Tchibo otworzyło swój pierwszy lokal w Radomiu
Tchibo otworzyło swój pierwszy lokal w Radomiu, zlokalizowany w Galerii Słonecznej (ul. Bolesława Chrobrego 1). Nowa przestrzeń łączy funkcje sklepu i kawiarni z wyprowadzonym na zewnątrz ogródkiem, oferując klientom wyjątkowe doświadczenia kawowe – na miejscu i „na wynos” – oraz dostęp do szerokiej oferty non-food. To kolejny krok Tchibo w stronę realizacji nowej strategii, podkreślającej jej kawowe dziedzictwo i ekspertyzę.
Właśnie otwarty lokal Tchibo w radomskiej Galerii Słonecznej został zaprojektowany według nowego konceptu, wysuwającego kawę na pierwszy plan. Oprócz nowoczesnej przestrzeni sklepowej do dyspozycji klientów oddano łącznie prawie 20 miejsc siedzących wewnątrz i w zewnętrznym ogródku kawiarnianym. W przytulnym wnętrzu i przyjaznej atmosferze można delektować się wysokiej jakości kawą Tchibo zarówno podczas spotkań z najbliższymi, jak i chwil relaksu w pojedynkę.
– Wprowadzając naszą ofertę do Radomia, kontynuujemy misję dzielenia się pasją do kawy i tworzenia wyjątkowych doświadczeń z nią związanych. Z wielką radością zapraszamy mieszkańców do skorzystania z asortymentu naszego sklepu, który jest czymś więcej niż tylko miejscem zakupów. Nowoczesny coffee bar z ogródkiem to nasza odpowiedź na oczekiwania klientów pragnących nabyć doskonałą kawę, ale także spędzić miło czas w komfortowym otoczeniu – mówi Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa.
Pełna gama produktów
W sklepie Tchibo w Radomiu wykwalifikowani doradcy pomogą konsumentom w wyborze kawy dostosowanej do indywidualnych preferencji, zwłaszcza że nie brakuje tam wariantów ziarnistych i mielonych. Poza kawami z pewnością warto zwrócić uwagę na ekspresy automatyczne oraz kapsułkowe, a także kawiarki, french pressy, młynki czy spieniacze, które przypadną do gustu zwłaszcza wielbicielom kawy białej.
Nie zapomniano także o fanach oferty non-food od Tchibo, śledzących cotygodniowe kolekcje z takich kategorii, jak odzież dla dorosłych i dla dzieci, artykuły kuchenne, czy elementy dekoracyjne. Na potrzeby tego asortymentu wydzielono specjalną strefę z regałami.
Centrum kawowych wrażeń
Sercem nowej przestrzeni jest elegancki coffee bar, co odzwierciedla powrót Tchibo do kawowej tradycji i czerpanie z 75-letniego doświadczenia marki w tym zakresie. Wykwalifikowani bariści przygotowują napoje z najwyższą starannością, wykorzystując nowoczesny sprzęt i starannie wyselekcjonowane ziarna. Oferta coffee baru obejmuje zarówno kawy klasyczne, tj. Americano, Espresso czy Latte, jak i pozycje z oferty sezonowej (np. lemoniady i tonic). Na wielbicieli kaw białych czekają zaś zarówno opcje z tradycyjnym mlekiem, jak i napojami roślinnymi – np. owsianym.
Menu kawiarni obejmuje także kilka rodzajów ciast oraz przekąski wytrawne, tj. kanapki, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od preferencji.
Na dobry początek – atrakcje i promocje
Z okazji inauguracji nowego sklepu dla klientów przygotowano szereg atrakcji i promocji, które będą obowiązywać w dniach 26–28 września. Pierwsze 50 osób odwiedzających sklep Tchibo każdego dnia otrzyma upominki, a wszyscy klienci będą mogli skorzystać z 20% rabatu na cały asortyment, obejmujący zarówno produkty kawowe, jak i ofertę non-food.
Dodatkowo na terenie Galerii Słonecznej obecne będą hostessy zachęcające do odwiedzenia nowego sklepu Tchibo i odkrycia jego oferty.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.