciej Maciejowski, Chief Technology Officer, w home.pl.
Aby zapewnić bezpieczeństwo oraz komfort swoim klientom, do udoskonalenia systemu łączy sieciowych firma wykorzystała urządzenia wiodących firm z branży telekomunikacyjnej. Jak podkreśla przedstawiciel firmy, stanowi to ważny krok na drodze do pełnej integracji z siecią IONOS, której członkiem jest home.pl.
Stworzyliśmy optymalne środowisko do zwiększenia przepustowości połączeń oferowanych przez naszą firmę, bez zauważalnych dla Klientów przerw, i dziś dostarczamy jeszcze lepszej jakości usługi cyfrowe. Pozyskując nowe kompetencje i oferując kompleksową gamę rozwiązań, produktów i usług wspieramy transformację cyfrową polskiej gospodarki nieprzerwanie od 25 lat. – dodaje Maciej Maciejowski.
Zmiana przepustowości połączeń to jednak nie jedyna nowość. Niedawno home.pl poinformował także o inwestycji w superszybkie serwery do obsługi WordPress i PrestaShop, które wspierają zarządzanie wymagającymi stronami internetowymi, a także wpłyną na szybsze ładowanie się witryn e-sklepów.
O home.pl:
home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako część globalnej grupy United Internet home.pl jest liderem branży również w Europie. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl S.A. jest właścicielem czterech marek: home.pl, AZ.pl, premium.pl i homecloud.pl.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.