Tarczyński rusza z nową kampanią innowacyjnych kabanosów

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
6 listopada 2023 r. - Popularny i lubiany muszkieter, trzy spoty, dwa hasła i ulubiona mięsna przekąska Polek i Polaków, czyli najbardziej cenione na rynku kabanosy. Tarczyński wystartował z nową kampanią reklamową „Oglądamy – Przekąszamy”, promującą nowości w asortymencie jakościowych kabanosów, flagowego produktu w portfolio marki. Szeroko zakrojone działania promocyjne będą prowadzone w telewizji, kanałach digital oraz w kinach, a ich celem jest umacnianie pozycji firmy jako niekwestionowanego lidera na polskim rynku w kategorii kabanosów.
Trzy spoty, trzy nowości
W nowej odsłonie kampanii wizerunkowej marki Tarczyński główną rolę grają trzy nowości produktowe: pikantne Kabanosy Extreme, pełne smaku Kabanosy Nadziane i flagowe Kabanosy Exclusive w wersji ze zredukowaną ilością tłuszczu aż o 40%. Towarzyszy im ikoniczna już postać muszkietera i jego hasło „Znowu bym coś zjadł”. Każdy z tych produktów osadzony został w oddzielnym spocie. Krótkie filmy prezentują sytuacje, w jakich konsumenci chętnie sięgają po przekąski. Wszystkie łączą hasła budujące proste, codzienne skojarzenia: „oglądamy – przekąszamy” oraz „gramy – przekąszamy”.
Nowe spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych. Pojawią się również w mediach społecznościowych: na Facebooku, YouTube, Instagramie, TikToku oraz w kinach. Działania promocyjne potrwają do końca 2023 roku.
- Podkręcamy tempo i skalę działania. To kolejna kampania o imponujących zasięgach. Krótkie, humorystyczne spoty są częścią strategii, w której umacniamy naszą pozycję marki numer 1 w kategorii kabanosów z udziałem w rynku na poziomie blisko 70%. Obecnie ponad 90% Polaków deklaruje kupowanie kabanosów, ale niemal połowa z nich robi to tylko raz w miesiącu lub rzadziej. W kampanii prezentujemy nasze nowości, które wielbicielom kabanosów i wszystkim zainteresowanym poszerzają wybór dostępnych wariantów. Tym samym chcemy zachęcać do wybierania kabanosów jako codziennej przekąski, po którą można sięgnąć w zwyczajnych sytuacjach, takich jak spędzanie czasu z bliskimi podczas oglądania filmów, gier czy odpoczynku. Naszym celem jest uprzyjemnianie tych chwil oraz utrwalanie wizerunku marki oferującej przekąski dla każdego, po które można sięgnąć o dowolnej porze – wyjaśnia Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Tarczyński w swoich produktach stawia na innowacyjność, dzięki której nieustannie buduje i wzmacnia kategorię zwiększającą się z roku na rok o ponad 20%. Ten wzrost oznacza pojawianie się nowych potrzeb, jak i nowych konsumentów kategorii przekąsek mięsnych. Dla niekwestionowanego lidera kategorii to zaś okazja i zobowiązanie do wychodzenia naprzeciw tym potrzebom i zróżnicowanym grupom konsumentów. Niemal wszystkie nowości marki Tarczyński opierają się na unikalnej technologii kabanosów w postaci paluszków w stojącym opakowaniu ze struną, która zapewnia możliwość ponownego zamknięcia paczki. Dodatkowo firma stawia na nowe, intrygujące doznania smakowe proponując innowacyjną recepturę kabanosów z nadzieniem. W przypadku sztandarowych produktów marki, czyli kabanosów Exclusive, została zredukowana zawartość tłuszczu, a smaki podstawowe dla kategorii zyskały oblicze premium: zostały przygotowane w 100% z mięsa kurczaka i w 100% z mięsa z szynki wieprzowej.
Spoty można obejrzeć tutaj:
spot 1: https://youtu.be/4kdTZrcKgmE
spot 2: https://youtu.be/16W8u8lfbIU
spot 3: https://youtu.be/PzU1hCF87IA
Za ich produkcję odpowiada Papaya Films, a za kreację Red8. Reżyserem spotów jest Piotr Janowski.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.