Komunikaty PR

Hosting pod choinkę, czyli promocja 3 za 1 od Kru.pl

2020-12-08  |  10:05
Biuro prasowe
Kontakt
Materiał prasowy
Symetria PR

Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr

Grudzień to czas prezentów. Dlaczego więc nie dać jakiegoś również własnej firmie? Zwłaszcza takiego, który posłuży na pewno dłużej niż niejeden świąteczny – czasem średnio trafiony – podarunek. Co wybrać? Z okazji mikołajek firma Kru.pl przygotowała promocję na hosting, z której będzie można skorzystać od 6 do 31 grudnia 2020 roku. 

Dobiegający końca rok 2020 dla wielu przedsiębiorców był dość trudny. Skłonił jednak też firmy do pomagania sobie nawzajem i organizowania różnorodnych promocji. Jedną z nich przygotowało Kru.pl.

- Okres świąteczny to dobry czas, aby podsumować ostatnie miesiące i zacząć coś od nowa. Także w biznesie. To dlatego właśnie teraz ruszamy z naszą promocyjną ofertą. Chcemy pomóc przedsiębiorcom w rozwoju ich firm, a także wspierać zupełnie nowe przedsięwzięcia, których na pewno będzie coraz więcej, bo zmienia się rynek i potrzeby konsumentów. Zależy nam na tym, aby hosting niezbędny przecież dziś w prowadzeniu biznesu nie był dla nich obciążeniem. Promocyjna cena, którą proponujemy, pomoże firmom trochę zaoszczędzić w ciągu najbliższych trzech lat – wyjaśnia Niko Bałazy, CEO marki Kru.pl.

Oferta 3 za 1 kierowana jest do przedsiębiorców. Jej zasady są jasne i klarowne – użytkownicy płacą tylko za rok, a w zamian dostają 3 lata hostingu w wybranym przez siebie pakiecie. Wystarczy, że zarejestrują konto w panelu klienta na stronie Kru.pl oraz zamówią pakiet, który ich interesuje. Co ważne, nie trzeba pamiętać o odnowieniu usługi, bowiem zachowuje ona ciągłość oraz stałą, okazyjną cenę. 

Promocja dotyczy wszystkich planów hostingowych oferowanych przez Kru.pl. Klienci biznesowi mają do dyspozycji 3 pakiety: Cloud Start, Cloud Medium oraz Cloud Premium. Każdy z nich ma inną pojemność – użytkownicy mają więc do wyboru od 30 do nawet 100 GB. 

- Klienci mogą posługiwać się nielimitowaną liczbą domen i skorzystać z bezpłatnego certyfikatu SSL. W skład pakietów wchodzą również autoinstalatory takich aplikacji jak Joomla!, PrestaShop czy Magento – dodaje Niko Bałazy.

Ciekawą opcją są również plany hostingowe dla WordPressa, czyli WordPress Start, WordPress Medium i WordPress Premium. Ich pojemności rozpoczynają się od 25 GB i mogą sięgać nawet 100 GB. W ramach każdego pakietu użytkownicy dostają także nielimitowany transfer oraz nieograniczoną niczym liczbę instalacji WordPress. Co ważne, w ramach promocji do każdego z pakietów, zarówno biznesowych, jak i przystosowanych do WordPressa, rejestracja domeny pl lub eu jest bezpłatna. Sam hosting będzie uruchamiany na 3 lata w kwotach podanych na stronie jako koszty roczne.

Kru.pl jest częścią grupy ITH, działającej na rynku od 2019 roku. Spółka świadczy usługi związane z hostingiem oraz utrzymaniem domen. Stale stara się dbać o jak najlepsze wsparcie klientów zarówno przed, jak i po sprzedaży pakietów, a także rozwijać własny model usług. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Symetria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,
Telekomunikacja PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile
2024-09-23 | 13:30

PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile

PragmaGO przeprowadziła migrację infrastruktury IT do T-Mobile. To działanie, dzięki któremu Spółka będzie mogła bez przeszkód kontynuować rozwój usług
Telekomunikacja Jak miasta inwestują w zieloną komunikację? Przegląd rozwiązań
2024-09-17 | 01:00

Jak miasta inwestują w zieloną komunikację? Przegląd rozwiązań

Jak podaje Europejska Agencja Środowiska, 1/4 całkowitej emisji CO2 w Unii Europejskiej w 2019 roku pochodziła z sektora transportu, z czego niemal 72% – z transportu drogowego. Zgodnie z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.