Komunikaty PR

Jakie nastroje wzbudzili w 2022 roku polscy operatorzy komórkowi?

2022-11-25  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Damian Grimling
Sentimenti

Krzywa 9
60-118 Poznań
kontakt|sentimenti.pl| |kontakt|sentimenti.pl
616248580
sentimenti.pl

Co internauci piszą na profilach operatorów komórkowych na Facebooku i jakie generuje to emocje? Sentimenti jako strategiczny globalny partner Statista® bada regularnie rozmaite branże w Polsce i na świecie pozwalając na głęboki wgląd w opinie i komentarze obecnych lub potencjalnych klientów.

Firma, która jako jedyna w Polsce oferuje analizę sentymentu, emocji i pobudzenia emocjonalnego, przygotowała komercyjny raport analizujący natężenie emocji, jakie wywoływała wśród odbiorców usługdziałalność ośmiu polskich operatorów telefonii komórkowej w 2022 roku.

Pod lupę wzięto oficjalne profile podmiotów na Facebooku, które są bardzo często pierwszym miejscem kontaktu dla wielu klientów i użytkowników.

Badaniu poddano ponad 250 000 polskojęzycznych komentarzy i opinii znajdujących się na profilach podmiotów takich jak: Play, Orange, T-Mobile, Plus, Nju Mobile, Lajt Mobile, Mobile Vikings i Virgin Mobile.

Sentyment negatywny wokół jednego z operatorów był o 52% większy, niż średni sentyment zmierzony łącznie dla pozostałych siedmiu operatorów. Podobnie jak w przypadku sentymentu, natężenie złości zmierzone dla jednego z ośmiu podmiotów było aż o 39% większe w stosunku do konkurentów. Analiza stanowi jedynie wstęp do dalszych rozważań na temat pozycji danej marki na rynku.

SentiTool stworzony przez firmę Sentimenti mierzy natężenie 8 podstawowych emocji zaszytych w tekście, sentyment, a także ogólne pobudzenie emocjonalne w analizowanych danych. Wszystko dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji i długotrwałych badań z udziałem ponad 20 tys. Polaków.

To unikalne na polskim rynku i autorskie rozwiązanie, skonstruowane we współpracy z naukowcami z Katedry Inteligencji Obliczeniowej Instytutu Informatyki Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego – Centrum Neurobiologii – Pracowni Obrazowania Mózgu PAN.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Sentimenti
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów Biuro prasowe
2024-12-27 | 10:00

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych nie idzie w parze z chęcią do płacenia za te
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,
Telekomunikacja PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile
2024-09-23 | 13:30

PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile

PragmaGO przeprowadziła migrację infrastruktury IT do T-Mobile. To działanie, dzięki któremu Spółka będzie mogła bez przeszkód kontynuować rozwój usług

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.