Komunikaty PR

Teatralny Baby Shower na Bemowie

2023-06-01  |  01:00
Biuro prasowe

 25 maja w Warszawie odbyła się oficjalna, medialna premiera, nowego spektaklu, z gwiazdami, tytuł: „BABY SHOWER”. Wyprodukowany przez Katarzynę Piątosa-Kuśmierczyk- Teatr Kultura. Premierę poprowadziła Agnieszka Kałuża.

Przyjaciółki organizują przyjęcie dla Patrycji, spodziewającej się swojego pierwszego dziecka. Impreza dopracowana jest w najdrobniejszych szczegółach – od serwetek i balonów po przekąski, tort, quizy i zabawy towarzyskie aż po prezenty. Okazuje się jednak, że przyszła mama skrywa pewien sekret, który może zaważyć na wieloletniej przyjaźni całej ich piątki… Na scenie zobaczyliśmy: Joannę Moro, Agnieszkę Mrozińską, Annę Głogowską/Monikę Dryl, Kamilę Kamińską i Annę Sandowicz.

 

REALIZATORZY:

Reżyseria: Anna Sandowicz

Scenariusz: Maria Marcinkiewicz-Górna

Produkcja, scenografia, kostiumy i teksty piosenek: Katarzyna Piątosa-Kuśmierczyk
Muzyka: Marek Lipski
Choreografia: Anna Głogowska
Reżyseria świateł i nagłośnienie: Waldemar Piątosa
Przygotowanie wokalne: Małgorzata Kustosz-Piątosa

 

Celebryci, którzy przybyli: Tomasz Ciachorowski, Krystian Kukułka, Hanna Kochańska, Maja Hyży, Agnieszka Mrozińska, Anna Głogowska, Joanna Moro, Anna Sandowicz, Kamila Kamińska, Michał Meyer, Barbara Kurdej – Szatan, Marlena Szmaja, Agnieszka Kałuża.

foto. Teatr Kultura oraz w East News, PAP, MW Media

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja

Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.

Polityka

Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.