Infobip globalnym liderem w kategorii SMS A2P
Infobip, światowy lider w rozwiązaniach omnichannel, kolejny rok z rzędu został uznany w raporcie ROCCO za najlepszego dostawcę SMS dla operatorów komórkowych oraz przedsiębiorstw. W ankiecie na podstawie której ustalono wyniki rankingu wzięło udział 353 operatorów telefonii komórkowej i 315 przedsiębiorstw z całego świata. Badane firmy były proszone o ocenę wydajności dostawców w różnych kategoriach - od wiedzy technicznej i obsługi klienta po postrzeganie marki oraz konkurencyjność.
Wyróżnienie dotyczy rozwiązania działającego w modelu application-to-person (A2P), pozostającego wciąż najszybszym rozwiązaniem dla dystrybucji powiadomień i komunikatów generowanych przez systemy informatyczne i aplikacje. Ponadto Infobip znalazł się w pierwszej dziesiątce rankingu ROCCO Innovator stworzonego na podstawie opinii operatorów telefonii komórkowej na temat innowacyjności dostawców na rynku usług roamingowych, komunikacyjnych i połączeń wzajemnych.
Ankiety ROCCO Research, przeprowadzane są od 2012 r. przez niezależną firmę badawczo-konsultingową starającą się odwzorować kształt rynku telekomunikacyjnego w dwóch kluczowych obszarach: hurtowej sprzedaży telekomunikacyjnej oraz zaangażowania
i komunikacji z klientami.
– „Bardzo się cieszymy, że jesteśmy najlepiej ocenianym dostawcą SMS A2P zarówno
w ankietach operatorów, jak i przedsiębiorstw. Staramy się zapewnić naszym partnerom
i klientom najlepsze technologie komunikacji mobilnej i pielęgnować ekosystem, który jest korzystny dla wszystkich interesariuszy. Uzyskane wyniki zachęcają nas do stałych postępów i wdrażania innowacji, aby stale oferować najlepsze rozwiązania operatorom i markom na całym świecie. Dążymy do konsekwentnego umacniania naszej czołowej pozycji
w rozwiązaniach omnichannel. Trzeci rok z rzędu z nr 1 w rankingu ROCCO Research potwierdza skuteczność obranej strategii” – komentuje Magdalena Dudek, Senior Sales Manager z Infobip.
Infobip to globalna firma, umożliwiajaca firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip integruje w ramach jednej platformy szereg kanałów komunikacyjnych, których firma może używać do kontaktu z klientem końcowym.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 600 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.