Komunikaty PR

CEVA Logistics i Orange Polska – razem od 15 lat

2023-10-17  |  09:00
Biuro prasowe

CEVA Logistics podpisała umowę na obsługę logistyczną Orange Polska w 2008 roku. Wtedy też został uruchomiony przez CEVA magazyn centralny produktów Orange w Ołtarzewie o powierzchni 17 tys. mkw. Co warto podkreślić, już po niespełna dwóch latach od jego otwarcia, jako pierwszy w Polsce, obiekt ten uzyskał status magazynu pokazowego „Showcase”.

W ciągu 15 lat CEVA i Orange Polska systematycznie rozszerzały zakres swojej współpracy, w odpowiedzi na dynamiczny rozwój biznesu operatora sieci komórkowej i nowe wyzwania rynku. Obecnie CEVA zarządza magazynem centralnym w Ołtarzewie oraz prowadzi obsługę w 8 lokalizacjach na terenie Polski. Jej zadaniem jest kompletacja i wysyłka zamówień składanych przez klientów i salony sprzedaży Orange w całej Polsce. Asortyment obsługiwanych towarów jest bardzo szeroki i zróżnicowany, od telefonów komórkowych, kart SIM, dekoderów, modemów, części zamiennych, po materiały marketingowe i wyposażenie salonów.

W magazynie centralnym w Ołtarzewie, zespół pracowników CEVA Logistics zapewnia kompleksową obsługę logistyczną, transport, obsługę zwrotów i zamówień awaryjnych dla partnerów technicznych, a także wyspecjalizowane usługi o wartości dodanej. Należy do nich kitting, pakowanie, testowanie, obsługa reklamacji oraz odnowa urządzeń.

Piotr Wichrowski, Operations Contract Management Head, CEVA Logistics, podkreśla: „Piętnaście lat współpracy z Orange Polska pokazuje nam jak ważna jest umiejętność budowania relacji z klientem dla wspólnych doświadczeń, rozwoju i utrzymania pozycji na rynku. Tak długotrwała współpraca musi opierać się na wysokiej jakości obsługi, wyspecjalizowanym i doświadczonym w obsłudze branży telekomunikacyjnej zespole, otwartym na nowe pomysły i potrzeby. Cieszymy się, że wspólnie z naszym klientem możemy rozwijać dalej tę współpracę i osiągać kolejne cele”.

Automatyzacja zwiększa efektywność

W zarządzanych lokalizacjach CEVA stawia na wykorzystanie innowacyjnych technologii i wdrażanie najnowocześniejszych rozwiązań z zakresu automatyzacji procesów. Ich celem jest zwiększenie efektywności i wydajności obsługi magazynowej a także, co ma kluczowe znaczenie, skracanie czasu realizacji dostaw. Jednym z przykładów jest zautomatyzowany system kompletacji zamówień. Opiera się na wykorzystaniu przenośników rolkowo-taśmowych z automatycznym układem transportu kontenerów do stref kompletacji, wagi dynamicznej, która weryfikuje poprawność zamówienia oraz skanera umożliwiającego sortowanie przesyłek dla różnych firm kurierskich.

Wspólnie dla zrównoważonego rozwoju i środowiska

CEVA Logistics i Orange Polska przykładają dużą wagę i wspólnie wdrażają proekologiczne rozwiązania i standardy, tak aby w jak największym stopniu zminimalizować wpływ łańcucha dostaw na środowisko.

W magazynie w Ołtarzewie, z inicjatywy Orange, wdrożono całkowicie elektroniczny obieg dokumentów magazynowych. Jak wynika z wyliczeń Orange, przyniesie to oszczędność na poziomie ok. 600 tys. kartek papieru rocznie, co jest równoznaczne z zachowaniem 102 drzew. CEVA wdrożyła także projekt ekologicznych pudełek kartonowych do wysyłki, niewymagających foliowania i dołączanych dokumentów. Ich zastosowanie przekłada się na roczne oszczędności ok. 4 ton folii i ok. 120 kWh energii elektrycznej co nam daje redukcję ilości emisji CO2 - 3,364 tony dla folii oraz 79 kg dla energii elektrycznej.

W Ołtarzewie zamontowano również praso-kontenery, czyli pojemniki, które przygotowują do recyklingu odpady tekturowe i foliowe. Warto też wspomnieć o rozwiązaniach ograniczających zużycie energii elektrycznej, tj.  inteligentny system oświetlenia LED z czujnikami ruchu albo wykorzystanie kurtyn paskowych w dokach przeładunkowych, co zapewnia dodatkową izolację termiczną i obniża koszty ogrzewania.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów Biuro prasowe
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telekomunikacja Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów
2024-12-27 | 10:00

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych nie idzie w parze z chęcią do płacenia za te
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.