Komunikaty PR

Targi RetailShow 2023 już w listopadzie

2023-09-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.05 MB )

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędą się 22-23 listopada br.  w Centrum EXPO XXI w Warszawie. To najważniejsze wydarzenie sektora retail w Europie Środkowo-Wschodniej wyznacza trendy i nakreśla kierunki, którymi podąża branża. Tegoroczna oferta wystawców odkryje nowości, ale i sprawdzone rozwiązania, które są dziś niezbędne do prowadzenia z sukcesem różnorodnych formatów handlowych.

Zeszłoroczna edycja RetailShow zaskoczyła niezwykle innowacyjną ofertą propozycji opartych na automatyzacji i robotyzacji wypracowanych w okresie pandemii zgodnie z zapotrzebowaniem branży. Potwierdza to elastyczność i nieszablonowość firm z tego sektora oraz nasuwa pytanie, czego można spodziewać się w tym roku?

Kompleksowa oferta

Zainteresowanie wystawców bieżącą edycją wydarzenia jest bardzo duże. Wypełniona jest już praktycznie cała zaplanowana powierzchnia, a więc największa hala obiektu Centrum EXPO XXI.

Wojciech Smoktunowicz, dyrektor marketingu, organizator Targów RetailShow podkreśla, że w tym roku widać powrót na dużą skalę firm meblowych i shopfitterskich. Działają one na pełnych obrotach, mają szereg produktów do pokazania i z pewnością będą się wyróżniać. Zamieszanie covidove spowodowało w ostatnich latach zaburzenie dostaw materiałowych do produkcji mebli, ale teraz wszystko wróciło do normy.

W tej edycji zapanuje równowaga miedzy wyposażeniem i technologiami. Już wiemy, że wystawcy pokażą kompleksową ofertę z licznymi nowościami dopasowanymi do wymogów i regulacji rynkowych. Widoczne i znaczące będą w dalszym ciągu rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach, które stanowią odpowiedź na wiele wyzwań wymagających czasów – zapowiada Wojciech Smoktunowicz.

Powrót firm dostarczających wyposażenie sklepów w bieżącej edycji targów wyraźnie podkreśla obecność Modern-Expo w roli partnera strategicznego RetailShow 2023. Firma dostarcza rozwiązania wspierające sprzedaż detaliczną dla różnych formatów sklepów i działa na międzynarodowych rynkach od prawie 30 lat. Piotr Lutek, Marketing Business Partner, podkreśla, że Targi RetailShow, to wiodąca impreza wystawiennicza w tej części Europy, która stanowi właściwe miejsce do wyeksponowania nowości.

– Zaprezentujemy pełną ofertę dla branży handlowej, a na niektóre obszary położymy szczególny akcent. To z pewnością oferta chłodnicza, w której uwzględnione są elementy proekologiczne, to również kasy z linii Pulsar, kompletne rozwiązanie modułowe dla sklepów convenience, ale też regały pod pieczywo czy terminale paczkowe – zapowiada Piotr Lutek.

W zrównoważonej pod względem segmentów ofercie wystawców nadal mocno widoczny będzie trend optymalizacji kosztów, który na dobre zagościł w branży retail. Skomplikowane warunki gospodarcze i społeczne sprawiają, że oszczędności muszą szukać zarówno managerowie sklepów i sieci handlowych, ale przede wszystkim oczekuje ich klient końcowy. Te wyzwania wymagają zautomatyzowanych rozwiązań, które z pewnością docenią obecni na targach przedstawiciele sieci, centrów handlowych, najemcy czy właściciele sklepów.

Targi, na które czeka cała branża

Targi RetailShow z kilkunastoletnią już historią, biznesowym charakterem, jakościową ofertą wystawców i merytorycznym programem, stanowią zwartą i konkretną pigułkę wiedzy dla branży i kompleksowy katalog rozwiązań dla sklepów. To też okazja, by skorzystać z doświadczenia inspirujących prelegentów podczas całodniowej konferencji RetailCongress podzielonej na dwa tematyczne bloki: „Trendy i design” oraz „Technologie i innowacje”. Spotkanie przeprowadzi słuchaczy przez najważniejsze branżowe zagadnienia i stanie się platformą do wymiany opinii i nawiązania nowych kontaktów.

Targi RetailShow co roku odwiedza kilka tysięcy managerów i specjalistów rynku retail  wszystkich rodzajów sieci: spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz sklepów specjalistycznych. To dla nas organizatorów, ogromna satysfakcja i radość, że takie grono postrzega nas jako wyznacznik tego, co najważniejsze dla branży – podsumowuje Wojciech Smoktunowicz.

Tradycyjnie uwagę uczestników RetailShow zwracać będzie Sklep Modelowy. Bez niego wydarzenie byłoby niekompletne. To najdynamiczniejsze miejsce w hali wystawienniczej skupi  najnowsze propozycje rynkowe, a dzięki nieformalnej atmosferze zachęci do przetestowania ich funkcjonalności oraz otwartych rozmów z dostawcami.

Uzupełnieniem targów będą branżowe konkursy Best Shop Concept 2023 i Innowacje Handlu 2023, które pozwolą sprawdzić kreatywne aranżacje sklepów i najnowsze produkty poddając je ocenie ekspertów.

Informacje praktyczne

12. edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 22-23 listopada 2023 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.

Partnerem Strategicznym Targów RetailShow 2023 i Retail Congress jest firma MODERN-EXPO. Rolę Sponsorów Głównych objęły firmy: HIKVISION POLAND, KONCEPT-L, MORIS DESIGN, OPTIMIX, a partnerów technologicznych Solix i Magnes.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.