Infobip pomaga operatorom w walce z SMS-owym spamem
Infobip, światowy lider w rozwiązaniach omnichannel, dzięki usłudze sGate SMS Firewall zapewnia operatorom komórkowym szczegółową analizę przychodzących wiadomości SMS oraz zapobiega dostarczaniu spamu do ich abonentów . Rozwiązanie cieszy się uznaniem operatorów na całym świecie - sGate SMS Firewall otrzymał ogólną ocenę 4,37 na 5 w tegorocznej ankiecie ROCCO SMS Firewall przeprowadzonej wśród 131 operatorów z 92 krajów, trzeci raz z rzędu kwalifikując się do grupy najwyżej ocenianych rozwiązań z grupy security.
sGate SMS Firewall zapewnia operatorom komórkowym szczegółową analizę przychodzącego ruchu SMS-owego, pozwalając na identyfikację podejrzanych wiadomości i zapobiega dostarczaniu spamu do urządzeń klientów. Rozwiązanie daje również operatorom możliwość kontrolowania i blokowania niewłaściwie obciążanych wiadomości oraz optymializacji przychodów z komunikacji aplikacyjnej, z której korzystają firmy i instytucje.
„Nasze rozwiązanie pomaga w zapewnieniu bezpiecznego ekosystemu dla przesyłania wiadomości aplikacyjnych SMS i jest na tyle skuteczne, że po raz kolejny zyskało uznanie operatorów z różnych zakątków świata i zakwalifikowało się do grupy najlepiej ocenianych usług w swojej kategorii. sGate SMS Firewall to dla nich nie tylko doskonałe narzedzie analityczne, ale i korzyści płynące z monetyzacji oraz szansa na znaczne poprawienie komfortu i bezpieczeństwa korzystania z usług dla użytkowników telefonów komórkowych. Ostatnio takie rozwiązanie wprowadziliśmy dla indonezyjskiego operatora Indosat Ooredoo, który ma bazę ponad 60 milionów abonentów. Nasza usługa była kluczowym elementem realizacji strategii Ooredoo, który dynamicznie rozwija rozwiązania aplikacyjne B2B - jedno z głównych żródeł ich wzrostu” – uważa Magdalena Dudek, Senior Sales Manager z Infobip.
Infobip to globalna firma, umożliwiajaca firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip integruje w ramach jednej platformy szereg kanałów komunikacyjnych, których firma może używac do kontaktu z klientem końcowym.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 600 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.