Komunikaty PR

Tarczyński: solidarnie z Ukrainą. Firma przekazała sprzęt wojskowy i produkty o

2022-03-04  |  10:00
Biuro prasowe

Marka Tarczyński włączyła się w pomoc mieszkańcom dotkniętej wojną Ukrainy. Zaangażowanie obejmuje dostarczanie sprzętu wojskowego, środków pierwszej pomocy i produktów marki. Pierwsze dostawy dotarły do potrzebujących, a w planach są już kolejne.

 

Razem dla Ukrainy

Drony, termowizory, GPS, kamizelki taktyczne czy plecaki snajperskie. Wysokiej jakości wojskowy sprzęt taktyczny to wsparcie materialne, które firma Tarczyński przekazała tym, których bezpośrednio dotyka sytuacja geopolityczna za naszą wschodnią granicą. Marka zadbała również o środki pierwszej pomocy, jak i karimaty oraz śpiwory, które trafiły do potrzebujących. 

 

Co więcej, z zakładu w podwrocławskim Ujeźdźcu Małym wyjechało już 40 tysięcy paczek kabanosów, które dzięki wsparciu partnerów – w tym miasta Wrocław –przekazane zostały na granicę polsko-ukraińską. 

 

 Nie mogliśmy przejść obojętnie obok sytuacji, która dotknęła Ukrainę. Jej obywatele mierzą się z niewyobrażalnym dramatem, jakiego nikt z nas nigdy nie chciałby doświadczyć. Wielu z nich od lat znajduje zatrudnienie w naszych zakładach – staramy się im pomóc w tej sytuacji, udzielając m.in. wsparcia relokacyjnego dla ich bliskich – mówi Jacek Tarczyński, Prezes Zarządu Tarczyński S.A.

 

Zaopatrzenie granicy polsko-ukraińskiej

W akcję pomocową zaangażował się także klub futbolu amerykańskiego Panthers Wrocław, którego marka jest strategicznym sponsorem. W ramach wspólnej inicjatywy skompletowany został dodatkowy sprzęt taktyczny, którego na froncie brakuje. 

 

Przyjaciele Panthers Wrocław – Lviv Lions – przydzieleni zostali na ten moment do patrolowania ulic Lwowa. Część z nich bierze udział w otwartej walce, której celem jest obrona Kijowa. Mimo licznych akcji nadal brakuje im przede wszystkim sprzętu wojskowego. Dlatego włączyliśmy się w pomoc właśnie w tym zakresie i cieszymy się, że tak wiele osób dołączyło do naszej zbiórki, by wspólnie pomóc – mówi Michał Latoś, Prezes Zarządu Panthers Wrocław. 

 

W transporcie do Ukrainy znajdą się m.in. plecaki militarne, powerbanki, gazy pieprzowe, apteczki i kamizelki taktyczne czy wojskowe rękawice oraz nakolanniki. 

 

Sponsorowany przez markę klub angażuje się w pomoc na wiele sposobów. Swoje zaangażowanie wyraziły europejskie kluby futbolu amerykańskiego i trenerzy z doświadczeniem w lidze NFL. Dzięki temu już w sobotę odbędzie się międzynarodowe szkolenie trenerskie, z którego dochód w całości zostanie przekazany na pomoc mieszkańcom Ukrainy. W czasie szkolenia prelekcje poprowadzą m.in. Gary Kubiak – 4-krotny zdobywca Super Bowl m.in. z Denver Broncos, Jim Herman – były trener NY Giants, NY Jets, Indianapolis Colts czy Neal Brown – główny szkoleniowiec uniwersytetu Virginia Tech. 


Solidarność z Ukrainą wyraża również sponsorowana przez firmę Tarczyński Arena Wrocław. Membrana stadionu została podświetlona w narodowych żółto-niebieskich barwach.


Jak zapewnia firma, działania pomocowe trwają i w planach są już kolejne dostawy

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.