Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla wszystkich, którzy prowadzą aktywny i zdrowy tryb życia oraz poszukują pysznych przekąsek o wysokiej zawartości białka.
Badania pokazują, że aż 69% konsumentów uważa produkty proteinowe za doskonałe źródło energii, a 61% jest zdania, że dzięki spożywanemu białku ma więcej sił. 42% ankietowanych z kolei uważa, że to właśnie białko jest najważniejszym składnikiem prawidłowo zbilansowanej diety. Marka Tarczyński wychodzi naprzeciw trendom oferując Kabanosy z kurczaka, które w 80 g produktu zawierają aż 32 g naturalnego białka. Aby sprostać oczekiwaniom konsumentów w kabanosach obniżona została zawartość tłuszczu, tak by osoby dbające o linię, bez obaw mogły sięgnąć po nową przekąskę.
- Zrozumienie roli białka w diecie jest kluczowe dla utrzymania kondycji mięśniowej. Produkty z linii Tarczyński Protein, rekomendowane przez czołowy klub futbolu amerykańskiego w Europie, Panthers Wrocław, stanowią idealne rozwiązanie dla każdego, kto chce o siebie zadbać. Białko nie tylko przyczynia się do wzrostu masy mięśniowej, ale też pomaga w utrzymaniu zdrowych kości, co jest nieocenione zarówno dla profesjonalnych sportowców, jak i amatorów aktywnego trybu życia – wyjaśnia Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.
Inspiracja do lepszego życia
Tarczyński od lat inspiruje do podejmowania mądrych decyzji żywieniowych, mających realny wpływ na poprawę jakości życia. Wprowadzenie kabanosów Tarczyński Protein na rynek stanowi kolejny etap tej misji, polegającej na dostarczaniu przekąsek, które są nie tylko wygodne i łatwe w spożyciu, ale także wspomagają funkcjonowanie organizmu na co dzień.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Nowe otwarcia w G City w 1Q 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok
Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.
Problemy społeczne
Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami
Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.