Komunikaty PR

Infinix rozpoczyna sprzedaż w Polsce. Smartfony z serii HOT już dostępne

2022-08-12  |  14:02
Biuro prasowe

Infinix Mobile rozpoczyna swoją ekspansję w Europie, debiutując  na rynkach polskim rumuńskim oraz czeskim, wprowadzając pierwsze modele ze swojego portfolio. W sprzedaży są już smartfony, m.in. z serii HOT. Wyróżniają  się oryginalnym designem, wydajnymi podzespołami, pojemną baterią i dobrymi aparatami fotograficznymi. Premierowe modele HOT 11S NFC i HOT 11 są dostępne w cenie od 899 złotych w zależności od modelu oraz pamięci. Smartfony można kupić w największych sieciach sprzedaży.

Użytkownicy, zwłaszcza ci młodzi, szukają coraz bardziej wydajnych, a jednocześnie przystępnych cenowo urządzeń mobilnych. Ten trend zamierza wykorzystać w Polsce Infinix. Obecnie skupiamy się na  smartfonach z serii HOT, których atutami są pojemna bateria czy dobrej jakości aparat fotograficzny. Równocześnie to nie koniec nowości z naszej strony, w najbliższym czasie pojawią się w naszej ofercie kolejne modele, przeznaczone dla  innych segmentów rynku - mówi Ryszard Lindner, Country Manager na Polskę i Kraje Bałtyckie w Infinix Mobile.

W ramach serii HOT w Polsce są dostępne 3 modele: HOT 12i, HOT 11 i HOT 11S NFC w różnych wariantach pamięci. Wszystkie telefony Inifinix są wyposażone w gniazdko słuchawkowe. W aktualnej ofercie jest również model Smart 6 HD.

 

Ceny i dostępność w Polsce

Model HOT 11S NFC można kupić w cenie od 949 zł, w zależności od pamięci. Nowe smartfony zostały wyposażone w aparaty zaprojektowane z myślą o robieniu świetnej jakości zdjęć w różnych warunkach oświetleniowych, również wieczorem i w nocy.

Model ten został wyposażony w procesor MediaTek Helio G88 oraz wyjątkowo duży w swojej kategorii, 6,78-calowy wyświetlacz FHD+, wykonany w technologii IPS z częstotliwością odświeżania 90 Hz. Z kolei pojemna bateria 5000 mAh z funkcją szybkiego ładowania 18W pozwala zwiększyć poziom naładowania baterii o 50 proc. w 50 minut. Smartfon działa w oparciu o system operacyjny XOS 7,6, stworzony przez Infinix na bazie Androdia. Moduł NFC daje możliwość płatności zbliżeniowych.

 

Specyfikacja HOT 11S NFC:

  • Procesor MediaTek Helio G88
  • Wyświetlacz 6,78 cala, FHD+, 90Hz (typu punch-hole)
  • USB-C ze wsparciem dla Super Charge 18W
  • Potrójny aparat 50 MP F 1.6
  • Podwójne głośniki DTS (podwójne głośniki stereo)
  • Bateria o pojemności 5000 mAh z technologią Power Marathon
  • XOS 7,6
  • NFC
  • LTE Cat. 4
  • gniazdo słuchawkowe

Z kolei model HOT 11 wyróżnia wyjątkowo pojemna bateria 6000 mAh oraz duży w swojej kategorii ekran o przekątnej 6,82 cala. Za HOT 11 zapłacimy od 899 zł w zależności od pamięci.

Twórcy nowych smartfonów położyli duży nacisk na design dopasowany do młodych ludzi. Obecnie modele HOT 11S NFC i HOT 11 są dostępne w kolorze Polar Black. Oprócz tego model HOT 11S NFC jest  dostępny w kolorze Green Wave, a HOT 11 w Turquosie Cyan i Exploratory Blue. Model HOT 12i można kupić w wariantach kolorystycznych Horizon Blue oraz Racing Black, a Smart 6 HD w Force Black.

 

Wysoka jakość fotografii i aplikacja WeZone

Zarówno HOT 11S NFC jak i HOT 11 posiadają potrójny obiektyw 50 MP z szeroką przysłoną F1.6. Z przodu jednego i drugiego modelu umieszczono szerokokątny aparat 8 MP do zdjęć typu selfie, który współpracuje z podwójną diodą oświetleniową do zdjęć wieczorem i w nocy. Oba modele są wyposażone w aplikację WeZone, która pozwala posiadaczom smartfonów Infinix grać w wieloosobowe gry bez dostępu do sieci - zastosowane do tego celu rozwiązanie wykorzystuje hotspot.

 

Duża pojemność i szybkie ładowanie baterii

Wydajna bateria smartfonów umożliwia długą pracę i szybkie ładowanie. Zastosowana w nich technologia Power Marathon pozwala na 25 proc. dłuższą pracę baterii w trybie awaryjnym, czyli dodatkowe 2 godziny połączeń przy 5 proc. zużyciu mocy baterii, zwiększając w ten sposób komfort i bezpieczeństwo użytkowników.

 

Najnowocześniejsze technologie w Inifnix

Produkty Infinix wyposażone są w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, m.in. szybkie ładowanie, wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości czy zaawansowane aparaty wyposażone w AI. Marka rozwija technologię superszybkiego ładowania i w drugiej połowie roku planuje zaprezentować technologię 180W Thunder Charge, która pozwoli naładować baterię o pojemności 4500 mAh do 50 proc. w zaledwie 4 minuty.

Infinix debiutuje obecnie ze swoimi produktami na rynkach polskim, czeskim oraz rumuńskim.

Obsługę serwisową urządzeń Infinix w Polsce zapewnia S.B.E. Polska, polsko-francuska firma operująca na rynku serwisowym urządzeń GSM od 23 lat. Współpracuje z wiodącymi producentami telefonów i elektroniki użytkowej.

 

Smartfony marki Infinix są już dostępne w największych sieciach sprzedaży:

Allegro - Strefa Marki

Euro RTV AGD

Komputronik

Media Expert

Neonet

TECHWISH

x-kom

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów Biuro prasowe
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telekomunikacja Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów
2024-12-27 | 10:00

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych nie idzie w parze z chęcią do płacenia za te
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.