Infobip wprowadza ofertę CPaaS dla operatorów MVNO w Europie.
Infobip, jeden z globalnych liderów w zakresie komunikacji omnichannel w chmurze, włąsnie udostepnił operatorom wirtualnym (MVNO) pełną gamę rozwiązań CPaaS. Oferta ma na celu zapewnienie wszystkim dostawcom usług telekomunikacyjnych wyjątkowej obsługi klienta przy jednoczesnym znaczącym obniżeniu kosztów operacyjnych. W Polsce z ofert korzysta już NextMobile.
Dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu w pracy z branżą telekomunikacją, oferta przygotowana przez Infobip dla MVNO pomaga rozwiązać kluczowe problemy z którymi boryka się ten segment operatorów, takie jak zapewnienie całodobowej pomocy technicznej, możliwość komunikowania się z klientami na każdym etapie czy optymalizacja kosztów.
Wielu operatorów stoi w obliczu wzrostu liczby zapytań online ze względu na ograniczenie liczby operacji osobistych spowodowanych pandemią. Aby skutecznie zarządzać tym ruchem, firma Infobip oferuje operatorom wirtualnym szereg funkcji automatyzacji za pośrednictwem Conversations, rozwiązania do obsługi cyfrowego contact center w chmurze, które pozwala integrować komunikację z klientami poprzez najpopularniejsze kanały, a wraz z modułem Answers, służącym do budowy chatbotów, umożliwia firmom tworzenie, testowanie i wdrażanie sztucznej inteligencji i chatbotów opartych o słowa kluczowe i intencje. Operatorzy mogą korzystać z automatyzacji, aby odpowiadać na prostsze zapytania za pośrednictwem LiveChat, WhatsApp lub Facebook Messenger, na przykład żądania płatności, salda kont i zmiany taryf. Następnie w przypadku problemów z obsługą klienta, w których potrzebna jest bardziej złożona odpowiedź, rozwiązania firmy Infobip oferują skuteczne przełączenie z poziomu bota do agenta.
Dla operatorów MVNO udostępniono również Moments – kompleksowe rozwiązanie które w ramach jednej platformy integruje i automatyzuje komunikację poprzez kanały takie jak WhatsAPP, Viber, Facebook Messenger, ale też e-mail, SMS czy RCS, pozwalając na zaawansowaną personalizację kontaktu z klientem. Operatorzy MVNO, mogą korzystać z interfejsu samoobsługowego do wysyłania na czas spersonalizowanych promocji w największej dostępnej gamie programowalnych kanałów, co może np. znacznie pomóc w usprawnieniu procesu rejestracji online dla nowych klientów.
W Polsce z oferty Infobip zaczął już korzystać Next Mobile, koordynując wewnętrzną obsługę klienta za pośrednictwem jednej platformy, dzięki rozwiązaniu Conversations. Jest to szczególnie efektywne w przypadku, gdy MVNO zamierza przejść od obsługi wyłącznie głosowej do kanałów takich jak WhatsApp i Facebook Messenger, w których proces komunikacji można skutecznie zautomatyzować.
„Rozwiązanie Conversations firmy Infobip ma wszystko, czego potrzebujemy; jedna platforma do łatwego i wygodnego zarządzania każdym kanałem obsługi klienta. Daje nam również jaśniejszy obraz satysfakcji klienta, dzięki czemu możemy upewnić się na każdym etpaie, że doświadczenia klienta są tak pozytywne jak to tylko możliwe” – komentuje Rafał Kozłowski, Prezes Next Mobile.
„Obszar działania MVNO ma swoją specyfikę i wyzwania. Nasze rozwiązania odpowiadają bezpośrednio zarówno na stałe potrzeby operatorów MVNO, jak i krótkookresowe trendy wygenerowane np. okolicznościami pandemicznymi. Świadczy o tym dobre przyjęcie dedykowanej oferty w Europie i równie szybka reakcja ze strony operatorów działających w Polsce, czego dobrym przykładem jest wspólpraca z Next Mobile” – wyjaśnia Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip.
„MVNO wyróżniali się oferując konkurencyjne ceny oraz sprawność i elastyczność, aby sprostać specyficznym potrzebom rynków niszowych. Jednak oczekiwania klientów w zakresie obsługi rosną, a sama cena nie wystarcza już, aby się wyróżniać. Teraz MVNO muszą skupić się na dostarczaniu konkurencyjnej obsługi klienta, a także na przystępnej cenie. Zreszta jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, MVNO doskonale wiedzą, jak cenna i traktowana priorytetowo jest możliwość nawiązania skutecznej komunikacji. Ich oczekiwania względem obsługi klienta są takie same. Pragną bezproblemowego, dostpnęgo na żadanie rozwiązania i chcą mieć dostęp do potrzebnych usług na dowolnym kanale, z którego korzystają. Cieszymy się, że możemy współpracować z operatorami MVNO na całym świecie i dostarczać im rozwiązania, które pod względem możliwości nie tylko odpowiadają na ich bieżące potrzeby, ale znacznie je przewyższają – uważa Mijo Soldin, Dyrektor ds. Strategii i Partnerstw z Operatorami w Infobip.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 650 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.