Lexmark w dalszym ciągu dominuje rynek Managed Print Services
W swoim raporcie Managed Print Services Market Landscape 2022, Quocirca ogłosiła Lexmarka liderem, podkreślając zalety Global IoT System, który zapewnia zwiększony czas pracy i usługi
w chmurze. W pokonanym polu firma zostawiła kluczowych konkurentów z całego świata w tym HP, Xeroxa, Canona, Ricoha i Konica Minolta.
Dyrektorka Quocirca, Louella Fernandes, powiedziała: - Lexmark po raz kolejny udowodnił, że jest
w stanie szybko dostosować się do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów w zakresie zarządzanych usług druku. Przyjmując podejście do MPS oparte na technologii i danych oraz dokonując znaczących inwestycji w sąsiednie technologie, takie jak IoT i interaktywna analityka, Lexmark utrzymał silną pozycję na rynku.
Raport podkreśla najważniejsze przewagi konkurencyjne Lexmarka, w tym:
- Wykorzystanie technologii IoT do gromadzenia danych o wydajności z ponad miliona urządzeń na całym świecie
- Elastyczny pakiet usług MPS dla przedsiębiorstw różnej wielkości, z inwestycjami wspierającymi rozwój MPS i wprowadzającymi zaawansowane możliwości na poziomie przedsiębiorstwa na rynek SMB i do hybrydowego środowiska pracy, w tym rozwiązanie Lexmark Cloud Bridge
- Ekspertyzy branżowe w celu optymalizacji procesów biznesowych klientów
- Ocenę bezpieczeństwa klientów przez dedykowanych konsultantów ds. bezpieczeństwa
- Ofertę Cloud Print Infrastructure as a Service (CPI), która wykorzystuje technologie IoT
i chmury do zarządzania środowiskami druku za pośrednictwem usługi subskrypcyjnej - Dbałość o zrównoważony rozwój dzięki urządzeniom o większej trwałości, programowi Smart Refresh firmy Lexmark, inicjatywom recyklingowym i partnerstwu z PrintReleaf
- Uznanie Lexmarka za lidera MSP w najnowszym raporcie Quocirca Managed Print Services Landscape potwierdza nasze ciągłe zaangażowanie w dostarczanie wiodących w branży rozwiązań w zakresie przetwarzania obrazu i IoT. Pomagają one naszym klientom dostosować się do szybko zmieniających się realiów pracy, dzięki kompleksowej infrastrukturze MPS, globalnej platformie dostarczania usług oraz szerokiego portfolio rozwiązań i usług w chmurze - powiedział Mariusz Ożarowski, dyrektor zarządzający w Lexmark Polska.
W czerwcu Quocirca uznała Lexmarka za lidera w raporcie Sustainability Vendor Landscape oraz Cloud Print Services Market Landscape.

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.