Infobip uznany za lidera w raporcie IDC
Infobip, specjalizujący się w komunikacji omnichannel w chmurze, został uznany za lidera w raporcie IDC MarketScape: Worldwide Communications Platform-as-a-Service (CPaaS) 2021 Vendor Assessment.
„To pierwszy raz, kiedy Infobip pojawił się w raporcie porównawczym IDC MarketScape. Określenie mianem lidera podczas debiutu wiele dla nas znaczy. Jest to świadectwo ciężkiej pracy naszych utalentowanych zespołów odopowiedzialnych za rozwiązania i inżynierów. CPaaS stał się jednym z najcenniejszych narzędzi w środowisku biznesowym i w konsekwencji jednym z najbardziej perspektywicznych i rozwojowych obszarów. Od początku swojej działalności Infobip koncentruje się na wyprzedzaniu rynkowych trendów i rozszerzaniu oferty tak aby zapewnić klientom dostęp do rozwiązań potrzebnych zarówno dzisiaj jak i w przyszłości” – wyjaśnia Adrian Benić, wiceprezes ds. produktu w Infobip.
IDC MarketScape ocenia dostawców na rynku CPaaS, którzy różnią się skalą i zakresem, ale na przestrzeni lat są innowatorami i pomogli w rozwoju tego obszaru. Raport uwzględnia różnorodność ofert, wielkość i wzrost przychodów, a także możliwości w zakresie zapewnienia platformy dla programistów, niezależnych dostawców oprogramowania i korporacji.
Głównym celem jest zbadanie zdolności platform do ułatwiania szybkiego rozwoju usług komunikacyjnych, które są zarówno łatwe do utworzenia, jak i skalowalne. Platformy te ułatwiają komunikację głosową i komunikację opartą na API, umożliwiając tworzenie spersonalizowanych i efektywnych kosztowo aplikacji chmurowych.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.