Komunikaty PR

5 gwiazdek dla Emitel w globalnym badaniu ESG

2021-11-29  |  15:40
Biuro prasowe

W najnowszym badaniu GRESB, oceniającym działania w zakresie zaangażowania społecznego i zrównoważonego rozwoju, Emitel zdobył rekordową liczbę 90 punktów oraz ponownie otrzymał wyróżnienie 5 gwiazdek. Uzyskany przez Emitel wynik pokazuje, że dbałość o środowisko, społeczeństwo i ład korporacyjny jest istotna dla firmy, a działania w tym zakresie są konsekwentnie wdrażane.

Wyróżnienie 5 gwiazdek przyznawane jest przez GRESB jedynie 20% najlepszych firm biorących udział w badaniu. W tym roku Emitel uzyskał rekordowe 90 punktów na 100 możliwych, poprawiając ubiegłoroczną ocenę o 4 punkty. Dzięki temu zajął 5. miejsce w swojej kategorii i znalazł się w gronie 100 najlepszych firm spośród 549 uczestniczących w badaniu.

Emitel bierze udział w międzynarodowym badaniu GRESB od 2016 roku, a kolejne działania w ramach społecznego zaangażowania biznesu, konsekwentnie wprowadzane przez spółkę, mają wpływ na sukcesywny wzrost liczby uzyskiwanych punktów.

Strategia Emitel jest tworzona i realizowana z uwzględnieniem interesów wszystkich grup interesariuszy – właściciela, pracowników oraz klientów i dostawców. Nie zapominamy oczywiście o zasadach zrównoważonego rozwoju, a w szczególności potrzebie dbałości o środowisko naturalne. Takie podejście przynosi korzyści firmie i jej otoczeniu oraz przyczynia się do podnoszenia jakości życia nas wszystkich. W ten sposób budujemy również wartość naszej firmy – bowiem już dawno minęły czasy, gdy przedsiębiorstwa oceniano wyłącznie przez pryzmat wyników finansowychpowiedział Andrzej J. Kozłowski, Prezes Zarządu Emitel S.A.

– Świadomość zasad, praktyk i wyników działań ESG i ich wpływu na postrzeganie firm rośnie na całym świecie, niezależnie od sektora przemysłu. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Emitel osiąga niezrównane, doskonałe wyniki ESG, o czym świadczą stale poprawiające się punkty w ankiecie GRESB. Gratulujemy całemu zespołowi uzyskania tak wysokiego wyniku powiedział Jim Metcalfe, Partner Zarządzający Alinda Capital Partners i Przewodniczący Rady Nadzorczej Emitel.

Utworzone w 2009 roku GRESB jest niezależnym badaniem zaangażowania społecznego i zrównoważonego rozwoju firm. Prowadzone badanie jest istotnym punktem odniesienia rynków finansowych. W 2021 roku GRESB BV – korporacja pożytku publicznego – rozpoczęła proces tworzenia niezależnej Fundacji GRESB, której jest właścicielem i zarządza standardami, na których opierają się oceny GRESB.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów Biuro prasowe
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telekomunikacja Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów
2024-12-27 | 10:00

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych nie idzie w parze z chęcią do płacenia za te
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.