Komunikaty PR

Ta marka premium ma najbardziej lojalnych klientów - nowy ranking J.D. Power

2021-08-02  |  15:00
Biuro prasowe

Globalna firma analityczna J.D. Power opublikowała nowy ranking lojalności klientów – 2021 U.S. Automotive Brand Loyalty Study. W tegorocznej edycji już po raz trzeci Lexus zajął pierwsze miejsce wśród marek premium. Oznacza to, że w ciągu 12 miesięcy właściciele samochodów Lexusa najczęściej wymieniali swoje auto na pojazd tej samej marki spośród wszystkich luksusowych marek dostępnych na amerykańskim rynku.


Ranking 2021 U.S. Automotive Brand Loyalty Study został opracowany na podstawie informacji o zakupie samochodów w okresie od czerwca 2020 roku do maja 2021 roku. Jego celem było ustalenie, jak duża grupa właścicieli samochodów danej marki wybrała przy zakupie nowego auta modele z tym samym znaczkiem.

Dane zostały zebrane w bazie Power Information Network i uwzględniają wszystkie roczniki wszystkich modeli sprzedanych i kupionych w badanym okresie. Ranking dotyczy Stanów Zjednoczonych i został opracowany po raz trzeci.

W segmencie premium najlepiej pod tym względem wypadła marka Lexus, po którą sięgnęło ponownie 51,6 procent kupujących kolejne auto. Japońska marka zadebiutowała w 1989 roku właśnie na amerykańskim rynku, proponując klientom nie tylko dużego, luksusowego sedana LS, ale także nową, niespotykaną jakość obsługi w salonach. Tę tradycję Lexus stara się podtrzymać do dziś, opierając swoje standardy obsługi klienta na tradycyjnych zasadach gościnności Omotenashi.

Drugie miejsce w tej edycji rankingu J.D. Power w klasie premium zajęło Porsche, którego modele wybrało 50,2 procent osób już posiadających samochód tej marki. Na trzecim miejscu znalazł się Mercedes-Benz z wynikiem 47 procent, a na kolejnych BMW i Audi.

W zestawieniu marek popularnych w tegorocznej edycji rankingu U.S. Automotive Brand Loyalty Study podium zostało zdominowane przez japońskie brandy. Najchętniej do samochodów tej samej marki wracali klienci Subaru – było ich aż 61,8 procent. Drugie miejsce zajęła Toyota, która jest też drugą najpopularniejszą marką w USA. 61,1 procent dotychczasowych posiadaczy samochodów Toyoty sięgnęło ponownie po auto z tym samym znaczkiem. Podium zamyka Honda z wynikiem 59,3 procent, która jest czwartą najchętniej kupowaną marką w Stanach Zjednoczonych. Na kolejnych miejscach znalazły się marki reprezentujące rodzimych producentów – RAM z wynikiem 56,8 procent oraz lider amerykańskiego rynku – Ford z wynikiem 53,9 procent.

 

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.