Infobip uznany za lidera w raporcie IDC
Infobip, specjalizujący się w komunikacji omnichannel w chmurze, został uznany za lidera w raporcie IDC MarketScape: Worldwide Communications Platform-as-a-Service (CPaaS) 2021 Vendor Assessment.
„To pierwszy raz, kiedy Infobip pojawił się w raporcie porównawczym IDC MarketScape. Określenie mianem lidera podczas debiutu wiele dla nas znaczy. Jest to świadectwo ciężkiej pracy naszych utalentowanych zespołów odopowiedzialnych za rozwiązania i inżynierów. CPaaS stał się jednym z najcenniejszych narzędzi w środowisku biznesowym i w konsekwencji jednym z najbardziej perspektywicznych i rozwojowych obszarów. Od początku swojej działalności Infobip koncentruje się na wyprzedzaniu rynkowych trendów i rozszerzaniu oferty tak aby zapewnić klientom dostęp do rozwiązań potrzebnych zarówno dzisiaj jak i w przyszłości” – wyjaśnia Adrian Benić, wiceprezes ds. produktu w Infobip.
IDC MarketScape ocenia dostawców na rynku CPaaS, którzy różnią się skalą i zakresem, ale na przestrzeni lat są innowatorami i pomogli w rozwoju tego obszaru. Raport uwzględnia różnorodność ofert, wielkość i wzrost przychodów, a także możliwości w zakresie zapewnienia platformy dla programistów, niezależnych dostawców oprogramowania i korporacji.
Głównym celem jest zbadanie zdolności platform do ułatwiania szybkiego rozwoju usług komunikacyjnych, które są zarówno łatwe do utworzenia, jak i skalowalne. Platformy te ułatwiają komunikację głosową i komunikację opartą na API, umożliwiając tworzenie spersonalizowanych i efektywnych kosztowo aplikacji chmurowych.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.