Infobip wprowadza w maju Coversations – rozwiązanie do zarzadzania wielokanałow
Infobip zauważa coraz wyraźniejszy trend specjalizacji i przenoszenia usług wsparcia biznesu do chmury. W odpowiedzi na te potrzeby światowy lider w komunikacji omnichannel wprowadzi w maju do swojego portfolio rozwiązanie Conversations , skupiające w ramach jednej platformy szerokie możliwości komunikacji wielokanałowej oraz zaawansowaną analitykę danych marketingowych.
„Conversations to rozwiązanie nowatorskie i wyprzedzające rynek pod względem oferowanych funkcjonalności. Pozwoli w stopniu dotąd nieosiagalnym zarządzać komunikacją z klientem. Naszym zdaniem idealne contact center powinno zapewnić jak najszerszy dostęp do klienta, zawierając przy tym pełnię dostępnych informacji o nim, co otwiera możliwości efektywnego cross i upsellingu, a przy tym pomaga podnieść jakość obsługi. Dotychczasowe rozwiązania dostępne na rynku skupiały się na możliwościach kontaktowych, my poprawiając ten parametr dodatkowo rozszerzyliśmy funkcjonalność o narzędzia pozwalające analizować dane marketingowe związane z obsługa klienta. To pozwoliło stworzyć pełnowartościowe centrum klienta dostarczające w jednym momencie zarówno wieloaspektową wiedzę o nim, jak i możliwości dwustronnego kontaktu. Nasze rozwiązanie działa w chmurze co zapewnia większą elastyczność i sprzyja jego efektywnemu wykorzystaniu w zależnosci od aktualnych potrzeb użytkownika” – wyjaśnia Maciej Kaczorek, Senior Sales Manager z Infobip.
Conversations to rozwiązanie stworzone do wielokanałowej komunikacji między firmą a klientem. Rozwiązanie jest w pełni opartę o środowisko chmurowe i możliwe do stosowania za pomocą interfejsu www lub poprzez API. Dzięki niemu firma uzyskuje m.in. możliwość dwustronnej komunikacji z klientem poprzez RCS, SMS, WhatsApp Bussiness, Facebook Messenger, Viber, Live Chat, Apple Business Chat oraz głos. Dodatkowe funkcjonalności Conversations obejmują również zaawansowany system zarządzania rozmowami pozwalający na kontrolowanie kolejek i routingu, przydzielanie agentów czy przegląd historii. Conversations pozwala również na zautomatyzowane konwersacje za pomocą IVR i botów.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.