Komunikaty PR

Infinix rozpoczyna sprzedaż w Polsce. Smartfony z serii HOT już dostępne

2022-08-12  |  14:02
Biuro prasowe

Infinix Mobile rozpoczyna swoją ekspansję w Europie, debiutując  na rynkach polskim rumuńskim oraz czeskim, wprowadzając pierwsze modele ze swojego portfolio. W sprzedaży są już smartfony, m.in. z serii HOT. Wyróżniają  się oryginalnym designem, wydajnymi podzespołami, pojemną baterią i dobrymi aparatami fotograficznymi. Premierowe modele HOT 11S NFC i HOT 11 są dostępne w cenie od 899 złotych w zależności od modelu oraz pamięci. Smartfony można kupić w największych sieciach sprzedaży.

Użytkownicy, zwłaszcza ci młodzi, szukają coraz bardziej wydajnych, a jednocześnie przystępnych cenowo urządzeń mobilnych. Ten trend zamierza wykorzystać w Polsce Infinix. Obecnie skupiamy się na  smartfonach z serii HOT, których atutami są pojemna bateria czy dobrej jakości aparat fotograficzny. Równocześnie to nie koniec nowości z naszej strony, w najbliższym czasie pojawią się w naszej ofercie kolejne modele, przeznaczone dla  innych segmentów rynku - mówi Ryszard Lindner, Country Manager na Polskę i Kraje Bałtyckie w Infinix Mobile.

W ramach serii HOT w Polsce są dostępne 3 modele: HOT 12i, HOT 11 i HOT 11S NFC w różnych wariantach pamięci. Wszystkie telefony Inifinix są wyposażone w gniazdko słuchawkowe. W aktualnej ofercie jest również model Smart 6 HD.

 

Ceny i dostępność w Polsce

Model HOT 11S NFC można kupić w cenie od 949 zł, w zależności od pamięci. Nowe smartfony zostały wyposażone w aparaty zaprojektowane z myślą o robieniu świetnej jakości zdjęć w różnych warunkach oświetleniowych, również wieczorem i w nocy.

Model ten został wyposażony w procesor MediaTek Helio G88 oraz wyjątkowo duży w swojej kategorii, 6,78-calowy wyświetlacz FHD+, wykonany w technologii IPS z częstotliwością odświeżania 90 Hz. Z kolei pojemna bateria 5000 mAh z funkcją szybkiego ładowania 18W pozwala zwiększyć poziom naładowania baterii o 50 proc. w 50 minut. Smartfon działa w oparciu o system operacyjny XOS 7,6, stworzony przez Infinix na bazie Androdia. Moduł NFC daje możliwość płatności zbliżeniowych.

 

Specyfikacja HOT 11S NFC:

  • Procesor MediaTek Helio G88
  • Wyświetlacz 6,78 cala, FHD+, 90Hz (typu punch-hole)
  • USB-C ze wsparciem dla Super Charge 18W
  • Potrójny aparat 50 MP F 1.6
  • Podwójne głośniki DTS (podwójne głośniki stereo)
  • Bateria o pojemności 5000 mAh z technologią Power Marathon
  • XOS 7,6
  • NFC
  • LTE Cat. 4
  • gniazdo słuchawkowe

Z kolei model HOT 11 wyróżnia wyjątkowo pojemna bateria 6000 mAh oraz duży w swojej kategorii ekran o przekątnej 6,82 cala. Za HOT 11 zapłacimy od 899 zł w zależności od pamięci.

Twórcy nowych smartfonów położyli duży nacisk na design dopasowany do młodych ludzi. Obecnie modele HOT 11S NFC i HOT 11 są dostępne w kolorze Polar Black. Oprócz tego model HOT 11S NFC jest  dostępny w kolorze Green Wave, a HOT 11 w Turquosie Cyan i Exploratory Blue. Model HOT 12i można kupić w wariantach kolorystycznych Horizon Blue oraz Racing Black, a Smart 6 HD w Force Black.

 

Wysoka jakość fotografii i aplikacja WeZone

Zarówno HOT 11S NFC jak i HOT 11 posiadają potrójny obiektyw 50 MP z szeroką przysłoną F1.6. Z przodu jednego i drugiego modelu umieszczono szerokokątny aparat 8 MP do zdjęć typu selfie, który współpracuje z podwójną diodą oświetleniową do zdjęć wieczorem i w nocy. Oba modele są wyposażone w aplikację WeZone, która pozwala posiadaczom smartfonów Infinix grać w wieloosobowe gry bez dostępu do sieci - zastosowane do tego celu rozwiązanie wykorzystuje hotspot.

 

Duża pojemność i szybkie ładowanie baterii

Wydajna bateria smartfonów umożliwia długą pracę i szybkie ładowanie. Zastosowana w nich technologia Power Marathon pozwala na 25 proc. dłuższą pracę baterii w trybie awaryjnym, czyli dodatkowe 2 godziny połączeń przy 5 proc. zużyciu mocy baterii, zwiększając w ten sposób komfort i bezpieczeństwo użytkowników.

 

Najnowocześniejsze technologie w Inifnix

Produkty Infinix wyposażone są w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, m.in. szybkie ładowanie, wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości czy zaawansowane aparaty wyposażone w AI. Marka rozwija technologię superszybkiego ładowania i w drugiej połowie roku planuje zaprezentować technologię 180W Thunder Charge, która pozwoli naładować baterię o pojemności 4500 mAh do 50 proc. w zaledwie 4 minuty.

Infinix debiutuje obecnie ze swoimi produktami na rynkach polskim, czeskim oraz rumuńskim.

Obsługę serwisową urządzeń Infinix w Polsce zapewnia S.B.E. Polska, polsko-francuska firma operująca na rynku serwisowym urządzeń GSM od 23 lat. Współpracuje z wiodącymi producentami telefonów i elektroniki użytkowej.

 

Smartfony marki Infinix są już dostępne w największych sieciach sprzedaży:

Allegro - Strefa Marki

Euro RTV AGD

Komputronik

Media Expert

Neonet

TECHWISH

x-kom

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Sony o technologiach chmurowych! Biuro prasowe
2024-03-28 | 10:30

Sony o technologiach chmurowych!

Cloudsourcing Storytelling to cykl podcastów przygotowany przez Sony. W każdym odcinku eksperci i twórcy rozmawiają o tym jak wykorzystać technologie chmurowe do szybszej i
Telekomunikacja Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G
2024-03-27 | 01:00

Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G

STARTUJE PIERWSZA W POLSCE AKADEMIA 5G Akademia 5G to pierwszy w Polsce kompleksowy cykl edukacyjny poświęcony automatyzacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem technologii 5G. To
Telekomunikacja Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem
2024-03-14 | 09:00

Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem

220 milionów kroków wystarcza by trzykrotnie okrążyć ziemię. Właśnie taki dystans w 2023 roku przemierzyli pracownicy firmy Nexera, którzy od kilku lat, w ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.