Emitel partnerem technologicznym Mistrzostw Świata w SUP
W dniach 7-11 września w Gdyni, po raz pierwszy w Polsce, odbyły się Mistrzostwa Świata w SUP (stand up paddle), czyli w wiosłowaniu na stojąco, organizowane przez Polski Związek Kajakowy we współpracy ze Związkiem Sportowym SUP oraz Międzynarodową Federacją Kajakową (ICF). Fani SUP, jednego z najbardziej rozwojowych sportów wodnych w Polsce, którzy nie mogli być w tym czasie w Gdyni, mieli możliwość śledzenia na żywo przebiegu zawodów dzięki streamingowi.
Usługi niezbędne dla prowadzenia streamingu zapewniła firma Emitel, która była partnerem technologicznym tego wydarzenia i udostępniła swoje rozwiązania technologiczne organizatorom. Ponad 500 zawodników z 45 krajów walczyło w trzech konkurencjach (sprint, bieg techniczny, długi dystans) w ramach czterech kategorii wiekowych (juniorzy, open, master 40+, master 50+).
Przez całe Mistrzostwa Świata Emitel zapewnił organizatorom na plaży w Gdyni dostęp do Internetu symetrycznego z najwyższym dostępnym SLA (Service Level Agreement) oraz dostęp do sieci WiFi dla uczestników, sędziów i mediów. Szczególnie ważne dla wszystkich zainteresowanych śledzeniem zmagań zawodników było umożliwienie organizatorom i mediom pewnego łącza do streamingu wydarzenia, dzięki czemu oglądanie zawodów mogło odbywać się płynnie i bez zakłóceń. Streaming na żywo był dostępny na stronie https://www.canoeicf.com/ i na YT: https://www.youtube.com/watch?v=c-JZuJZm9yc. Ze względu na skalę wydarzenia Emitel zapewnił także obecność i wsparcie inżyniera na miejscu imprezy. Takie działanie na rzecz promocji sportu wpisuje się w strategię ESG Emitel S.A.
– SUP to nowa dyscyplina w naszym kraju, można powiedzieć, że dopiero raczkuje. Dlatego tak ważne dla promocji tej dyscypliny były Mistrzostwa Świata w Gdyni. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu wsparciu i rozwiązaniom technologicznym, tą dyscypliną zainteresuje się wiele osób w Polsce, szczególnie tych najmłodszych, dzięki czemu z każdym rokiem będzie mogła rosnąć liczba medalistów z naszego kraju – powiedział odpowiedzialny za wdrożenie Jarosław Kroc, Key Account Manager w Emitel S.A.
Spółka Emitel S.A. to największy operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej w Polsce. Od ponad 50 lat dzięki Emitel sygnały telewizji i radia mogą być odbierane we wszystkich polskich domach. Oprócz usług dla nadawców telewizyjnych i radiowych, Emitel oferuje infrastrukturę wysokościową dla operatorów telefonii komórkowej, projektuje i instaluje nowoczesne systemy łączności bezprzewodowej, uczestniczy w budowie inteligentnych miast i włącza się w prace nad przygotowaniem do budowy sieci 5G w Polsce.

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.