Komunikaty PR

Infobip wprowadza ofertę CPaaS dla operatorów MVNO w Europie.

2021-05-28  |  11:00
Biuro prasowe

Infobip, jeden z globalnych liderów w zakresie komunikacji omnichannel w chmurze, włąsnie udostepnił operatorom wirtualnym (MVNO) pełną gamę rozwiązań CPaaS. Oferta ma na celu zapewnienie wszystkim dostawcom usług telekomunikacyjnych wyjątkowej obsługi klienta przy jednoczesnym znaczącym obniżeniu kosztów operacyjnych. W Polsce z ofert korzysta już NextMobile.

Dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu w pracy z branżą telekomunikacją, oferta przygotowana przez Infobip dla MVNO pomaga rozwiązać kluczowe problemy z którymi boryka się ten segment operatorów, takie jak zapewnienie całodobowej pomocy technicznej, możliwość komunikowania się z klientami na każdym etapie czy optymalizacja kosztów.

Wielu operatorów stoi w obliczu wzrostu liczby zapytań online ze względu na ograniczenie liczby operacji osobistych spowodowanych pandemią. Aby skutecznie zarządzać tym ruchem, firma Infobip oferuje operatorom wirtualnym szereg funkcji automatyzacji za pośrednictwem Conversations, rozwiązania do obsługi cyfrowego contact center w chmurze, które pozwala integrować komunikację z klientami poprzez najpopularniejsze kanały, a wraz z modułem Answers, służącym do budowy chatbotów, umożliwia firmom tworzenie, testowanie i wdrażanie sztucznej inteligencji i chatbotów opartych o słowa  kluczowe i intencje. Operatorzy mogą korzystać z automatyzacji, aby odpowiadać na prostsze zapytania za pośrednictwem LiveChat, WhatsApp lub Facebook Messenger, na przykład żądania płatności, salda kont i zmiany taryf. Następnie w przypadku problemów z obsługą klienta, w których potrzebna jest bardziej złożona odpowiedź, rozwiązania firmy Infobip oferują skuteczne przełączenie z poziomu bota do agenta.

Dla operatorów MVNO udostępniono również Moments – kompleksowe  rozwiązanie które w ramach jednej platformy integruje i automatyzuje komunikację poprzez kanały takie jak WhatsAPP, Viber, Facebook Messenger, ale też e-mail, SMS czy RCS, pozwalając na zaawansowaną personalizację kontaktu z klientem. Operatorzy MVNO,  mogą korzystać z interfejsu samoobsługowego do wysyłania na czas spersonalizowanych promocji w największej dostępnej gamie programowalnych kanałów, co może np. znacznie pomóc w usprawnieniu procesu rejestracji online dla nowych klientów.

W Polsce z oferty Infobip zaczął już korzystać Next Mobile, koordynując wewnętrzną obsługę klienta za pośrednictwem jednej platformy, dzięki rozwiązaniu Conversations. Jest to szczególnie efektywne w przypadku, gdy MVNO zamierza przejść od obsługi wyłącznie głosowej do kanałów takich jak WhatsApp i Facebook Messenger, w których proces komunikacji można skutecznie zautomatyzować.

„Rozwiązanie Conversations firmy Infobip ma wszystko, czego potrzebujemy; jedna platforma do łatwego i wygodnego zarządzania każdym kanałem obsługi klienta. Daje nam również jaśniejszy obraz satysfakcji klienta, dzięki czemu możemy upewnić się na każdym etpaie, że doświadczenia klienta są tak pozytywne jak to tylko możliwe” – komentuje Rafał Kozłowski, Prezes Next Mobile.

„Obszar działania MVNO ma swoją specyfikę i wyzwania. Nasze rozwiązania  odpowiadają bezpośrednio zarówno na stałe potrzeby operatorów MVNO, jak i krótkookresowe trendy wygenerowane np. okolicznościami pandemicznymi. Świadczy o tym dobre przyjęcie dedykowanej oferty w Europie i równie szybka reakcja ze strony operatorów działających w Polsce, czego dobrym przykładem jest wspólpraca z Next Mobile” – wyjaśnia Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip.

„MVNO wyróżniali się oferując konkurencyjne ceny oraz sprawność i elastyczność, aby sprostać specyficznym potrzebom rynków niszowych. Jednak oczekiwania klientów w zakresie obsługi rosną, a sama cena nie wystarcza już, aby się wyróżniać. Teraz MVNO muszą skupić się na dostarczaniu konkurencyjnej obsługi klienta, a także na przystępnej cenie. Zreszta jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, MVNO doskonale wiedzą, jak cenna i traktowana priorytetowo jest możliwość nawiązania skutecznej komunikacji. Ich oczekiwania względem obsługi klienta są takie same. Pragną bezproblemowego, dostpnęgo na żadanie rozwiązania i chcą mieć dostęp do potrzebnych usług na dowolnym kanale, z którego korzystają. Cieszymy się, że możemy współpracować z operatorami MVNO na całym świecie i dostarczać im  rozwiązania, które pod względem możliwości nie tylko odpowiadają na ich bieżące potrzeby, ale znacznie je przewyższają – uważa Mijo Soldin, Dyrektor ds. Strategii i Partnerstw z Operatorami w Infobip.

***

O firmie Infobip

Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 650 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

www.infobip.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Sony o technologiach chmurowych! Biuro prasowe
2024-03-28 | 10:30

Sony o technologiach chmurowych!

Cloudsourcing Storytelling to cykl podcastów przygotowany przez Sony. W każdym odcinku eksperci i twórcy rozmawiają o tym jak wykorzystać technologie chmurowe do szybszej i
Telekomunikacja Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G
2024-03-27 | 01:00

Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G

STARTUJE PIERWSZA W POLSCE AKADEMIA 5G Akademia 5G to pierwszy w Polsce kompleksowy cykl edukacyjny poświęcony automatyzacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem technologii 5G. To
Telekomunikacja Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem
2024-03-14 | 09:00

Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem

220 milionów kroków wystarcza by trzykrotnie okrążyć ziemię. Właśnie taki dystans w 2023 roku przemierzyli pracownicy firmy Nexera, którzy od kilku lat, w ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.

Edukacja

Do Polski z Ukrainy uciekło nawet 70 tys. Romów. Ich sytuacja po ponad dwóch latach nadal pozostaje trudna

Mniejszość romska w Polsce liczy ok. 30 tys. osób, po wybuchu wojny za wschodnią granicą mogła się zwiększyć do nawet 100 tys. na skutek napływu uchodźców z Ukrainy. Jak wskazuje Fundacja w Stronę Dialogu, uchodźcy romskiego pochodzenia nie byli chętnie przyjmowani w punktach recepcyjnych, a na traumę spowodowaną agresją Rosji nałożyły się bieda, wykluczenie społeczne i traktowanie jak uchodźców drugiej kategorii. Przez dwa lata w tym zakresie niewiele się zmieniło, dlatego fundacja zaapelowała do rządu i Rzecznika Praw Obywatelskich o zajęcie się problemami Romów z Ukrainy, w szczególności w zakresie zakwaterowania, edukacji i miejsc pracy.

Transport

Bezpieczeństwo paliwowe w Polsce wymaga inwestycji w nowe moce magazynowe. Branża przyspiesza też zieloną transformację

Branża paliwowa dobrze poradziła sobie z zawirowaniami, które przez ostatnie dwa lata wpływały na polski rynek. Wciąż jednak kwestia bezpieczeństwa paliwowego wymaga dużego wysiłku. Wśród priorytetowych zadań stojących przed sektorem i rządem jest rozbudowa infrastruktury paliwowej, szczególnie nowych mocy magazynowych, ale też kolei i morskich terminali – wskazują eksperci POPiHN. Wyzwaniem w kolejnych latach będzie także zielona transformacja oparta m.in. na elektryfikacji transportu i paliwach alternatywnych, która – w opinii ekspertów – wymaga w Polsce znacznego przyspieszenia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.