Emitel partnerem technologicznym Mistrzostw Świata w SUP
W dniach 7-11 września w Gdyni, po raz pierwszy w Polsce, odbyły się Mistrzostwa Świata w SUP (stand up paddle), czyli w wiosłowaniu na stojąco, organizowane przez Polski Związek Kajakowy we współpracy ze Związkiem Sportowym SUP oraz Międzynarodową Federacją Kajakową (ICF). Fani SUP, jednego z najbardziej rozwojowych sportów wodnych w Polsce, którzy nie mogli być w tym czasie w Gdyni, mieli możliwość śledzenia na żywo przebiegu zawodów dzięki streamingowi.
Usługi niezbędne dla prowadzenia streamingu zapewniła firma Emitel, która była partnerem technologicznym tego wydarzenia i udostępniła swoje rozwiązania technologiczne organizatorom. Ponad 500 zawodników z 45 krajów walczyło w trzech konkurencjach (sprint, bieg techniczny, długi dystans) w ramach czterech kategorii wiekowych (juniorzy, open, master 40+, master 50+).
Przez całe Mistrzostwa Świata Emitel zapewnił organizatorom na plaży w Gdyni dostęp do Internetu symetrycznego z najwyższym dostępnym SLA (Service Level Agreement) oraz dostęp do sieci WiFi dla uczestników, sędziów i mediów. Szczególnie ważne dla wszystkich zainteresowanych śledzeniem zmagań zawodników było umożliwienie organizatorom i mediom pewnego łącza do streamingu wydarzenia, dzięki czemu oglądanie zawodów mogło odbywać się płynnie i bez zakłóceń. Streaming na żywo był dostępny na stronie https://www.canoeicf.com/ i na YT: https://www.youtube.com/watch?v=c-JZuJZm9yc. Ze względu na skalę wydarzenia Emitel zapewnił także obecność i wsparcie inżyniera na miejscu imprezy. Takie działanie na rzecz promocji sportu wpisuje się w strategię ESG Emitel S.A.
– SUP to nowa dyscyplina w naszym kraju, można powiedzieć, że dopiero raczkuje. Dlatego tak ważne dla promocji tej dyscypliny były Mistrzostwa Świata w Gdyni. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu wsparciu i rozwiązaniom technologicznym, tą dyscypliną zainteresuje się wiele osób w Polsce, szczególnie tych najmłodszych, dzięki czemu z każdym rokiem będzie mogła rosnąć liczba medalistów z naszego kraju – powiedział odpowiedzialny za wdrożenie Jarosław Kroc, Key Account Manager w Emitel S.A.
Spółka Emitel S.A. to największy operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej w Polsce. Od ponad 50 lat dzięki Emitel sygnały telewizji i radia mogą być odbierane we wszystkich polskich domach. Oprócz usług dla nadawców telewizyjnych i radiowych, Emitel oferuje infrastrukturę wysokościową dla operatorów telefonii komórkowej, projektuje i instaluje nowoczesne systemy łączności bezprzewodowej, uczestniczy w budowie inteligentnych miast i włącza się w prace nad przygotowaniem do budowy sieci 5G w Polsce.

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.