Infobip pomaga operatorom w walce z SMS-owym spamem
Infobip, światowy lider w rozwiązaniach omnichannel, dzięki usłudze sGate SMS Firewall zapewnia operatorom komórkowym szczegółową analizę przychodzących wiadomości SMS oraz zapobiega dostarczaniu spamu do ich abonentów . Rozwiązanie cieszy się uznaniem operatorów na całym świecie - sGate SMS Firewall otrzymał ogólną ocenę 4,37 na 5 w tegorocznej ankiecie ROCCO SMS Firewall przeprowadzonej wśród 131 operatorów z 92 krajów, trzeci raz z rzędu kwalifikując się do grupy najwyżej ocenianych rozwiązań z grupy security.
sGate SMS Firewall zapewnia operatorom komórkowym szczegółową analizę przychodzącego ruchu SMS-owego, pozwalając na identyfikację podejrzanych wiadomości i zapobiega dostarczaniu spamu do urządzeń klientów. Rozwiązanie daje również operatorom możliwość kontrolowania i blokowania niewłaściwie obciążanych wiadomości oraz optymializacji przychodów z komunikacji aplikacyjnej, z której korzystają firmy i instytucje.
„Nasze rozwiązanie pomaga w zapewnieniu bezpiecznego ekosystemu dla przesyłania wiadomości aplikacyjnych SMS i jest na tyle skuteczne, że po raz kolejny zyskało uznanie operatorów z różnych zakątków świata i zakwalifikowało się do grupy najlepiej ocenianych usług w swojej kategorii. sGate SMS Firewall to dla nich nie tylko doskonałe narzedzie analityczne, ale i korzyści płynące z monetyzacji oraz szansa na znaczne poprawienie komfortu i bezpieczeństwa korzystania z usług dla użytkowników telefonów komórkowych. Ostatnio takie rozwiązanie wprowadziliśmy dla indonezyjskiego operatora Indosat Ooredoo, który ma bazę ponad 60 milionów abonentów. Nasza usługa była kluczowym elementem realizacji strategii Ooredoo, który dynamicznie rozwija rozwiązania aplikacyjne B2B - jedno z głównych żródeł ich wzrostu” – uważa Magdalena Dudek, Senior Sales Manager z Infobip.
Infobip to globalna firma, umożliwiajaca firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip integruje w ramach jednej platformy szereg kanałów komunikacyjnych, których firma może używac do kontaktu z klientem końcowym.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 600 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.