Komunikaty PR

Technologia Konica Minolta optymalizuje procesy Drukarni Edytor

2023-01-25  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Równoważenie rozwiązań offsetowych technologiami cyfrowymi to już widoczny trend na rynku, który pozwala drukarniom znacznie ograniczyć koszt projektów o mniejszych nakładach – lepiej dopasowanych do zmiennych oczekiwań klienta. Konica Minolta optymalizuje procesy Drukarni Edytor wdrażając urządzenie AccurioJet KM-1e. Nowa maszyna poszerza możliwości firmy i pozwala rozbudować usługi cyfrowe, które doskonale uzupełniają ofertę biznesową.

Drukarnia Edytor działa na rynku od ponad 30 lat. Obecnie sercem działalności jest zaawanasowany technologicznie zakład w Dzierżonowie, w którym działają m.in. linie do produkcji opakowań i etykiet z efektem holograficznym.

- „Z drukarnią Edytor współpracujemy od 5 lat dostarczając szeroką gamę maszyn. Postawienie na tak zaawansowane urządzenie jak AccurioJet KM-1e, to najlepsze możliwe podsumowanie dotychczasowej kooperacji. To także ogromny krok dla drukarni w stronę rozwoju rozwiązań cyfrowych i jeszcze bardziej kompleksowej oferty, która pozwoli tworzyć personalizowane projekty na szerokiej palecie materiałów i podłoży” – mówi Łukasz Kurasiński, Business Development Manager w Konica Minolta.

- „Ponad 6 lat temu zainstalowaliśmy pierwsze urządzenie Konika Minolta, które okazało się być  bardzo efektywnym i wydajnym. Od tego czasu zainstalowaliśmy jeszcze dwa urządzenia, a obecnie właśnie wdrażamy naszą największa inwestycję, czyli AccurioJet KM-1e. Ta inwestycja była możliwa  dzięki zbudowaniu zaufania opartego o bardzo dobrą współpracę z serwisem Konika Minolta i perspektywom na dalszy rozwój naszej firmy, jakie daje tak unikalny produkt, jakim jest bez wątpienia maszyna KM-1e.

Wydaje się że maszyna w sposób doskonały uzupełnia park maszynowy firmy, który jest zdominowany przez maszyny offsetowe, umożliwiając druk bardzo małych i średnich nakładów z wysoką jakością na różnorodnych podłożach i w dużym formacie. Ponadto pozwoli rozwinąć naszą ofertę z zakresu realizacji unikalnych opakowań produktowych, etykiet, folderów i wielu innych produktów poligraficznych” – powiedział Tomasz Ligięza, właściciel Drukarni Edytor z Dzierżoniowa

 

Zróżnicowanie wymogiem biznesu

Drukarnia Edytor dąży do nieustannej optymalizacji procesów przez odpowiedni balans między rozwiązaniami offsetowymi i cyfrowymi. Dzięki AccurioJet KM-1e od Konica Minolta firma zyska możliwość druku małych i średnich nakładów o większym stopniu personalizacji, które coraz częściej są wymagane przez klientów. „Druk analogowy wiąże się m.in. z szeregiem procesów pre i postpresowymi, co przekłada się na wysokie koszty materiałowe jak i pracownicze oraz wydłuża całkowity czas produkcji. Metoda ta świetnie sprawdza się przy dużych nakładach. Dzięki AccurioJet KM-1e Drukarnia Edytor będzie mogła optymalizować proces produkcji w oparciu o najnowsze dostępne na rynku technologie cyfrowe.” - mówi Łukasz Kurasiński z Konica Minolta

AccurioJet KM-1e często jest nazywana maszyną offsetową drukującą w technologii cyfrowej. Cały pomysł na podawanie transport czy wykładanie papieru jest tożsame jak w maszynach offsetowych. Natomiast proces samego druku jest już całkowicie cyfrowy. I to cyfrowy w najlepszym tego słowa znaczeniu.

Nowe urządzenie pozwoli Drukarni Edytor zaoferować usługę druku opakowań na żądanie, a to w dobie zyskującego popularność packvertisingu, może okazać się kluczowe dla klientów firmy. Dla branży e-commerce wyjątkowe, spersonalizowane opakowania to dodatkowe, doskonałe narzędzie marketingowe. „Badania portalu interaktywnie.com wykazują, że aż 91% respondentów zwraca uwagę na wizualną stronę opakowań, co ułatwia im podejmowanie decyzji zakupowych. Ponadto ponad 50 proc. osób, które otrzymują zamówienie w niestandardowym opakowaniu twierdzi, że chętniej skorzysta z usług tej samej firmy przy przyszłych zamówieniach. Wybierając AccurioJet Drukarnia Edytor zyskuje narzędzie do realizacji niepowtarzalnych opakowań, w dopasowanych nakładach” – mówi Łukasz Kurasiński.

 

Gotowość, personalizacja i kompleksowa obsługa

Atutem Konica Minolta w kontekście współpracy z drukarnią Edytor było posiadanie urządzenia doskonale skrojonego do potrzeb klienta i natychmiastowa gotowość do implementacji. Proces montażu zajął trzy tygodnie, a następnie eksperci firmy przez tydzień kompleksowo szkolili pracowników placówki. Prezentując możliwości i funkcjonalności AccurioJet KM-1e, zapewnili sprawność procesów po uruchomieniu maszyny. Długofalowo Konica Minolta zapewnia stałe wsparcie serwisowe i merytoryczne, gwarantując płynność operacji.

 

„Dla firmy Konica Minolta przy wdrożeniach kluczowa jest partnerska relacja z klientami – odpowiednie szkolenie operatorów, kierowników zmian czy już mniej oczywiste - współpraca z działem sprzedaży czy marketingu. Tylko takie nowoczesne holistyczne podejście pozwala klientom w pełni wykorzystać możliwości drzemiące w technologii AccurioJet KM-1e.  – podsumowuje Łukasz Kurasiński.

 

Poszerzenie możliwości

Dzięki instalacji AccurioJet KM-1e Edytor znacząco poszerza zakres usług. Maszyna jest jedynym urządzeniem cyfrowym w formacie B2++, które drukuje w technologii Ink Jet UV. Pozwala to na wykorzystanie najszerszego spektrum mediów: od papierów powlekanych i niepowlekanych, przez materiały syntetyczne, canvas, materiały transparentne czy barwione w masie. Ponadto oferuje niespotykany na rynku zakres grubości materiałów.

- „Drukarnia Edytor zyskuje szerokie możliwości optymalizacji jakościowej i ilościowej, z możliwością druku just-in-time, mając większy wpływ na zużycie energii oraz czasu” – mówi Łukasz Kurasiński. „Odpowiednio balansując między technologią offsetową i cyfrową firma trafia w potrzeby klientów o różnych wolumenach, oferując szeroki zakres usług. Cieszymy się, że gwarantem tego balansu stało się nasze urządzenie. Myślę że właśnie dlatego nasi klienci o maszynie KM-1e mówią bardzo często "szwajcarski scyzoryk” – podsumowuje.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TOP 5 trendów dla cyfrowego miejsca pracy, które będą napędzać sukces biznesowy Biuro prasowe
2023-02-02 | 15:30

TOP 5 trendów dla cyfrowego miejsca pracy, które będą napędzać sukces biznesowy

Rok 2022 był kolejnym rokiem ewolucji cyfrowego miejsca pracy. Po bezprecedensowym wzroście jego wykorzystania w związku z pandemią, znaczny odsetek pracowników zaczął wykonywać
IT i technologie Nowa aplikacja Motorola Moto Secure zwiększa poczucie bezpieczeństwa
2023-02-02 | 10:00

Nowa aplikacja Motorola Moto Secure zwiększa poczucie bezpieczeństwa

2 lutego 2023 r.: Motorola rozumie znaczenie poufności danych, dlatego zwiększa bezpieczeństwo swoich urządzeń na każdym etapie — od fabryki po telefon — oferując ThinkShield.
IT i technologie OKI Europe nawiązuje strategiczną współpracę z Kernow Coatings i Baker Materials
2023-02-01 | 13:30

OKI Europe nawiązuje strategiczną współpracę z Kernow Coatings i Baker Materials

Firma OKI Europe Limited nawiązała strategiczną współpracę partnerską z firmami Kernow Coatings i Baker Materials w celu dalszego rozwoju i zaspokojenia potrzeb klientów w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Inflacja nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem. Szukają atrakcyjnych ofert, ale niekoniecznie najtańszych

Inflacja dotyka także branżę turystyczną – w ubiegłym roku odnotowano wzrost cen paliwa lotniczego, w wielu krajach rosły też koszty żywności i noclegów, co przełożyło się na wyższe ceny wycieczek, biletów lotniczych i rezerwacji. I choć to może wpływać na częstotliwość wyjazdów, nie oznacza to, że Polacy rezygnują z wypoczynku za granicą czy wybierają wyłącznie najtańsze oferty. – Polacy wolą wydawać pieniądze na podróże, które dają wspomnienia, niż na rzeczy, które zostają z nami na krótszy czas – mówi Deniz Rymkiewicz, rzecznik prasowy eSky.pl.

Transport

Rekordowy rok portów w Szczecinie i Świnoujściu. Inwestycje w offshore i gazoport umocnią ich pozycję na Bałtyku

Budowa terminala kontenerowego, który będzie w stanie przyjmować największe statki, jakie mogą wpływać na Bałtyk, rozbudowa gazoportu i projekty związane z sektorem offshore – to najważniejsze, realizowanie obecnie inwestycje w Porcie Szczecin–Świnoujście. Już w tej chwili jest to najszybciej rozwijający się zespół portowy na południowym Bałtyku. Realizowane inwestycje mają ten rozwój dodatkowo przyspieszyć, choć władze portu wskazują, że prognozy na nadchodzący rok są obarczone wieloma niewiadomymi. – W ciągu ostatnich dwóch–trzech lat mieliśmy już dwa „czarne łabędzie” i miejmy nadzieję, że one nie latają stadami – wskazuje Daniel Stachiewicz, wiceprezes zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście. 

Handel

Rynek tłuszczów roślinnych zmienił się diametralnie po inwazji Rosji na Ukrainę. Poszły za tym znaczące podwyżki cen

Po ataku Rosji na Ukrainę zakłócone zostały globalne dostawy olejów roślinnych, głównie słonecznikowego i rzepakowego, których oba te kraje były znaczącymi dostawcami. W efekcie ceny olejów roślinnych błyskawicznie poszły w górę i wzrosło zapotrzebowanie na ich zastępniki, w tym tani olej palmowy, którego największymi producentami są Malezja i Indonezja. Jak podkreśla WWF Polska, dla bezpieczeństwa żywnościowego i zrównoważonego rozwoju istotne jest korzystanie z produktów certyfikowanych i zapewnienie jak najkrótszych łańcuchów dostaw.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.