Jakie nastroje wzbudzili w 2022 roku polscy operatorzy komórkowi?
Sentimenti
Krzywa 9
60-118 Poznań
kontakt|sentimenti.pl| |kontakt|sentimenti.pl
616248580
sentimenti.pl
Co internauci piszą na profilach operatorów komórkowych na Facebooku i jakie generuje to emocje? Sentimenti jako strategiczny globalny partner Statista® bada regularnie rozmaite branże w Polsce i na świecie pozwalając na głęboki wgląd w opinie i komentarze obecnych lub potencjalnych klientów.
Firma, która jako jedyna w Polsce oferuje analizę sentymentu, emocji i pobudzenia emocjonalnego, przygotowała komercyjny raport analizujący natężenie emocji, jakie wywoływała wśród odbiorców usługdziałalność ośmiu polskich operatorów telefonii komórkowej w 2022 roku.
Pod lupę wzięto oficjalne profile podmiotów na Facebooku, które są bardzo często pierwszym miejscem kontaktu dla wielu klientów i użytkowników.
Badaniu poddano ponad 250 000 polskojęzycznych komentarzy i opinii znajdujących się na profilach podmiotów takich jak: Play, Orange, T-Mobile, Plus, Nju Mobile, Lajt Mobile, Mobile Vikings i Virgin Mobile.
Sentyment negatywny wokół jednego z operatorów był o 52% większy, niż średni sentyment zmierzony łącznie dla pozostałych siedmiu operatorów. Podobnie jak w przypadku sentymentu, natężenie złości zmierzone dla jednego z ośmiu podmiotów było aż o 39% większe w stosunku do konkurentów. Analiza stanowi jedynie wstęp do dalszych rozważań na temat pozycji danej marki na rynku.
SentiTool stworzony przez firmę Sentimenti mierzy natężenie 8 podstawowych emocji zaszytych w tekście, sentyment, a także ogólne pobudzenie emocjonalne w analizowanych danych. Wszystko dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji i długotrwałych badań z udziałem ponad 20 tys. Polaków.
To unikalne na polskim rynku i autorskie rozwiązanie, skonstruowane we współpracy z naukowcami z Katedry Inteligencji Obliczeniowej Instytutu Informatyki Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego – Centrum Neurobiologii – Pracowni Obrazowania Mózgu PAN.

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.