Komunikaty PR

Jak poprawnie rozpoznawać potrzeby rynku i odpowiadać na nie działaniami

2022-07-11  |  18:10
Biuro prasowe

Czym tak naprawdę jest outsourcing, z jakimi wiąże się ułatwieniami i korzyściami dla klienta. Jak poprawnie rozpoznawać potrzeby rynku i odpowiadać na nie działaniami - analiza elementarnych procesów realizowanych przez Telmon.

 

 

Outsourcing to termin bardzo popularny w ostatnich latach, szczególnie w dziedzinie audytu, kadr czy też działalności bankowej. Co dokładnie kryje się za tą nazwą? W skrócie outsourcing to nic innego jak przejęcie przez zewnętrzną, specjalistyczną firmę niektórych procesów i ich pełna realizacja. W pełni oznacza to, że stoją za tym ludzie, którzy przejmują odpowiedzialności, nadzór, wnoszą know-how, przygotowują analizę i rekomendacje.



Klienci często zadają sobie pytanie, co w ich biznesie jest najważniejsze. Zastanawiają się niejednokrotnie, na rozwój której gałęzi swojej działalności położyć największy nacisk, jak zoptymalizować swój biznes. Wyobraźmy sobie firmę zajmującą się ubezpieczeniami oferowanymi na dużą skalę. Czy ubezpieczyciel powinien znać się na obsłudze klienta czy sprzedaży ubezpieczeń? Gdy zastanowimy się nad tym dłużej, wiemy, że nie musi to leżeć w zakresie jego kompetencji. Tu dobrym pomysłem jest outsourcować procesy obsługi klienta i sprzedaży. W Telmon realizujemy właśnie tego typu procesy dla klientów różnych branży np. ubezpieczeniowej, bankowej czy telekomunikacyjnej.

 

Decyzja o zrealizowaniu części procesów przez wynajęcie dobrej firmy outsourcingowej to szereg korzyści. Nie tylko zyskujemy możliwość skupienia się na core biznesie, ale też wykorzystania zasobów do wykonywania innych projektów w pełni. Wszystkie procesy towarzyszące zostają oddelegowane do firmy zewnętrznej. Dzięki takiemu działaniu mamy zwykle niższe koszty niż w przypadku zatrudniania dodatkowych pracowników, nie mamy konieczności ich szkolenia, co oznacza, że optymalizujemy koszty prowadzenia biznesu. Ponad jesteśmy bardziej elastyczni, zewnętrzna firma przyjmuje zlecone zadania, a nasi pracownicy mają możliwość skupić się na projektach wewnętrznych innej rangi. Wszystko to wpływa zdecydowanie na skalowalność biznesu.

 

Telmon, jako specjalistyczna firma usługowa, realizuje takie procesy od wielu lat. W naszym modelu współpracy najlepiej sprawdza się rozwiązanie, w którym pomimo, że działamy na zlecenie Partnera, to w pewien sposób, stajemy się jego integralną częścią. Taki model współpracy zapewnia skuteczną obsługę outsoursowanego procesu, za który odpowiadamy. Dlaczego? Ponieważ wzajemnie możemy dzielić się doświadczeniem i wiedzą. Wspólnie też z Partnerem realizujemy wyznaczone cele.

Co według Telmon jest najważniejsze w outsourcingu? Kluczowa jest transparentność między stronami i partnerstwo, które umożliwia każdej z zaangażowanych stron osiągnięcie sukcesu. Bo przecież w tym rodzaju współpracy to nie tylko Partner korzysta na realizowaniu działań, ale też call center, któremu zlecony jest projekt. Ma ono ogromną szansę na poznanie nowej branży, produktów, procesów i budowanie trwałych relacji z Partnerem. 

 

Dla Telmon outsourcing to procesy, które w pewnym sensie mamy już we krwi. Bardzo chętnie realizujemy tego typu działania i też świetnie się w nich odnajdujemy. Oczywiście wynika to z faktu, że każdy tego typu projekt jest inny. Może się zdawać, że optymalizacja takiego rodzaju działań to coś naturalnego i wykonuje się je "schematycznie". Nic bardziej mylnego - z każdym Partnerem mamy inną relację. Bo nie da się dokładnie tych samych czynności realizować dla Partnera związanego z bankowością i dla Partnera związanego np. z telekomunikacją. Stąd praca z każdym naszym klientem jest dla nas cenna i rozwijająca - mówi Artur Kapacki, prezes zarządu Telmon. 


Dobry outsourcing nie jest tani, trzeba pamiętać, że ponoszona opłata dotyczy całości usługi. W związku z tym płacimy nie tylko za wynik, ale też profesjonalny personel, z odpowiednimi kompetencjami, jego rekrutację, szkolenia, biuro jak i systemy, które przyczyniają się do tworzenia optymalnego efektu. Czy decyzja o outsoursowaniu niektórych procesów później zaprocentuje? Oczywiście!

Czy można wskazać minusy outsourcingu? Zawsze zastanawiając się, czy zdecydować się na outsourcing trzeba pomyśleć, jak wiele procesów uda nam się ograniczyć. Czy dzięki Partnerowi uda nam się zrealizować więcej założeń, czy może wynik będzie jeszcze inny? Dopiero jak uświadomimy sobie wszystkie strony, plusy czy też minusy tego projektu, będziemy w stanie faktycznie ocenić, czy outsourcing jest korzystny dla nas i dla naszego biznesu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Emitel partnerem technologicznym Mistrzostw Świata w SUP Biuro prasowe
2022-09-12 | 12:55

Emitel partnerem technologicznym Mistrzostw Świata w SUP

W dniach 7-11 września w Gdyni, po raz pierwszy w Polsce, odbyły się Mistrzostwa Świata w SUP (stand up paddle), czyli w wiosłowaniu na stojąco, organizowane przez Polski Związek Kajakowy
Telekomunikacja Vectra prezentuje nową ofertę
2022-09-02 | 13:00

Vectra prezentuje nową ofertę

Vectra dostrzega potrzeby klientów związane z dostępem do superszybkiego, stabilnego Internetu i wychodzi im naprzeciw – w ramach najnowszej oferty, jako jedyny operator na polskim
Telekomunikacja Branża telekomunikacyjna wciąż ze sporym dystansem do idealnej obsługi klienta
2022-08-16 | 09:00

Branża telekomunikacyjna wciąż ze sporym dystansem do idealnej obsługi klienta

  Aż połowa spośród klientów dostawców usług telekomunikacyjnych, zaproszonych do najnowszego badania Salesforce, jest przekonana, że tylko groźba rychłej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz większy popyt na pracowników z branży IT. Firmy technologiczne stawiają na kształcenie kadr

Fachowcy z branży IT znajdują się w czołówce rankingu najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku. Z badania ManpowerGroup wynika, że 64 proc. firm z branży cierpi na niedobór talentów w tym obszarze. Dlatego branża wysokich technologii coraz mocniej sama angażuje się w kształcenie przyszłych kadr. Firma Huawei nawiązała właśnie współpracę z Akademią WSB w Dąbrowie Górniczej, w ramach której planowane są m.in. wspólne przedsięwzięcia naukowe i badawczo-rozwojowe, tworzenie programów studiów oraz szkoleń i praktyk przygotowujących do pracy w konkretnych zawodach.

Transport

Opracowywany przez Polaków kompozyt może zrewolucjonizować lotnictwo. Lekki, wytrzymały materiał będzie pracował w ekstremalnie wysokich temperaturach

Przemysł lotniczy potrzebuje materiału, który zastąpi drogi tytan i ciężki nikiel w produkcji części do silników. Kluczowe jest to, by mógł on być wykorzystywany w ekstremalnie wysokich temperaturach, przekraczających możliwości obecnie dostępnych na rynku materiałów. Nad takim kompozytem bazującym na specjalnej żywicy polimerowo-ceramicznej pracują eksperci General Electric Company Polska. Pozwoli on zredukować masę samolotów, co oznacza mniejsze zużycie paliwa, a więc także większe oszczędności, i umożliwi dostosowanie maszyn do napędzania paliwami nowej generacji.

Konsument

Kawa może odegrać ważną rolę w profilaktyce chorób cywilizacyjnych. Kilka filiżanek dziennie wpływa korzystnie na mikrobiom jelitowy

– Jednym z obiegowych mitów jest to, że kawa może nam szkodzić. Otóż nie. Kawa pita w rozsądnej ilości, czyli między trzema a czterema filiżankami dziennie, wpływa bardzo korzystnie na nasze zdrowie i zdrowie naszego mikrobiomu jelitowego – mówi prof. Ewa Stachowska z Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego. Jak wskazuje, dzięki zawartości błonnika i polifenoli kawa pomaga utrzymać równowagę we florze bakteryjnej jelit. Szereg prowadzonych ostatnimi laty badań wykazał, że napar kawy może odegrać ważną rolę w profilaktyce wielu chorób cywilizacyjnych.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.