Komunikaty PR

CEVA Logistics i Orange Polska – razem od 15 lat

2023-10-17  |  09:00
Biuro prasowe

CEVA Logistics podpisała umowę na obsługę logistyczną Orange Polska w 2008 roku. Wtedy też został uruchomiony przez CEVA magazyn centralny produktów Orange w Ołtarzewie o powierzchni 17 tys. mkw. Co warto podkreślić, już po niespełna dwóch latach od jego otwarcia, jako pierwszy w Polsce, obiekt ten uzyskał status magazynu pokazowego „Showcase”.

W ciągu 15 lat CEVA i Orange Polska systematycznie rozszerzały zakres swojej współpracy, w odpowiedzi na dynamiczny rozwój biznesu operatora sieci komórkowej i nowe wyzwania rynku. Obecnie CEVA zarządza magazynem centralnym w Ołtarzewie oraz prowadzi obsługę w 8 lokalizacjach na terenie Polski. Jej zadaniem jest kompletacja i wysyłka zamówień składanych przez klientów i salony sprzedaży Orange w całej Polsce. Asortyment obsługiwanych towarów jest bardzo szeroki i zróżnicowany, od telefonów komórkowych, kart SIM, dekoderów, modemów, części zamiennych, po materiały marketingowe i wyposażenie salonów.

W magazynie centralnym w Ołtarzewie, zespół pracowników CEVA Logistics zapewnia kompleksową obsługę logistyczną, transport, obsługę zwrotów i zamówień awaryjnych dla partnerów technicznych, a także wyspecjalizowane usługi o wartości dodanej. Należy do nich kitting, pakowanie, testowanie, obsługa reklamacji oraz odnowa urządzeń.

Piotr Wichrowski, Operations Contract Management Head, CEVA Logistics, podkreśla: „Piętnaście lat współpracy z Orange Polska pokazuje nam jak ważna jest umiejętność budowania relacji z klientem dla wspólnych doświadczeń, rozwoju i utrzymania pozycji na rynku. Tak długotrwała współpraca musi opierać się na wysokiej jakości obsługi, wyspecjalizowanym i doświadczonym w obsłudze branży telekomunikacyjnej zespole, otwartym na nowe pomysły i potrzeby. Cieszymy się, że wspólnie z naszym klientem możemy rozwijać dalej tę współpracę i osiągać kolejne cele”.

Automatyzacja zwiększa efektywność

W zarządzanych lokalizacjach CEVA stawia na wykorzystanie innowacyjnych technologii i wdrażanie najnowocześniejszych rozwiązań z zakresu automatyzacji procesów. Ich celem jest zwiększenie efektywności i wydajności obsługi magazynowej a także, co ma kluczowe znaczenie, skracanie czasu realizacji dostaw. Jednym z przykładów jest zautomatyzowany system kompletacji zamówień. Opiera się na wykorzystaniu przenośników rolkowo-taśmowych z automatycznym układem transportu kontenerów do stref kompletacji, wagi dynamicznej, która weryfikuje poprawność zamówienia oraz skanera umożliwiającego sortowanie przesyłek dla różnych firm kurierskich.

Wspólnie dla zrównoważonego rozwoju i środowiska

CEVA Logistics i Orange Polska przykładają dużą wagę i wspólnie wdrażają proekologiczne rozwiązania i standardy, tak aby w jak największym stopniu zminimalizować wpływ łańcucha dostaw na środowisko.

W magazynie w Ołtarzewie, z inicjatywy Orange, wdrożono całkowicie elektroniczny obieg dokumentów magazynowych. Jak wynika z wyliczeń Orange, przyniesie to oszczędność na poziomie ok. 600 tys. kartek papieru rocznie, co jest równoznaczne z zachowaniem 102 drzew. CEVA wdrożyła także projekt ekologicznych pudełek kartonowych do wysyłki, niewymagających foliowania i dołączanych dokumentów. Ich zastosowanie przekłada się na roczne oszczędności ok. 4 ton folii i ok. 120 kWh energii elektrycznej co nam daje redukcję ilości emisji CO2 - 3,364 tony dla folii oraz 79 kg dla energii elektrycznej.

W Ołtarzewie zamontowano również praso-kontenery, czyli pojemniki, które przygotowują do recyklingu odpady tekturowe i foliowe. Warto też wspomnieć o rozwiązaniach ograniczających zużycie energii elektrycznej, tj.  inteligentny system oświetlenia LED z czujnikami ruchu albo wykorzystanie kurtyn paskowych w dokach przeładunkowych, co zapewnia dodatkową izolację termiczną i obniża koszty ogrzewania.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Telekomunikacja Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie
2025-06-16 | 06:00

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska po raz kolejny potwierdził, że poziom pola elektromagnetycznego (PEM) w środowisku jest bezpieczny we wszystkich regionach kraju. Wyniki
Telekomunikacja Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.