Infobip uznany za lidera w raporcie IDC
Infobip, specjalizujący się w komunikacji omnichannel w chmurze, został uznany za lidera w raporcie IDC MarketScape: Worldwide Communications Platform-as-a-Service (CPaaS) 2021 Vendor Assessment.
„To pierwszy raz, kiedy Infobip pojawił się w raporcie porównawczym IDC MarketScape. Określenie mianem lidera podczas debiutu wiele dla nas znaczy. Jest to świadectwo ciężkiej pracy naszych utalentowanych zespołów odopowiedzialnych za rozwiązania i inżynierów. CPaaS stał się jednym z najcenniejszych narzędzi w środowisku biznesowym i w konsekwencji jednym z najbardziej perspektywicznych i rozwojowych obszarów. Od początku swojej działalności Infobip koncentruje się na wyprzedzaniu rynkowych trendów i rozszerzaniu oferty tak aby zapewnić klientom dostęp do rozwiązań potrzebnych zarówno dzisiaj jak i w przyszłości” – wyjaśnia Adrian Benić, wiceprezes ds. produktu w Infobip.
IDC MarketScape ocenia dostawców na rynku CPaaS, którzy różnią się skalą i zakresem, ale na przestrzeni lat są innowatorami i pomogli w rozwoju tego obszaru. Raport uwzględnia różnorodność ofert, wielkość i wzrost przychodów, a także możliwości w zakresie zapewnienia platformy dla programistów, niezależnych dostawców oprogramowania i korporacji.
Głównym celem jest zbadanie zdolności platform do ułatwiania szybkiego rozwoju usług komunikacyjnych, które są zarówno łatwe do utworzenia, jak i skalowalne. Platformy te ułatwiają komunikację głosową i komunikację opartą na API, umożliwiając tworzenie spersonalizowanych i efektywnych kosztowo aplikacji chmurowych.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.