Aplikacje mobilne na fali wznoszącej
Autorem komentarza jest Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip
Aplikacje mobilne systematycznie zyskiwały na popularności jeszcze przed pandemią, natomiast w jej efekcie jeszcze wzrosła dynamika tego zjawiska. Postępująca w skali globalnej cyfryzacja biznesu i idąca za tym popularność aplikacji mobilnych to konsekwencja presji konsumentów, którzy oczekują i wywierają na marki presję w zakresie cyfrowych rozwiązań, które byłyby proste, wygodne i satysfakcjonujące pod kątem personalizacji. Co kluczowe dla biznesu – najlepsze doświadczenia w tym względzie to już nie mglista obietnica monetyzacji, ale realny pieniądz, ponieważ konsumenci nauczyli się i chętnie płacą mobilnie . Mobilne aplikacje doskonale spełniają wspomniane role o czym świadczy fakt, że nie tylko częściej z nich korzystamy, ale i dłużej. Zgodnie z raportami pod względem średniego czasu korzystania z aplikacji mobilnych zbliżamy się do 5h dziennie, ale niektóre państwach wyraźnie przekraczają ten pułap. Co kluczowe, transformacja w kierunku mobile ma wymiar globalny, a nie selektywny – to bardzo mocny sygnał trendowy, nie sposób go zignorować. Tak dynamiczny rozwój sprawił , że pilną kwestią staje się dostarczenie odpowiedniej sprawności funkcjonowania aplikacji w tym np. odpowiednie zabezpieczenie transakcji online. Na tym polu w ostatnim czasie również dokonują się zmiany, co tez wskazuje, że za powodami popularności aplikacji stoją nie tylko czynniki zewnętrzne, ale i stałe ulepszanie i poprawa ich funkcjonowania.

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.