Lycamobile wspiera Ukrainę.
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Od początku trwania wojny na Ukrainie operator telefonii komórkowej Lycamobile wspiera uchodźców przybywających do Polski. Firma nieodpłatnie przekazała ponad 20 000 kart SIM ze specjalnie przygotowaną ofertą do Ukrainy.
Regularnie są realizowane kolejne dostawy. Dedykowane pakiety i karty SIM z instrukcją w języku ukraińskim ułatwiają osobom uciekającym przed wojną na Ukrainie kontakt z rodzinami, które musiały pozostać na miejscu. Każda karta zawiera 20 GB internetu, 250 minut i 250 sms’ów na Ukrainę do Kievstar oraz 250 minut i 250 sms'ów do innych sieci w Polsce. Połączenia i sms’y do Lycamobile w Polsce są nielimitowane.
Taką kartę można otrzymać nieodpłatnie w punktach recepcyjnych (m.in. w Medyce, Przemyślu, Warszawie, Dołhobyczowie, Horodle, Dorohusku, Nadarzynie czy w Kielcach). W działaniach sieć komórkową wspierają również sieci sklepów Relay, Inmedio i Teletorium. Ponadto każdego dnia specjalnie przygotowany zespół bada sytuację punktów recepcyjnych w całej w Polsce i w zależności od potrzeb dostarczane są kolejne karty SIM ze specjalnie przygotowanymi pakietami.
Od zawsze misją operatora telefonii komórkowej Lycamobile było ułatwienie komunikacji międzynarodowej za pomocą jak najniższych kosztów połączeń. Tym razem, zwłaszcza w tak szczególnym czasie nie mogło być inaczej.
#SolidarnizUkrainą
Sony o technologiach chmurowych!
Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G
Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.