Lexmark w dalszym ciągu dominuje rynek Managed Print Services
W swoim raporcie Managed Print Services Market Landscape 2022, Quocirca ogłosiła Lexmarka liderem, podkreślając zalety Global IoT System, który zapewnia zwiększony czas pracy i usługi
w chmurze. W pokonanym polu firma zostawiła kluczowych konkurentów z całego świata w tym HP, Xeroxa, Canona, Ricoha i Konica Minolta.
Dyrektorka Quocirca, Louella Fernandes, powiedziała: - Lexmark po raz kolejny udowodnił, że jest
w stanie szybko dostosować się do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów w zakresie zarządzanych usług druku. Przyjmując podejście do MPS oparte na technologii i danych oraz dokonując znaczących inwestycji w sąsiednie technologie, takie jak IoT i interaktywna analityka, Lexmark utrzymał silną pozycję na rynku.
Raport podkreśla najważniejsze przewagi konkurencyjne Lexmarka, w tym:
- Wykorzystanie technologii IoT do gromadzenia danych o wydajności z ponad miliona urządzeń na całym świecie
- Elastyczny pakiet usług MPS dla przedsiębiorstw różnej wielkości, z inwestycjami wspierającymi rozwój MPS i wprowadzającymi zaawansowane możliwości na poziomie przedsiębiorstwa na rynek SMB i do hybrydowego środowiska pracy, w tym rozwiązanie Lexmark Cloud Bridge
- Ekspertyzy branżowe w celu optymalizacji procesów biznesowych klientów
- Ocenę bezpieczeństwa klientów przez dedykowanych konsultantów ds. bezpieczeństwa
- Ofertę Cloud Print Infrastructure as a Service (CPI), która wykorzystuje technologie IoT
i chmury do zarządzania środowiskami druku za pośrednictwem usługi subskrypcyjnej - Dbałość o zrównoważony rozwój dzięki urządzeniom o większej trwałości, programowi Smart Refresh firmy Lexmark, inicjatywom recyklingowym i partnerstwu z PrintReleaf
- Uznanie Lexmarka za lidera MSP w najnowszym raporcie Quocirca Managed Print Services Landscape potwierdza nasze ciągłe zaangażowanie w dostarczanie wiodących w branży rozwiązań w zakresie przetwarzania obrazu i IoT. Pomagają one naszym klientom dostosować się do szybko zmieniających się realiów pracy, dzięki kompleksowej infrastrukturze MPS, globalnej platformie dostarczania usług oraz szerokiego portfolio rozwiązań i usług w chmurze - powiedział Mariusz Ożarowski, dyrektor zarządzający w Lexmark Polska.
W czerwcu Quocirca uznała Lexmarka za lidera w raporcie Sustainability Vendor Landscape oraz Cloud Print Services Market Landscape.

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.